To The Point Events

To The Point Events

To The Point Events
  • Kempische Steenweg 303 bus 21, 3500 Hasselt, België
  • Certificate of Excellence 2021

Over welk type evenement het ook gaat; To The Point Events biedt een totaaloplossing. Mede via een uitgebreid netwerk van geprefereerde leveranciers en partners kan u bij ons voor echt alles terecht.

 

Personeelsfeesten, opendeurdagen, familiedagen, productlanceringen, beurzen, thema events, teambuildings, spel zonder grenzen formats,…geen enkele uitdaging gaan we uit de weg. To The Point Events staat garant voor de totale organisatie van uw evenement, van A tot Z, en uiteraard tot in de puntjes verzorgd.

 

Bij elke stap in het proces denken wij creatief mee en zoeken we intensief naar oplossingen. Via ons netwerk garanderen we een vlekkeloze samensmelting van vakkennis, gedrevenheid en kwaliteit. Terwijl er voor u slechts één, duidelijk aanspreekpunt is... een luxe!

 

Kortom wij staan garant voor One-Stop Event Solutions.

 

Contacteer ons vrijblijvend om te zien hoe wij ook voor uw evenement het verschil kunnen maken.

To The Point Events
Een levensverhaal vertelt door To The Point Events
16 February 2021

Memories are special moments that tell our story... 💫

100 jaar Wijckmans Gebroeders NV & Omnicol werd vorig jaar in stijl gevierd. Hun magazijn werd omgetoverd tot een wonderlijke wereld met heel veel aandacht voor familie, traditie, authenticiteit, groei & vernieuwing. Scala bracht een verrassingsoptreden centraal onder de levensboom. 🌳

Lees meer

Like Reageer
Kevin Van der Straeten
Leader |eventplanner.net | 16 February 2021

Prachtige foto, maar vooral mooi concept!

Like | Reply

27 reviews over To The Point Events - 9.7/10

Schrijf een review
Benny D'Helft
Expert|Voka - KVK Limburg|

OEPS! Ik heb nog super dringend geluid en beeld nodig voor morgen!

Vorige week dinsdagmiddag ... Ik heb op woensdagnamiddag een event met 85 deelnemers en 3 keynote sprekers. Eén van hen vraagt me: heb je versterkt geluid en een monitor voor morgen, anders wordt het moeilijk. OEPS, niet aan gedacht. Wat nu? Via m'n Voka collega kwam ik terecht bij To The Point Events. Ondanks de hectiek bij hen (na corona drukte) had ik enkele uren later alles wat ik wilde: geluid en techniek, én een technieker die de hele duur van het event aanwezig zou zijn. Top service! En een goede en sympathieke opvolging. I like it! 😋

0 likes|
Nicole V.
New|AUHL vzw|

Perfecte partner voor een event!

Snelle aanlevering van voorstellen op maat van de vraag. Professionele aanpak, flexibel bij wijzigingen in het proces naar en tijdens het event, altijd van hun woord, snelle en duidelijke communicatie. Met To The Point Events is een perfecte organisatie gegarandeerd!

0 likes|
Elien Wuestenberghs
New|Voka KvK - Limburg|

Project online START event op 27/05

Heel fijne samenwerking voor het online START event in de Corda studio's. Kunnen op korte termijn heel snel schakelen indien nodig.

0 likes|
Lieve Valkeneers
New|Carglass|

Carglass Connect – virtueel event op 31 maart 2021

Omwille van de huidige Coronamaatregelen hebben wij onlangs gekozen voor de organisatie van een virtueel event ‘Carglass® Connect’ waarmee we, in deze bizarre tijden, wilden connecteren met onze collega’s en hen inspireren om samen het verschil te maken. Dankzij de geweldige samenwerking met To The Point Events zijn wij erin geslaagd om dit event op relatief korte termijn te organiseren. De reacties van onze medewerkers waren alvast lovend.
Een dikke pluim aan To The Point Events voor hun professionaliteit, hun klantgerichtheid en flexibiliteit en bedankt om ons in te wijden in het digitale gebeuren.

0 likes|
Birgitt Maes
New|Deloitte Consulting|

Deloitte Virtual Human Capital Masterclass

We hebben er een heel aangename en professionele samenwerking op zitten met To The Point Events. In de aanloop naar ons event toe hebben we meerdere afstemmingen gehad om alle technische en content gerelateerde aspecten tot in detail uit te klaren. Onze vaste contactpersoon was steeds bereikbaar en bood snelle response voor alle vragen die we intussentijd via e-mail stelden. Tijdens het event was er een talrijke en capabele technische crew aanwezig en 1 hoofdcoordinator, Robin, die met ons een volledige dry-run deed en de sprekers op hun gemak stelde. Ondanks dat wij op de dag van het event nog vele kleinere last-minute wijzigingen vroegen, wist de crew steeds hun kalmte en professionaliteit te bewaren. We hadden aan TTPE een echte partner die met ons meegedacht over het event en kwaliteitsvolle oplossingen aanbood. Wij aarzelen in de toekomst geen seconde om hen opnieuw te contacteren voor dergelijke events. Bovendien een team met humor dat de fun er weet in te houden!

1 like|
Filip Coveliers
Expert|Confederatie Bouw|

Een schot in de roos

We werkten voor ons jaarlijks BouwForum voor de derde keer samen met To The Point Events en ook deze keer bleek het een schot in de roos te zijn. Nieuw dit jaar is dat we ons BouwForum in een digitale context moesten houden als gevolg van corona. En toch trokken we virtueel even bezoekers aan als tijdens een live event. Dat was mede te danken aan de professionele en creatieve manier van werken van To The Point Events. Zij zijn steeds bereid die extra inspanning te leveren om van ons event een succesverhaal te maken.

1 like|
Isa Dilworth
New|Visit Hasselt - Meet in Hasselt|

Lancering campagne Visit Hasselt - Meet in Hasselt

Voor de lanceringsshow van onze nieuwe campagne Hasselt, smaakmaker spraakmaker zijn we in zee gegaan met To The Point Events. De samenwerking met Robin was aangenaam en professioneel. Hij was betrokken bij ons project, dacht mee en gaf suggesties waar wij niet aan dachten. Dankzij die goede samenwerking was de show in het Corda Theater helemaal wat we ervan hadden verwacht.

1 like|
Dirk Hermans
New|KU Leuven - Psychologie|

Fantastische cocktail/mocktail avond !!

In moeilijke en drukke corona-tijden wilden we onze medewerkers danken voor hun enorme inzet het afgelopen jaar. Samen met To The Point Events (TTPE) organiseerden we een cocktail/mocktail avond. De ondersteuning door TTPE was fantastisch. Alle werk werd ons uit handen genomen. We ontvingen de tribe boxen tijdig op het thuis-adres en dienden enkel in te loggen op onze zoom om - onder leiding van een professionele cocktail-shaker - een erg leuk samenzijn te hebben. Dank je TTPE voor de super service, het uitgebreide aanbod, de flexibiliteit en de zeer vlotte communicatie !!! Hier waren een kleine 100 medewerkers zeer enthousiast !

1 like|
Davy Mellemans
New|vzw Organisatie Broeders van Liefde - Campus MAX|

Online lanceringsevent Campus MAX Tessenderlo

We gingen overtuigd in zee met TTPE. Hun voorbereidende offerte was meer dan alleen wat getalletjes, ze gaven meteen ook al een stuk van hun engagement mee. Werken met Robin voelde dan ook nooit aan als werken, wel als het samen iets realiseren. Hij hield goed in de gaten dat wij onze eigenheid konden bewaren maar zorgde er tevens voor dat we een mooi en professioneel event konden afleveren.
Dankzij Corona hebben we TTPE leren kennen, wie had dat ooit gedacht!

1 like|
Evi Baeten
New|ASAP|

Hybride event meer dan geslaagd!

Dankzij TTPE werd ons hybride event een TOPeditie! Door C-19 konden we ons jaarlijks event niet fysiek laten doorgaan, echter niemand had gedacht dat een digitaal event vanuit de huiskamer zo interactief kon zijn. De complimenten stromen een week na ons event nog steeds binnen! Dankjewel om hier weer mee jullie schouders onder te zetten. GREAT JOB!! En op naar een volgende editie.. hopelijk nog eens LIVE ?

1 like|
Krisje Lenaerts
New|Mavaro NV|

Geflipte pannenkoeken pakketjes

Dit is de 2de maal dat ik samen met Reinhilde en TTPE heb gewerkt voor pakketjes voor de medewerkers/collega's binnen ons bedrijf. Reinhilde en het team komen steeds met creatieve ideeën en zorgen dat dit van a tot z is uitgewerkt. Ik vind de samenwerking steeds top!

1 like|
Tom De Bruyn
New|randstad|

Creatieve aperoboxen - welgesmaakt!

Reinhilde en haar team stelde voor ons een zeer leuke -creatieve- aperobox samen. Deze werden verstuurd naar 230 collega's. De service werd zeer snel en efficiënt aangeboden en opgevolgd. Ging zeer vlot en alleen maar blije gezichten achter het scherm tijdens het gezamenlijk moment ;-)
Many thanks to Reinhilde en haar collega's !!!

1 like|
Valerie Witters
New|kreon nv|

Vlotte samenwerking

Wij hebben een aangename & vlotte samenwerking gehad met TTPE voor onze tribe boxen. Robin heeft ons heel professioneel en zeer snel geholpen. Bleef ook steeds rustig onder de tijdsdruk.

1 like|
Anja Ronken
New|Universiteit Maastricht|

TTPE als professionele samenwerkingspartner

Voor het "Coronaproof" organiseren van onze toetsen in september en oktober hebben we TTPE ingeschakeld voor advies en ondersteuning. We hebben de samenwerking met Robin steeds als professioneel en prettig ervaren, Robin is een projectmanager die rust, vriendelijkheid en professionaliteit uitstraalt, die snel schakelt en pro-actief handelt. Hij heeft ons zowel in de voorbereidingen als ter plekke volledig ontzorgd en was een graag geziene gast in de toetshal. We kijken ernaar uit om de samenwerking met TTPE te verlengen voor onze toekomstige toetsen.

1 like|
Bart Basselier
Leader|Very Food Catering|

Samenwerking

Samenwerken met het team van TTPE brengt veel arbeidsvreugde en plezier met zich mee. Tot in de puntjes voorbereiding van Reinhilde en team en de nodige kwinkslagen van Robin en de uitgebreide briefings van Bart, zorgen voor een vlotte voorbereiding van het event. Op het event zijn deze gestructureerde duizendpoten alom aanwezig en dit steeds van achter de schermen. Topteam dat ook fan is van onze crewcatering ?

0 likes|

Lid van...

ACC
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Activiteiten To The Point Events

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Waals-Brabant [+Bruxelles] | Belgium
Activiteiten:
Teambuilding en bedrijfsuitjes | Evenementenbureaus | Productlanceringen | Organisatie congressen en seminaries
Trefwoorden:
bedrijfsuitstap | bedrijfsfeest | bedrijfsuitje | productlanceringen | bedrijfsevenement organiseren | bedrijfsevenement organisatie | organisatie evenementen | teambuilding activiteit | evenementenkantoor | bedrijfsfeesten | evenementenbureau | evenement organisatie | congres organisatie | bedrijfsevenementen organiseren | evenementenbureaus | organisatie bedrijfsfeesten | organiseren van een evenement | personeelsfeest | evenementbureau | teambuilding activiteiten | organisatie seminaries | congres organiseren | feest organisatie | organisatie bedrijfsfeest | teambuilding | familiedagen | evenementen organisatie | congresorganisatie | productlancering | feesten organiseren | bedrijfsfeesten organiseren | organisatiebureau | organisatie evenement | feesten organisatie | organisatie feesten | bedrijfsevenementen organisatie | organisatie bedrijfsevenement | evenementen organiseren | bedrijfsfeest organiseren | evenementen | eventbureau | organisatie congressen | organisatie bedrijfsevenementen | feest organiseren | bedrijfsfeest organisatie | evenementenorganisatie | bedrijfsuitjes | evenement organiseren | congresbureau | organisatie feest | bedrijfsfeesten organisatie | bedrijfsevenementen | beurzen | klantenevenement | opendeurdagen | congressen organiseren | feesten | incentives | organisatie congres | spel zonder grenzen | thema event | beurs | openingen | seminaries organisatie | seminarie organisatie | seminaries organiseren | seminarie organiseren | congressen organisatie

Nieuws

5 nieuwe teamleden bij TTPE: talent dat razendsnel kan groeien

5 nieuwe teamleden bij TTPE: talent dat razendsnel kan groeien

TribeSpot - Jouw tool voor (online) events of livestreams

TribeSpot - Jouw tool voor (online) events of livestreams

To The Point Events klaar voor de knaldrang

To The Point Events klaar voor de knaldrang

6 tips om jouw 'tribe' te verbinden

6 tips om jouw 'tribe' te verbinden

To The Point Events bouwt Corda Theater om tot hybride event venue

To The Point Events bouwt Corda Theater om tot hybride event venue

'Inspire your Tribe' met To The Point Events

'Inspire your Tribe' met To The Point Events

Je wil je verhaal vertellen, maar je weet niet hoe? 12 stappen

Je wil je verhaal vertellen, maar je weet niet hoe? 12 stappen

To The Point Events investeert stevig in hybride faciliteiten en aanbod

To The Point Events investeert stevig in hybride faciliteiten en aanbod

Dit zijn de beste eventbedrijven van 2020

Dit zijn de beste eventbedrijven van 2020

To The Point Events helpt jouw team verbinden in veerkracht!

To The Point Events helpt jouw team verbinden in veerkracht!

Zeg het met een Tribe Box!

Zeg het met een Tribe Box!

To The Point Events bouwt full service hybride studio: Het Corda Theater!

To The Point Events bouwt full service hybride studio: Het Corda Theater!

8 mogelijkheden voor evenementen en meetings

8 mogelijkheden voor evenementen en meetings

Teambuilding of Tribebuilding? To The Point Events doet beiden

Teambuilding of Tribebuilding? To The Point Events doet beiden

To The Point Events inspireert jouw 2020

To The Point Events inspireert jouw 2020

To The Point Events
Corda Theater, de hybride pop-up studio van TTPE draait op volle toeren
18 December 2020

Deze week twee straffe producties in onze hybride pop-up studio: het Corda Theater.

Dinsdag mochten we LRM ontvangen , met een virtuele meeting (als coronaproof alternatief voor hun personeelsvergadering) & aansluitend een digitale escape room als teambuilding. Donderdag was er het bijzonder interessante webinar van Essers met oa Jill Peeters als gast.

Het blijft bijzonder gek om voorlopig meer schermen dan mensen in ...

Lees meer

Like Reageer
To The Point Events
To The Point Events lanceert de Tribe Box!
15 June 2020

To The Point Events lanceert de Tribe Box!


Digitaal is dan wel het nieuwe normaal, maar stay connected. Met een Tribe Box op maat versterk je jouw verhaal & laat je appreciatie voelen. Het is de ideale tool om jouw employer branding te verhogen. To The Point Events inspireert & ontzorgt je graag met jouw Tribe Building. Check www.inspireyourtribe.be 

Lees meer

Like Reageer