BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen
  • Filip Williotstraat 9, 2600 Berchem, België
  • Certificate of Excellence 2023

BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen

BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort. Ook seminariepakketten en residentiële seminaries inclusief shuttleservice van en naar het hotel maken deel uit van het BluePoint aanbod.


Het ruime aanbod van BluePoint is uniek in de regio

  • 25 multifunctionele en modern uitgeruste zalen met een capaciteit van 2 tot 500 personen
  • een imposante foyer, een multifunctionele eventruimte met orangerie annex tuin, een spectaculair dakterras
  • gratis draadloos Internet tot 250 gelijktijdige gebruikers, hightech presentatie- & communicatiemateriaal en technische ondersteuning
  • kwalitatieve dienstverlening en duidelijke prijsafspraken
  • zeer vlot bereikbaar, ook vanuit Nederland, en met uitgebreide parkeergelegenheid voor de deur en ondergronds.

Een team van toegewijde medewerkers neemt u tijdens uw aanwezigheid alle zorg uit handen. En de catering passen we volledig aan uw wensen aan, van ontbijt tot viparrangement.


Laat ons weten wat u organiseert. Wij maken graag een offerte op uw maat.

Like Reageer

89 reviews over BluePoint Antwerpen - 9.4/10

Schrijf een review
Valérie Veen
New|n/a|

Ontzorger

Vooraf mijn evenement goed overlopen en besproken; op de dag zelf is alles vlot gelopen en waar een issue, wordt dat meteen aangepakt en opgelost. Alles is bespreekbaar en heel veel is realiseerbaar. Ontzorger - ik kan zelf deelnemen aan mijn eigen evenement zonder me zorgen te moeten maken over de praktische zaken.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Valérie, bedankt voor je feedback en review! We zijn heel erg blij te lezen dat je zelf kon deelnemen aan je evenement. We zijn er inderdaad om te ontzorgen en doen niets liever.

1 like|
Karin Iijima
New|

Een onvergetelijke trouwfeest

We hebben onze belangrijke dag toevertrouwt aan Bluepoint, en daar hebben we zeker geen spijt van gehad!
Alles was heel verzorgd, de zaal was heel mooi aangekleed en ze hebben van een 'bedrijfsevent'-achtige zaal een heel mooi en een heel gezellig trouwzaal van gemaakt!
Het eten was super, de bediening was top en de afspraken met de organisatie verliepen heel vlot.
Heel erg aan te bevelen!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Karin, bedankt voor je feedback en mooie review! We waren heel blij dat we je belangrijke dag mochten ondersteunen en dat je zo tevreden bent van BluePoint. Proficiat met jullie huwelijk en geniet van de tijd samen.

1 like|
Celeste Deforche
New|PC314|

Succesvolle Startersdag bij Blue Point Antwerpen!

Dit was onze eerste keer dat we ons evenement op een grotere locatie organiseerden, dus het was voor ons allemaal nieuw. Gelukkig hebben de medewerkers van Blue Point ons uitstekend ondersteund tijdens dit proces. Zowel via e-mail als persoonlijk contact werd alles nauwlettend opgevolgd, waardoor we de dag zelf goed konden voorbereiden en organiseren. De samenwerking met hen was echt prettig!

0 likes|
Anja De Belie
New|/|

Koffietafel

BluePoint heeft tijdens de eindejaarsfeesten voor ons een koffietafel (receptie na plechtigheid) georganiseerd. Op zeer korte termijn hebben zij bijgedragen aan een zeer mooi afscheid. Er werd zeer snel en oplossingsgericht meegedacht toen bleek dat het aantal aanwezigen hoger was dan voorzien. Deze receptie was perfect tot in het kleinste detail geregeld.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Anja, bedankt voor de mooie woorden. We zijn blij dat alles vlot is verlopen.

0 likes|
Elly Dries
New|Witteveen+Bos Belgium nv|

Topfeest bij Bluepoint!

Dikke duim aan het team van Bluepoint dat ons een onvergetelijk nieuwjaarsfeest heeft bezorgd. Fijn om samen te werken met een professionele partner, die je zowel tijdens de voorbereiding als tijdens het event volledig ontzorgt. Ook een dikke pluim aan de zaalmanager Danny, aan wiens aandacht niets ontsnapt.
Verder is het ook erg handig dat de locatie over een eigen ruime en gratis parking beschikt, wat uitzonderlijk is voor een locatie vlakbij Antwerpen.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Elly, dank je wel voor je positieve review. We zijn heel erg blij te lezen dat je volledig werd ontzorgt en kon genieten van je nieuwjaarsfeest! 😊

3 likes|
Danielle Daubaras
New|TomTom|

Geweldige locatie en vriendelijk personeel

We hebben onlangs de BluePoint-locatie in Antwerpen gebruikt voor een community-based, regionaal evenement, dat kaartenmakers van over de hele wereld samenbrengt. Het was voor ons een hele leuke ervaring om met BluePoint en hun hoofdcontactpersoon Julie samen te werken. We waren van mening dat de locatie de nodige faciliteiten, innovatieve ruimtes voor branding tijdens het evenement en voldoende ruimte bood om ons programma te hosten, dat uit meer dan 100 sessies gedurende 2,5 dag bestond. Het personeel van BluePoint was professioneel, reageerde snel en proactief in hun aanpak. Het was echt een genoegen om met hen aan dit evenement samen te werken en we vonden dat de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend was. Wij waarderen de extra inspanningen die zij hebben geleverd om ons evenement tot een succes te maken. Bedankt aan BluePoint en al het personeel dat dit evenement ondersteunde!

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Hallo Danielle, het was een genoegen om met je samen te werken aan dit evenement. Wij zijn ook erg blij om te lezen dat u zo’n positieve ervaring bij ons heeft gehad en dat het evenement een groot succes was! Bedankt voor je vriendelijke woorden en de tijd die je hebt genomen om dit te schrijven. Wij hopen u graag weer te zien bij BluePoint!

bekijk origineel

4 likes|
Liudmila Mikhaylinova
New|DB2 Value Creation bv|

Succesvolle eerste editie dankzij Bluepoint

Voor de organisatie van de allereerste Contract Management Day in België hebben wij gekozen voor Bluepoint als locatie. Heel mooie en moderne indeling, lekkere hapjes en voldoende ondersteuning doorheen de dag. Onze bezoekers hebben genoten van de dag én de locatie. Jona kon ons doorheen heel het proces begeleiden, niets was te veel gevraagd. We blikken terug op een prachtige dag en kijken alvast uit naar onze volgende editie die opnieuw zal doorgaan in Bluepoint Antwerpen.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Liudmila, fijn dat het jullie zo bevallen is en dat de bezoekers hebben genoten van de dag. We kijken er al naar uit om jullie de volgende editie met evenveel enthousiasme te helpen om er weer een topevenement van te maken.

1 like|
Jessy Jessy Raaymakers
Expert|SAM, steunpunt Mens en Samenleving vzw|

Toplocatie, top samenwerking!

Alles wordt altijd tot in de puntjes geregeld. Dank aan Eline, steeds een fijne samenwerking!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dank je wel Jessy voor je positieve feedback! Onze sales coördinators hebben inderdaad een oog voor detail. 😊

1 like|
Jorine Vermeer
New|GoodPlanet Belgium|

Zeer geschikte locatie voor duurzame evenementen!

BluePoint Antwerpen is een mooie en aantrekkelijke locatie wat een professionele uitstraling geeft aan je evenement. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. Hier wordt op verschillende plekken in het gebouw over gecommuniceerd, dus dat is zeker een meerwaarde van deze locatie.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dank je wel voor deze mooie review, Jorine! We zijn inderdaad bijzonder trots op het Green Key Label.
Ook in de toekomst blijft BluePoint investeren in duurzaamheid. Bedankt voor je vertrouwen en wij kijken alvast uit naar de volgende samenwerking!

1 like|
Astrid Schoenmaeckers
New|GZA Ziekenhuizen|

Geslaagde jubilarissenviering

Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!

Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Wat fijn om deze feedback te lezen, Astrid. Dank jullie wel voor het vertrouwen in ons team. Wij kijken er alvast naar uit om jullie terug te zien. Want mensen in de bloemetjes zetten, dat doen wij graag!

1 like|
Eva DB
New|Agoria|

BluePoint synoniem voor een geslaagd feest!

Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.

Een evenement organiseren in BluePoint Antwerpen staat garant voor een maximum aan goede opvolging en een minimum aan stress door de zeer goede begeleiding.

Het team en de locatie van BluePoint Antwerpen staat synoniem voor een geslaagd feest!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dank je wel voor deze fijne review, Eva. We willen jou dan ook bedanken. Jouw enthousiasme zorgde voor die extra 'golden touch' aan het event. Wij kijken alvast uit naar de volgende samenwerking. Tot binnenkort!

2 likes|
Gaétan Bascourt
New|Universha|

Colloquium 2022

Net een halve dag 180 genodigden mogen ontvangen bij BluePoint Antwerpen. Goede begeleiding van BluePoint om het event te organiseren, tijdens het event prima ondersteuning en de nodige flexibiliteit om de koffiepauze en netwerkreceptie op het moment zelf te kunnen schuiven vanwege sprekers die te snel of te laat klaar waren. En zeer lekkere hapjes. Een zeer geslaagd event dankzij een goede werking van BluePoint.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dank je wel voor deze fijne review, Gaétan. Het was inderdaad een zeer geslaagd event! Wij kijken alvast uit naar onze volgende samenwerking.

0 likes|
Ilse Saerens
New|ING|

Professionele samenwerking

Wij kozen Bluepoint als locatie voor een groots klantenevent. Wij blikken terug op een zeer professionele en héél correcte samenwerking. Gezien de niet alledaagse setting die nodig was voor dit event, zorgden een goede briefing, regelmatige stand van zaken, correcte budgetafspraken en een vlotte communicatie met de Sales Coordinator voor een schitterend en geslaagd event! Wij komen heel graag terug naar Bluepoint!

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Ilse,
Het is super fijn deze feedback te lezen. Het was een onvergetelijke evenement waar we samen trots op mogen zijn. Bedankt voor het vertrouwen!
Wij kijken alvast uit naar onze volgende samenwerking. Jullie zijn altijd welkom bij BluePoint Venues!
Het BluePoint team

1 like|
Evelien Lens
New|2Bcome Events BV|

Google Cloud NEXT Benelux, november 2022

We mochten als 2Bcome Events, vorige week voor Google Cloud Next Benelux 2022, een 3 -daags event organiseren in Antwerpen. We hebben voor Bluepoint gekozen vanwege het grote aantal zalen waarover Bluepoint beschikt en de ideale ligging.

We zijn gestart zonder een extra opbouwdag, dus een opbouw in de nacht met veel decor en fraaie bomen van Faek & Classic Design & techniek van Blue Moon, ook alle 3 topbedrijven J. Toen wij aankwamen had het team van Bluepoint alle ‘hardware’ voor de catering bars/buffetten/meubilair al op de juiste plekken klaar staan, zodat we ruim op tijd klaar waren voor de ontvangst van de gasten. Dat was fantastisch en we hebben met elkaar 3 mooie event dagen gecreëerd. Mede dankzij de flexibele, professionele en transparante houding van het Bluepoint team stond alles op tijd klaar, was de Food & Beverage perfect en was iedereen ‘engard’ ook tijdens de event dagen om oplossingen te bieden en daar waar nodig mee te werken aan het intensieve programma. Werkelijk een goed team met oog voor ieder detail. We hebben het ervaren als super fijne samenwerking en het resultaat mag er zijn ! Dank jullie wel met name Julie Mirzabekian! & Abel, Eline, Liesbeth, Laure & Danny ! Thank YOU ! Hopelijk tot de volgende keer !

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Beste Evelien,
We hebben inderdaad samen de BluePoint locatie te Antwerpen naar een NEXT level gebracht.
Alle uurtjes planning en opbouw hebben geloond. Het was een fantastisch evenement-3-daagse!
Bedankt voor deze fijne samenwerking.
We hopen alvast in de toekomst nog veel samen te mogen werken. 2Bcontinued 😉
Het BluePoint team

2 likes|
Walter Cuylaerts
New|

Trouwfeest 19 november 2022

Op 19 nov 22 vierden wij onze trouw (130p) in de zalen van Bluepoint en werden aangenaam verrast door de kwaliteit van de zaal (verlichting, de tafelschikking en de verwarming, faciliteiten) en bovenal de vriendelijkheid en attentie van het personeel. De restauratie (diner en avondfeest) was voortreffelijk en de bediening snel en vlekkeloos. Danny en Liesbeth hebben alles in goede banen geleid tot in de vroege uurtjes. We hadden onze keuze natuurlijk al gemaakt op basis van de uitstekende ligging, parkeermogelijkheid en mooie zalen. De uitstekende coördinatie door Jona Van Noten heeft alles nog meer glans gegeven. Alle gasten van het feest geven enkel positieve feed back. Bedankt om dit feest mee te doen slagen.

Reactie van BluePoint Antwerpen op deze review:

Dag Walter, Het is enorm fijn om te lezen dat jullie zo van jullie dag hebben genoten. Bedankt voor deze mooie woorden over onze evenementenlocatie en ons team. We wensen jou en Lut het allerbeste toe!

2 likes|
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Kenmerken BluePoint Antwerpen

Wifi

gratis 

Aantal personen

2 - 500 

Bereikbaarheid

auto 

openbaar vervoer 

parking - betalend 

Omgeving

groene ruimte (bv. een bos) 

vlakbij snelweg 

stad (centrum) 

Cateringlocatie

interne catering 

vaste cateraar(s) 

Faciliteiten

airco 

blackbox 

geluidsinstallatie 

projectie 

Activiteiten BluePoint Antwerpen

Activiteitsregio's:
Antwerpen | België
Activiteiten:
Vergaderzaal huren in Berchem | Vergaderzaal huren | Feestzaal huren in Berchem | Feestzaal huren | Congreslocatie huren in Berchem | Congreslocatie huren | Evenementenlocatie huren in Berchem | Evenementenlocatie huren
Trefwoorden:
vergaderzalen | verhuur locatie | vergaderlocatie | zaal verhuur | conferentiezalen | feestzaal | zalen | locatie huren | meetingroom | eventlocatie | zalen huren | feestzaal antwerpen | seminaries | locatie evenementen | feestzaal verhuur | seminarie antwerpen | beurslocatie | locatie | congreszaal | verhuur zalen | zalenverhuur | evenementenlocatie in antwerpen | vergaderzaal | verhuur feestzalen | vergaderzaal antwerpen | partycentrum | conferentiecentrum | zaal | locatie verhuur | locatie in antwerpen | verhuur zaal | organiseren evenement | feestzalen | partycentra | evenementlocatie | congres antwerpen | evenementenlocatie | locaties | zaal huren | evenement antwerpen | feestlocatie | feestzaal huren | feest antwerpen | eventlocatie in antwerpen | zaalverhuur | verhuur feestzaal | zalen verhuur | feestruimte | feestzaal in antwerpen | vergaderzalen antwerpen | zalen huren antwerpen | unieke locatie antwerpen | vergaderlocatie antwerpen | feestzalen verhuur | opleidingszaal | bedrijfsevenement antwerpen | event venue | eventruimte | locaties verhuur | locaties huren | feestzalen huren | computerlokaal | opleidingen | verhuur locaties | verhuur zalen antwerpen

Nieuws

BluePoint Antwerpen: seminarie- en eventlocatie met uniek dakterras

BluePoint Antwerpen: seminarie- en eventlocatie met uniek dakterras

Dit zijn de beste eventbedrijven van 2020

Dit zijn de beste eventbedrijven van 2020

Ontdek de drie BluePoint locaties in 360°

Ontdek de drie BluePoint locaties in 360°

Beste eventbedrijven 2017 volgens... jullie

Beste eventbedrijven 2017 volgens... jullie

BLUEPOINT: nieuwe naam voor nieuwe stijl 'business & network centres'

BLUEPOINT: nieuwe naam voor nieuwe stijl 'business & network centres'

7 beste eventbedrijven volgens... jullie

7 beste eventbedrijven volgens... jullie

BluePoint Antwerpen
Klaar om een bruisend event te organiseren in BluePoint Antwerpen?
29 januari 2024

In 2023 verwelkomden we maar liefst 875 bedrijven in één van onze drie BluePoint locaties voor de organisatie van een evenement. Keer op keer zijn we enorm dankbaar voor het vertrouwen. 🙏


Ook van plan om een bruisend event te organizeren in 2024? Boek dan nu al je data: https://www.bluepoint.be/nl/contactformulier?idU=3

Lees meer

Like Reageer
BluePoint Antwerpen
Positieve review
29 januari 2024

⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐


 “Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.

Lees meer

Like Reageer
BluePoint Antwerpen
Certificat of Excellence 2023
7 december 2023

Dankzij jullie reviews, positieve feedback en enthousiasme ontving elke BluePoint vestiging het Certificate of Excellence 2023 van eventplanner.net. Al meerdere jaren op een rij wordt ons harde werk geapprecieerd bij onze klanten en daar kunnen we alleen maar trots op zijn. Bedankt! 😍

Like Reageer
BluePoint Antwerpen
Dit maakt ons écht gelukkig!
4 augustus 2022

Sinds maart 2022 draait de evenementen sector weer op volle toeren! Live evenementen zijn weer trending. Wij zijn dan ook super gelukkig dat we opnieuw kunnen doen wat we het liefste doen, namelijk samen mooie herinneringen creëren!

 

BluePoint wil jullie bedanken voor:

- Het kiezen voor onze zalen in Antwerpen Brussel & Luik, als locatie voor uw evenement

Lees meer

Like Reageer
BluePoint Antwerpen
Wat een jaar!
6 december 2021

We hadden het allemaal graag anders gezien, maar ook in 2021 bleef Covid-19 voor de nodige uitdagingen zorgen.

We werden allemaal geconfronteerd met live meeting- en eventplannen die in het water vielen.

Maar het zorgde er ook voor dat we onze creativiteit, flexibiliteit en zin voor innovatie konden aanspreken.

 

Lees meer