BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels
  • Bd. Reyerslaan 80, B-1030 Brussels, België
  • vergunning (07/04/2017)
  • Certificate of Excellence 2022

Onvergetelijke evenementen? High-tech vergaderzalen?

Welkom bij BluePoint Brussel!


Vergaderingen, conferenties, congressen, hybride evenementen, opleidingen, productpresentaties, green key recording/streaming, personeelsfeesten, recepties, walking dinners of zelfs openluchtevenementen in onze tuin, alles is mogelijk bij BluePoint Brussel.

Met meer dan 20 modulaire zalen, uitgerust met de nieuwste technologie en geschikt voor maximaal 450 personen, is BluePoint Brussel de ideale locatie voor uw evenement. De verschillende zalen beschikken over daglicht, airconditioning en de modernste hightech-apparatuur: geluid, video, projectie, streaming, mapping, de meest geavanceerde internetverbinding, ...


BluePoint biedt u nu ook één van de grootste green key productiesstudio's in Regio Brussel aan! 

Deze splinternieuwe studio is één van de grootste van regio Brussel en werd uitgerust met state-of-the-art technisch materiaal. En dat is niet verrassend want technologie staat centraal bij BluePoint! De studio is perfect voor de opname en/of uitzending van uw Evenementen, Webinars, Interviews, Debatten, Keynotes, Prijsuitreiking, Bedrijfsvideo’s, ... In één woord, al uw videoprojecten! De totale oppervlakte van de studio bedraagt maar liefst 100m², waarvan een stage van 70m² met 3 groene wanden en een groene vloer, die tijdens een live streaming of een opname vervangen worden door indrukwekkende en volledig personaliseerbare virtuele en immersieve 3D-omgeving. Bedrijven kunnen hun bedrijfsimago op die manier beter tot hun recht laten komen dan in een vaste ingerichte studio. De studio is ook voorzien van een aparte regieruimte, make-up ruimte en een VIP-lounge en is uitgerust met professionele geluids-, video- en belichtingsapparatuur om aan al uw digitale productie te voldoen.


BluePoint biedt ook een brede waaier aan cateringmogelijkheden en suggesties voor uw bedrijf. Een professioneel team zal u voor en tijdens uw evenement bijstaan en een optimaal resultaat garanderen. Of spring binnen in Blue's Corner, het nieuwe restaurant dat u op het gelijkvloers kan terugvinden!


De centrale ligging van het gebouw en de toegankelijkheid ervan zullen de toegang van uw gasten tijdens uw evenement vergemakkelijken. We beschikken ook over een ondergrondse parkeergarage met 150 plaatsen en oplaadpunten. De metrostations "Diamant" en "Meiser" bevinden zich in de onmiddellijke nabijheid.


Waar wacht je nog op? Neem contact op met ons!

BluePoint Brussels
Dit maakt ons écht gelukkig!
05 August 2022

Sinds maart 2022 draait de evenementen sector weer op volle toeren! Live evenementen zijn weer trending. Wij zijn dan ook super gelukkig dat we opnieuw kunnen doen wat we het liefste doen, namelijk samen mooie herinneringen creëren!

 

BluePoint wil jullie bedanken voor:

- Het kiezen voor onze zalen in Antwerpen Brussel & Luik, als locatie voor uw evenement

Lees meer

Like Reageer

56 reviews over BluePoint Brussels - 9.6/10

Schrijf een review
Stella Arapoglou
New|VUB|

Makkelijk, flexibel en effectief!

Jarenlang kozen we ervoor om onze evenementen in ons eigen pand te organiseren, alles zelf te organiseren: catering, technische apparatuur en ondersteuning, fotografen, streaming, locaties. Voor een keer hebben we besloten om de evenementenorganisatie uit te besteden om een groter congres te ondersteunen en wat moeite te besparen. Het resultaat was beter dan verwacht: efficiënte communicatie, zonder tijdverspilling / holistische organisatie, we hadden alleen te maken met de inhoud van ons evenement / geweldig eten, iedereen gaf commentaar op de quiches / mooi pand, veel licht / vriendelijke mensen. Over het algemeen hadden we geen enkel probleem en al onze gasten genoten van hun tijd, hoge kwaliteit en professionele diensten.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Bedankt voor je review, Stella. We bieden inderdaad die alles-in-één service en proberen de klant zoveel mogelijk te ontlasten. Zoals je al zei, werd je ondersteund door verschillende diensten: cateringservice, receptieservice, team van evenementenplanners en technisch team... We zijn blij te horen dat je een geweldige tijd hebt gehad bij BluePoint Brussels. BluePoint kijkt nu al uit naar onze volgende samenwerking!

bekijk origineel

2 likes|
Celine Batteauw
New|visit.brussels|

Zeker waarde!

Ik had het genoegen een evenement te organiseren in de Blue Point voor visit.brussels. Ik leg de nadruk op professionele, attente en beschikbare service, kwaliteitsopvolging voor, tijdens en na het evenement. De kamers zijn uitgerust met de modernste technologieën. En wat ik vooral wil benadrukken, is de kwaliteitsvolle catering die de smaakpapillen van de gasten verrukte met originele voorstellen en vol smaken, die veranderen van wat we tegenwoordig overal zien. Bedankt aan het hele team voor hun grote bijdrage aan het succes van het evenement!

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Bedankt voor deze mooie recensie, Céline. Het was een prettige samenwerking en we danken je voor het organiseren van dit evenement binnen BluePoint.
We kijken nu al uit naar onze volgende samenwerking!

bekijk origineel

2 likes|
siham lahdioui
New|hospitality.brussels|

Ideale locatie voor uw evenementen

We organiseerden ons jaarlijkse evenement over digitale technologieën in de toeristische sector. De plek leende zich uitstekend voor het evenement dat bestond uit een gedeelte met conferenties en een gedeelte met stands/demohoek en netwerken.
De kamers zijn zeer goed uitgerust en de plaats is gastvrij.
De catering/walking dinner was van hoge kwaliteit met seizoensproducten.

Ik dank in het bijzonder Rany Ayoub en Laurent Coessens voor de organisatie maar ook het gebruik van de Green Key studio voor onze ondernemers.


bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Bedankt voor deze mooie reactie, Siham. We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van ons conferentiecentrum, onze chef's keuken en onze hightech videostudio.

Ik kijk uit naar onze volgende samenwerking!
Namens het hele BluePoint-team bedankt voor deze fijne samenwerking!

bekijk origineel

1 like|
Gabriele Kerrmann
New|EUMETSAT|

Een perfecte plek om een conferentie te organiseren met een zeer hoog technisch niveau en uitstekende projectondersteuning

We organiseerden in september 2022 onze jaarlijkse weersatellietconferentie op BluePoint. We streamden delen van het programma en hielden tal van nevenevenementen, waarvan sommige in hybride vorm. Alle vergaderzalen zijn zeer modern, comfortabel en technisch zeer goed uitgerust. Het auditorium is prachtig, met een grote projectiewand en geweldige lichteffecten. Het was de perfecte setting voor onze sessies op hoog niveau.

Het projectteam heeft ons goed ondersteund; Ik wil in het bijzonder Laura Van Hoorick en Laurent Coessens bedanken, die hebben meegeholpen om de voorwaarden te scheppen voor een succesvol evenement. De technische uitrusting voldoet aan de hoogste verwachtingen. De techniekers en cateraar waren zeer klantgericht, professioneel en uiterst efficiënt. Het was een waar genoegen om met hen allemaal samen te werken.

De poster- en sponsoruitstalling was zeer goed ingedeeld en de cateringruimte was mooi ingericht en gastvrij. Het team bood een speciale service waarmee conferentiedeelnemers lunches konden bestellen om mee te nemen of op te eten in het Bluepoint-restaurant. Het eten was uitstekend en het was gemakkelijk te bestellen. Er is ook een zeer aangename buitenruimte met mogelijkheden om te zitten terwijl u geniet van de frisse lucht. Ik raad deze locatie ten zeerste aan voor een conferentie of evenement.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Bedankt voor deze prettige samenwerking, Gabriele. We zijn verheugd dat onze evenementenlocatie, onze cateringservice en ons team volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan. Een onvergetelijke ervaring voor elke deelnemer is ons doel!
Wij danken u voor deze zeer mooie waardering en hopen u zeer binnenkort te mogen verwelkomen. Tot binnenkort !

bekijk origineel

2 likes|
Jenny Bjorklof
New|Freelancers in Belgium|

Een moderne, inspirerende, effectieve plek om een zakelijk netwerkevenement te organiseren met A-level service

Het BluePoint in Brussel was een geweldige plek om onze jaarlijkse conferentie Freelancers in Belgium Day op 30 september 2022 te organiseren.

Een groot auditorium met een mooi podium en groot scherm, de lobby en receptie hebben veel natuurlijk licht. Veel mogelijkheden voor puistjes.

Goede locatie in Brussel. Prima parking, zelfs gepersonaliseerde gereserveerde parkeerplaatsen om de gasten extra mooi te verwelkomen.

Service op A-niveau; Vooral Delphine was een droom om mee te werken. Dank ook aan de technici voor het effectief afhandelen van last-minute wijzigingen en het soepel laten verlopen van alles.
De catering is lekker met veel mogelijkheden voor mensen met verschillende soorten diaterie. En het horecapersoneel is professioneel, discreet en vriendelijk.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Beste Jenny,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. Het was ons een genoegen om uw evenement te organiseren. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Ons BluePoint-team

bekijk origineel

3 likes|
Sybille Lancksweert
New|SL Event|

Een geslaagd evenement bij Bluepoint!

Geweldige ervaring met het Bluepoint-team!
Snel en efficiënt, dit dynamische team was in staat om in een mum van tijd aan onze behoeften te voldoen.
Mijn opdrachtgever was super met het resultaat, en de catering was heerlijk.

Bonuspunt voor de 2 technici die de hele dag mega-efficiënt waren, allemaal met een glimlach!

Een waar genoegen.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Bedankt voor je review, Sybille. We zijn blij om te lezen dat je een uitstekende ervaring hebt gehad bij BluePoint Brussels. Uw opmerkingen geven ons team nieuwe energie! We kijken uit naar de volgende samenwerking.

bekijk origineel

3 likes|
Maria Jose Aldanas
Expert|FEANTSA|

Een geslaagd evenement dankzij hun hoogwaardige technische uitrusting

We kozen voor het BluePoint Conference Center vanwege de technische uitrusting. De meeste zalen zijn ook uitgerust met vertaalcabines, wat nodig was voor simultaanvertaling. We waardeerden de aanwezigheid van een medewerker van de technische ondersteuning gedurende de dag. Dankjewel!
Ons evenement vond plaats over een volledige dag met een plenaire zaal in de ochtend en workshops in de middag. Hoewel ons evenement face-to-face was, moesten twee mensen via zoom spreken.
We hebben besloten om verschillende zalen te huren waarvan de capaciteit en indeling variëren, waardoor we ons konden aanpassen aan het aantal ingeschreven personen, maar ook aan de doelstellingen van elke sessie.
Het centrum bood ons ook diensten aan zoals het printen van informatiepanelen en het aangeven van de locatie van elke kamer.
Rest ons alleen nog het menselijke team te bedanken dat heeft bijgedragen aan het succes van ons evenement.
😄

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

We zijn blij om te horen dat we je voor, tijdens en na het evenement de nodige technische ondersteuning hebben kunnen bieden!
Bedankt voor deze mooie beoordeling van onze site en onze diensten! Tot binnenkort !

bekijk origineel

3 likes|
Fabian Van Boterdael
New|#NICECOM|

Bedrijfsevenement - juni 2022

Eerste samenwerking met het Bluepoint Brussels-team en wat kan ik zeggen behalve dat alles absoluut perfect was. Een uiterst responsief, fantasierijk, flexibel team... En wat te denken van de catering, een traktatie zowel voor de kwaliteit van de producten als voor de vriendelijkheid en welwillendheid van het personeel.
Een van de beste ervaringen als organisator van evenementen.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Bedankt voor deze mooie waardering, Fabian!
Wij danken u voor het vertrouwen in het BluePoint Venues-team.
Het was een zeer geslaagd evenement! Ik kijk ernaar uit om je heel snel te zien!

bekijk origineel

3 likes|
Vinciane Gervais
Expert|Belplant / BELFertil / Bioplus-Probois / ABPB-BVHB|

BELFertil - General Assembly

Iedereen van het BluePoint Brussels-Team heeft geholpen om van onze vergadering een succes te maken. Van harte bedankt!

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Heel erg bedankt voor deze review van BluePoint Brussels, Vinciane! Hopelijk tot snel!

3 likes|
Omar Jilla
New|Belgian JavaScript Community|

De beste waar we ooit mee hebben gewerkt...!

Als Conference Producer voor 9 jaar heb ik veel evenementen gehad in verschillende locaties, hotels, conferentiecentra enz... in verschillende steden in Europa, namelijk Brussel, en ik kan niet ontkennen dat dit de beste ervaring is die ik ooit heb gehad tot dusver!!! Het organiseren van onze 1e post-Covid Hybride Conferentie in BluePoint Brussels afgelopen 13 mei was gewoon een ongelooflijke voldoening...:

- Dhr. Laurent Coessens, "The Make it Happen Guy": Mijn ervaring met Laurent is vanaf dag één perfect geweest; een getalenteerde evenementenadviseur met een mensgericht tintje die ik zelden ben tegengekomen. Ervaring, expertise, communicatie, geduld... om er maar een paar te noemen! Bedankt Laurent.
- Conferentieruimte & hal: voor een geeky, techneut, nerdy conferentie, ben ik ervan overtuigd dat we geen betere hadden gevonden. De setting was gewoon adembenemend en de speciale ruimte zorgde voor meer feestgenot!
- Technisch: dat was het deel dat onze conferentie echt uniek maakte. Van verlichting tot AV, en van productie tot live delivery... het technische team liet ons allemaal verbaasd en trots achter. Om nog maar te zwijgen over de streamingmogelijkheden en setup voor een enthousiast online publiek.
- Catering: we zijn ons er allemaal van bewust dat F&B van vitaal belang is tijdens een bijeenkomst van een hele dag, kwaliteit en kwantiteit waren op tijd en veel belangrijker, alle gecommuniceerde dieetbeperkingen werden to the point gerespecteerd = elke maaltijd werd met een sticker genoemd naar de verzoekende deelnemer. ..
- Personeel: professioneel, georganiseerd, vrolijk.
# Om het samen te vatten, ik heb uiteindelijk vastgesteld dat de behandeling van cliënten voor, tijdens en na een conferentie bij BluePoint deel uitmaakt van hun cultuur, ze zijn erin geslaagd om mensen, processen en technologie op elkaar af te stemmen op een manier die geen enkele andere locatie ooit heeft gedaan (in mijn bescheiden mening). Trouwens, het feit dat ze een volledig end-to-end servicepakket bieden (locatie, catering, technologie...) kan alleen maar een enorme toevoeging zijn om te voldoen aan de zeer veeleisende evenementvereisten en het tempo van vandaag... Nogmaals bedankt, we komen zonder enige twijfel terug voor de volgende conferentie.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Hartelijk dank voor deze uitgebreide en gedetailleerde review, Omar!
Het doet ons veel plezier om te lezen hoe onze gasten hun ervaring bij BluePoint ervaren!
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en bedankt voor uw vertrouwen in BluePoint.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

bekijk origineel

3 likes|
Alexandre De preter
New|Stellantis|

top

Uitstekende ervaring. Zeer professioneel team en geweldige faciliteiten.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Hartelijk dank voor deze mooie woorden over uw ervaring met BluePoint Bruxelles Alexandre!

bekijk origineel

2 likes|
Paula Kellett
New|European Marine Board|

Uitstekende service, ondersteuning en flexibiliteit

Op 1 december 2021 konden we eindelijk ons hybride wetenschaps-beleidsforum houden. We begonnen dit evenement aanvankelijk te plannen voor april 2020, maar vanwege COVID moest het evenement twee keer worden verplaatst. Gedurende het hele proces is het BluePoint-team flexibel geweest in het inspelen op veranderende vereisten en hebben we het indien nodig opnieuw kunnen plannen. Voor het evenement dat uiteindelijk plaatsvond, waren ze erg behulpzaam bij het snel beantwoorden van al onze vragen. We waren in staat om met het technische team droge runs te doen op de locatie en ze deden er alles aan om ons te helpen het evenement soepel te laten verlopen. Het hosten van een hybride evenement betekende dat het evenement logistiek en technisch complex was, maar het team heeft ons nooit verteld dat iets niet mogelijk was. De dag zelf verliep buitengewoon soepel en het team deed er alles aan om ervoor te zorgen dat dit gebeurde zonder onze eigen onvermijdelijke stress bij evenementen te vergroten. De faciliteiten die beschikbaar zijn bij BluePoint zijn uitstekend en dit zorgde ervoor dat onze deelnemers een ervaring van hoge kwaliteit konden hebben, of ze nu in de kamer of online waren. De uitstekende catering was een bonus. De locatie ligt iets buiten het centrum van Brussel maar is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met een grote ondergrondse parkeergarage. Als je wilt zien wat ze kunnen, kun je onze evenementvideo's hier bekijken: https://www.youtube.com/playlist?list=PLXKTm_QGiR-jWyqBcvhHwxw-sVDvdSo5t

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Beste Paula,
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn verheugd om te horen dat u een uitstekende dag heeft gehad.
We hopen je snel weer te zien!

bekijk origineel

1 like|
Frank De Neve
New|Vlaamse Beroepsvereniging Tandartsen (VBT)|

Toplocatie

Op donderdag 23/9/21 organiseerden we een wetenschappelijke bijscholing voor tandartsen in Bluepoint Brussel.
De VBT ( Vlaamse Beroepsvereniging Tandartsen) organiseert over het ganse Vlaamse land bijscholingen voor tandartsen en dit reeds gedurende 20 jaar. Momenteel is het voorbereiden van een event niet zo evident door de steeds veranderende Covid regels. Reeds van bij de voorbereidende gesprekken en mails was er een goed persoonlijk contact, snelle reply en de wil om oplossingen zoeken voor de toch  wel specifieke eisen van een bijscholing voor tandartsen.
De dag zelf stond alles klaar zoals afgesproken op de voorafgaande rondleiding. Het personeel was supervriendelijk en steeds beschikbaar. Een geluidstechnicus stond paraat om de sprekers te begeleiden en het zaalpersoneel was niet alleen attent maar ook heel flexibel als de timing moest aangepast worden. Last but not least : het buffet en de afsluitende receptie waren uitzonderlijk lekker en werden geapprecieerd door een toch wel ‘verwend’ publiek die tandartsen zijn.
Een echte aanrader voor Uw evenement zowel binnen als buiten in de prachtige tuin hartje Brussel.

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Heel erg bedankt voor het vertellen over jouw 'BluePoint' ervaring Frank!
Ontzettend fijn te lezen dat alles naar wens was en hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen bij BluePoint Brussel!

1 like|
Guillaume Gobert
New|Paralympic Team Belgium|

Vanuit Tokyo en tijdens COVID? Geen probleem!

Wegens het coronavirus werden de Paralympische Spelen in Tokio gehouden zonder partners, familie, … Daardoor wensten wij voor de thuisblijvers een (rolstoeltoegankelijk) stakeholder event te organiseren rond een belangrijke wedstrijd atletiek. Vrijwel heel onze (beperkte) staff zat echter in Tokio op de Spelen zelf. 
Dankzij de vlotte voorbereiding, de veelzijdigheid aan beschikbare ruimtes, alsook (en misschien zelfs vooral) alle in-house beschikbaarheden (catering, technisch, parking, …) werd het event zelfs zonder de aanwezigheid van het gros van het team makkelijk een succes !

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Heel erg bedankt voor deze review van BluePoint Brussels Guillaume! Hopelijk tot snel!

1 like|
Kivanc Akil
Expert|DIGITALEUROPE|

Flexibele locatie met veel opties

We hebben dit jaar tot nu toe twee keer samengewerkt met BluePoint Brussels en beide keren hadden we te maken met een professioneel en vriendelijk team. Ze stonden altijd klaar om eventuele vragen/zorgen te beantwoorden en gedetailleerde bezoeken ter plaatse en gepersonaliseerde voorstellen te doen. De locatie zelf biedt veel mogelijkheden voor persoonlijke, virtuele en hybride evenementen. De buitenterrassen zijn een groot pluspunt bij mooi weer. We zullen in de toekomst blijven samenwerken.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Hartelijk dank voor uw recensie over BluePoint Brussels! Het is geweldig om te lezen dat u tevreden bent over de diensten van het BluePoint-team en onze faciliteiten. Bedankt voor uw blijvend vertrouwen!

bekijk origineel

1 like|
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Kenmerken BluePoint Brussels

Wifi

gratis 

Aantal personen

1 - 400 

Bereikbaarheid

auto 

openbaar vervoer 

parking - betalend 

Omgeving

vlakbij snelweg 

stad (centrum) 

Catering locatie

interne catering 

Faciliteiten

airco 

geluidsinstallatie 

projectie 

Activiteiten BluePoint Brussels

Activiteitsregio's:
België | Bruxelles-Capitale
Activiteiten:
Vergaderzaal huren in Brussel | Vergaderzaal huren | Feestzaal huren in Brussel | Feestzaal huren | Congreslocatie huren in Brussel | Congreslocatie huren | Evenementenlocatie huren in Brussel | Evenementenlocatie huren | Trouwlocaties in Brussel | Trouwlocaties | Online & hybrid event studio's
Trefwoorden:
locatie evenementen | conferentiezalen | meetingroom | congreszaal | vergaderzaal | evenement brussel | locatie verhuur | seminarie | zalen verhuur | evenementlocatie | verhuur zaal | locaties | conferentiecentrum | zaal huren | evenementenlocatie | congreslocatie | vergaderzalen brussel | verhuur locatie | vergaderzalen | verhuur zalen | organiseren evenement | locatie huren | zaal verhuur | vergaderlocatie | seminaries | zaal | audiovisueel materiaal | zalen huren | eventlocatie | locatie | meetings | bedrijfsevenement brussel | videoconferenties | persconferentie | vergaderzaal brussel | onsite catering | brussel | videoconferentie | conferentie | banquet | opleidingslocatie | trainingslocatie | parking | eventruimte | event venue | gemakkelijke toegang | hightech | business centre | locaties verhuur | opleidingen | locaties huren | support team | verhuur locaties | zalen huren liege | verhuur zalen brussel

Nieuws

Gloednieuwe greenkey studio bij business center BluePoint in Brussel

Gloednieuwe greenkey studio bij business center BluePoint in Brussel

Jouw online evenement in een uniek decor? Yes, you can

Jouw online evenement in een uniek decor? Yes, you can

Online evenement in een verbluffende 3D-wereld

Online evenement in een verbluffende 3D-wereld

Dit zijn de beste eventbedrijven van 2020

Dit zijn de beste eventbedrijven van 2020

Ontdek de drie BluePoint locaties in 360°

Ontdek de drie BluePoint locaties in 360°

50m² beeldprojectie bij BluePoint met twee Barco F90-4K13 projectoren

50m² beeldprojectie bij BluePoint met twee Barco F90-4K13 projectoren

Beste eventbedrijven 2017 volgens... jullie

Beste eventbedrijven 2017 volgens... jullie

BLUEPOINT: nieuwe naam voor nieuwe stijl 'business & network centres'

BLUEPOINT: nieuwe naam voor nieuwe stijl 'business & network centres'

7 beste eventbedrijven volgens... jullie

7 beste eventbedrijven volgens... jullie

Nieuwe kwaliteitslabels voor congrescentrum Diamant

Nieuwe kwaliteitslabels voor congrescentrum Diamant

Brussel heeft nieuwe locatie voor outdoor events

Brussel heeft nieuwe locatie voor outdoor events

BluePoint Brussels
De beste waar we ooit mee hebben gewerkt!
19 May 2022

Op 13 mei was BluePoint Brussels de trotse gastheer van de #BeJSconf by BeJS : JS community in Brussel.


En ons hele BluePoint-team is zo blij om te horen dat de organisatoren erg blij waren met hun 'BluePoint-ervaring'!

Lees meer

bekijk origineel

Like Reageer
BluePoint Brussels
Gloednieuwe Green Key Recording Studio bij BluePoint Brussel!
29 March 2022

BluePoint biedt u een van de grootste green key productiesstudio's in Regio Brussel aan!

Deze splinternieuwe studio is één van de grootste van regio Brussel en werd uitgerust met state-of-the-art technisch materiaal. En dat is niet verrassend want technologie staat centraal bij BluePoint!

 

De studio is perfect voor de opname en/of uitzending van uw Evenementen, Webinars, Interviews, Debatten, Keynotes, Prijsuitreiking, Bedrijfsvideo’s, ... ...

Lees meer

Like Reageer
Kevin Van der Straeten
Leader |eventplanner.net | 31 March 2022

Indrukwekkende video. Ziet er top uit. Proficiat BluePoint Brussels team! 👍

Like | Reply
BluePoint Brussels
BluePoint opent een gloednieuwe hoog technologische “Green Key-Studio” in Brussel!
24 February 2022

Op 17 februari 2022 opent Agoria Real Estate, beter bekend onder de naam BluePoint Meet.Work.Tech. een green key opnamestudio in Brussel voor digitale evenementen en videoproducties. 


Deze splinternieuwe studio is één van de grootste van regio Brussel en werd uitgerust met state-of-the-art technisch materiaal. En dat is niet verrassend want technologie staat centraal bij BluePoint (dochteronderneming van Agoria die de technologiesector ...

Lees meer

Like Reageer
Kevin Van der Straeten
Leader |eventplanner.net | 24 February 2022

Indrukwekkende studio!

Like | Reply
BluePoint Brussels
Wat een jaar is het geweest!
13 January 2022

We hadden allemaal graag gezien dat het anders was, maar Covid-19 bleef ook in 2021 voor uitdagingen zorgen. We kregen allemaal te maken met plannen voor live meetings en evenementen die niet doorgingen. Maar het stelde ons ook in staat om gebruik te maken van onze creativiteit, flexibiliteit en zin voor innovatie.


Het hele team van BluePoint (eventexperts, marketingteam, facilitair ...

Lees meer

bekijk origineel

Like Reageer
Kevin Van der Straeten
Leader |eventplanner.net | 06 December 2021

Congratulations BluePoint Brussels-team with the 'eventplanner.net Certificate of Excellence 2021'! Well done! 🏆

Like | Reply
BluePoint Brussels
Annuleer uw evenement niet maar ga virtueel! Virtueel vergaderen bij BluePoint Venues!
04 February 2021

Heeft u in de lente een evenement gepland, maar twijfelt u op dit moment om het te annuleren of uit te stellen naar een latere datum?

Wat als er een andere oplossing bestaat?


BluePoint biedt u de mogelijkheid om uw evenement volledig virtueel te organiseren!

Lees meer

bekijk origineel

Like Reageer
BluePoint Brussels
N'annulez pas votre événement, découvrez le monde virtuel ! Conférence virtuelle à BluePoint Venues !
04 February 2021

Vous avez prévu un événement au printemps mais vous avez actuellement des doutes quant à son annulation ou à son report à une date ultérieure ? Et s'il y avait une autre solution ?


BluePoint vous offre désormais la possibilité d'organiser votre événement de manière totalement virtuelle ! 

Vous n'êtes pas très à l'aise avec la technologie ?

Lees meer

Like Reageer