Concertorganisatie
Concertorganisatie? Daar komt heel wat bij kijken! In onderstaande lijst vind je de concertorganisatiepartners die je nodig hebt om jouw concert puik te organiseren. Deze bedrijven begeleiden je van begin tot einde, van concept tot schoonmaak.
TVB Productions
TVB Productions is een evenementenbureau voor zowel B2B events als privé feesten.
Studio Unboxed
Studio Unboxed is een full-service evenementenbureau. Ons team levert steeds creatieve en originele concepten af. Organisatie van bepaalde onderdelen of een uitwerking van A tot Z.
Bureau PEEN! | evenementen die bijblijven
Bureau PEEN! bedenkt en organiseert evenementen. Evenementen die bijblijven. Voor een hooggeëerd publiek. En voor mensen in maat- en mantelpak. Graag samen met u, natuurlijk goed geregeld en steeds nét een stap verder. Ga de uitdaging aan en laat je zien!
Conrad Consulting nv
Special Events Engineering - incentives, seminaries, congressen, job-events, animatie, themafeesten, jubilea, beurzen, personeelsfeesten, overheidsopdrachten, teambuilding, opendeurdagen, trouwfeesten, ...
Partyfun by kwadraad
Party-Fun is het meest actieve artiestenbureau op vlak van animaties en artiesten voor bedrijfsfeesten, shoppingcentra, evenementen en privéfeesten. Party-Fun is een erkend artiestenbureau met een zeer groot aanbod.
FLEE Events
FLEE Events staat voor sportieve evenementen met passie, gevoel en plezier, waar een onvergetelijk evenement neergezet wordt waarbij de wensen van de klant overtroffen worden.
Step in Live
Step in Live's missie is om uw event ideeën volledig in handen te nemen zodat u zich geen zorgen meer moet maken over het technisch en logistiek aspect.
Evenementenbureau Second Events
Uw bureau voor het organiseren van sfeervolle programma's.
BINK
BINK. Organisatiebureau van Utrechtse komaf. Actief in bedrijfsevenementen, publieksevenementen, incentives en productintroducties. Organiseren is voor BINK een breed begrip. We combineren ervaring in evenementen en incentives met kennis van communicatie.
2w8 – together we create –
Organisatie en support bij (culturele) evenementen en festivals. Zoals productie, communicatie en marketing activiteiten.
Musical Evasion srl
Musical Evasion (by Hacienda Projects Bvba) is een dynamisch en meertalig bedrijf, gespecialiseerd in de creatie, de organisatie en de realisatie van muzikale evenementen op maat.
Arcen Events
Zelfstandig werkend evenementenbedrijf in Noord Limburg. Bedrijfsfeesten, familiefeesten, vriendenuitstapjes en groeps arrangementen.
Virque Avis events
Virque Avis events is het bedrijf achter Pieter Ventevogel, een zeer ervaren event manager uit Vlissingen. Begonnen in de horeca en doorgegroeid naar een allround producer van vooral culturele festivals.
RESP showproductions
RESP houd zicht sinds 1987 bezig met vele facetten van evenementen.
Flying Eagle
Wanneer u als organisatie iets nieuw wilt lanceren, zoals een nieuw product, wilt u wellicht net iets meer doen dan hetgeen uw gebruikelijke marketingstrategie voorschrijft.
TC Productions
TC Productions transformeert de manier waarop evenementen worden georganiseerd, uitgevoerd en ervaren. Ons getalenteerde en creatieve team creëert unieke en onvergetelijke ervaringen.
PRAGT Events
PRAGT Events richt zich met name op de zakelijke en particuliere markt, van groot tot klein. De persoonlijke touch en betrokkenheid zal zorgen voor een onvergetelijke ervaring van zowel de bezoeker als van de opdrachtgever.
FEMM Agency
Je wilt een klein of groot evenement organiseren en de organisatie geheel of gedeeltelijk uit handen geven? Dan zit je bij FEMM Agency goed! We zijn een creatief bureau met ruime ervaring in het voorbereiden en uitvoeren van evenementen.
Partners & SAM! bv
PARTNERS & SAM! is een toonaangevend Destinatie & Event Management bureau, gespecialiseerd in planning, organisatie en uitvoering van (inter)nationale bijeenkomsten, incentives, reisprogramma’s en zakelijke evenementen.
Fairytale Productions
Fairytale Productions organiseert kleine en grootschalige Rock en Roll events met in de hoofdrol de muziek van Elvis Presley.
Festor
Wij zijn een event management & productie studio. We produceren evenementen, maar bovenal creëren we evenementen met betekenis.
The Music Office BV
The Music Office is een een full-service entertainmentbedrijf dat gespecialiseerd is in de ondersteuning en ontwikkeling van de creatieve carrières van artiesten en producties.
Groep Arthur
Bij Groep Arthur zijn we elke dag met veel goesting in de weer om strategieën van organisaties te vertalen in onvergetelijke belevingen.
WTP Produkties
Met ruim 20 jaar ervaring zijn wij uw perfecte partner voor de organisatie, begeleiding en verzorging van maatwerk voor elke opdrachtgever en elk evenement.
Check
Jeanet van de Poll van Checkmark Events is een allround en veelzijdig organisator en programmaproducent van bedrijfsfeesten, beurzen, charityevents, congressen en festivals.
Great Impact bv
Wij zijn Great Impact. Ambitieus. Verrassend. Anders dan anderen. Wij ademen, dromen, denken en doen events.
TDS Entertainment
TDS-Entertainment is uw leverancier op het gebied van licht-, geluid-, video- en evenementproducties. Ons dochterbedrijf TDS-Events is specialist is in de organisatie en ontwikkeling van festivals, evenementen, bijeenkomsten en podia.
International Artists Holland
Management en boekingen van nationale & internationale artisten.
New Way 2 Go
NEW WAY 2 GO heeft ruime ervaring in het organiseren van groot- en kleinschalige vak- en publieksbeurzen, evenementen en congressen. Ook voor kleine bedrijfsfeesten, personeelsuitjes of opendagen bent u bij ons aan het juiste adres.
Team TOC
The Organizing Connection is specialist in het organiseren van evenementen. Dat doen we in opdracht van anderen, maar ook op eigen initiatief.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.6/10. Gebaseerd op 134 reviews over bedrijven in de categorie 'Concertorganisatie'.
Sylvester
Personeelsevent
We deden beroep op Sylvester voor de organisatie van ons personeelsevent voor 650 deelnemers. Hendrik en Lune hebben ons hier zeer goed in begeleid: we kregen duidelijke feedback op onze vragen, ze dachten constructief en proactief mee na over de opzet en deden ook voorstellen tot verbetering/aanpassing. Daarbij bekeken ze ook wat er mogelijk was om alles binnen ons budget te voorzien en zochten ze daarvoor naar alternatieven waar nodig. Bij de opbouw en tijdens het event hebben ze alles goed opgevolgd en hebben ze naar ons teruggekoppeld over de stand van zaken. Enkele praktische problemen met de catering hebben ze professioneel opgelost en nadien ook besproken met de cateraar. Het was een fijne samenwerking met een geslaagd event als resultaat.
Sylvester
Flexibel en proactief!
We werkten samen met Sylvester voor de organisatie van een symposium rond de overgang/menopauze. Het moest snel gaan! De collega's Shannon en Gelein schakelden op flexibele en proactieve manier om al onze wensen te realiseren. Op zeer korte termijn een heel leuk event in elkaar gestoken, met niets dan felicitaties achteraf! Tot de volgende keer!
Sylvester
Bedankt, Sylvester!
We hebben met Sylvester samengewerkt voor de organisatie van onze Smart Shipping Conference in Antwerpen (16 mei 2024), die kaderde binnen het Belgische EU-voorzitterschap. Het event was van A tot Z in de puntjes uitgewerkt en voorbereid. De conferentie vond plaats aan boord van het schip 'Blue Rhapsody', wat heel wat logistieke en technische uitdagingen met zich meebrengt. En daar kwam Sylvester perfect in beeld. Niet alleen werden we als organisatie maximaal ontzorgd in de voorbereidingen, ook de communicatie voorafgaand aan het event en de dag zelf verliepen vlekkeloos en professioneel. Het contact met Femke, Randy en Jason van Sylvester was erg fijn, waardoor het op het einde echt aanvoelde alsof we één team waren. Dankjewel daarvoor!
Sylvester
Europees event in goede banen met Sylvester
In het kader van het Europese Voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie organiseerde PMV samen met Wallonie Entreprendre, SFPIM en finance&invest.brussels een event in de Brusselse Bozar. Daarvoor deden we een beroep op Sylvester, die dit voortreffelijk heeft uitgevoerd: zeer hands on en altijd luisterbereid en zoekend naar oplossingen.
Omdat het een event in co-organisatie was met 4 partijen, was dit communicatief niet altijd een even gemakkelijke opgave, maar gezien de goede meertaligheid van het team hebben ze dit ook op een uitstekende manier in goede bane geleid. Aanbevelenswaardig!
Concertorganisatie
Er komt heel wat kijken bij concerten organiseren. Lijst al maar op: je moet rekening houden met het boeken van bands, de zangers en zangeressen, een buitenlocatie of de concertzaal, alle nodige technische infrastructuur, audiovisueel materiaal, catering, vergunningen voor je concert gig, verzekeringen, de verkoop van je kaartjes organiseren, ticket templates aanmaken en nog veel meer. Gelukkig kun je rekenen op onderstaande bedrijven. Zij zorgen ervoor dat je concertorganisatie een fluitje van een cent wordt en jouw concert er eentje zal zijn met een blijvende impact.
Hoe pak je dat aan, een concert organiseren?
Natuurlijk start je met na te denken over wanneer en waar jouw concert gaat plaatsvinden. Verder weet je best wie je publiek is, welke muziek zij verwachten en hoe lang je custom concert duurt.
Op tijd plannen is cruciaal bij de organisatie van een concert, zeker als je een event in een tent of de openlucht organiseert, reserveer je best extra voorbereidingstijd. Je moet de noodzakelijke vergunningen aanvragen en misschien wil je ook wel wat subsidies scoren. Je hebt ook tijd nodig voor het opzetten van de productie, de repetitie en voor de nodige online en offline reclame en public relations. Na je concert reserveer je best je agenda voor administratie en het verspreiden van foto's en opnames, je aftermovie. Een overzicht over je totale planningsproces behoud je met professionele eventplanningsoftware.
Om ook over na te denken ruim op voorhand: heeft de door jou gekozen concertlocatie medewerkers of moet jij je eigen team samenstellen? Denk daarbij bijvoorbeeld aan een ervaren team voor licht en geluid, mensen voor de catering en drank, security, een poetsploeg, de fotoreportage door een eventfotograaf, een videoreportage door een ervaren videograaf, ...
En dan is er ook nog het financiële plaatje bij een concertorganisatie. Hou je budget bij het organiseren van een concert goed in de gaten. En zet de inkomsten (verwachte aantal betalende gasten op jouw evenement, sponsoring, merchandise opbrengsten en opbrengsten uit voeding en drank) ten opzichte van de kosten (zoals zaalhuur, gages van de muzikanten, security, techniek, verzekeringen, reclame- en publiciteitskosten en andere productiekosten).
Je concert afgelopen, je werk klaar? Helaas! Naast de schoonmaak staat er nog het een en ander op je agenda. Vergeet zeker je muzikanten, je publiek en je team niet te bedanken. Na afloop van het optreden is het belangrijk om jouw evenement goed te evalueren. Hoeveel deelnemers had je, is je bereik op je sociale media vergroot, hebben meer mensen zich ingeschreven voor je nieuwsbrief en communicatie? Gebruik je foto's, filmpjes en andere content en bewaar ze ook allemaal zodat je deze op een later moment opnieuw kunt gebruiken. Haal ook je rekenmachine boven. Klopte je budget, wat was duurder en wat goedkoper?
Jij zoekt een concertorganisator of festivalorganisator?
Je gaat een concert of festival op maat organiseren? Hoe selecteer je de juiste partner in concertorganisatie voor jouw evenement, of dit nu een indoor of outdoor concert is? Simpel: je consulteert onderstaande lijst als je een optreden gaat organiseren. Met de filters vind je nog sneller een bedrijf dat je kan helpen. Hoe ben je dan zeker dat het een betrouwbare partner is? Daarvoor lees je de reviews. Uren het internet afspeuren en al je contacten opbellen voor een referentie is daardoor verleden tijd.
Jouw bedrijf in concertorganisatie in deze lijst?
No time to waste! Zou je graag jouw bedrijf in dit overzicht terugzien? Dat kan kosteloos! Maak snel je bedrijfspagina aan. Een paar drukken op de knoppen, sprekende beelden en overtuigende teksten opladen en je bent vertrokken. Waarom zou je dat doen? Simpel, dagelijks doorspitten talloze mensen die een optreden gaan organiseren deze lijst.
En ben je op zoek naar nog meer marketingoplossingen die jouw doelgroep naadloos bereiken, bijvoorbeeld via social media? We bieden allerlei oplossingen aan om jouw onderneming in de kijker te zetten en zo genereer jij eenvoudig nieuwe leads!
Tags: concertorganisatie, concerten organiseren, concert organiseren, concert op maat, ...