5 dingen die dodelijk zijn voor de event beleving

5 dingen die dodelijk zijn voor de event beleving

De basics van eventlogistiek en -planning heb je onder de knie na een paar conferenties of workshops. Het begrijpen en ontwerpen van een event beleving is heel andere koek.

7 on-site 'best practices' die je wil onthouden

7 on-site 'best practices' die je wil onthouden

Het moment dat jouw gasten je event binnenlopen, willen ze hun dagelijkse beslommeringen vergeten en zich onderdompelen in een buitengewone omgeving. Het gaat ook over de omgeving.

Toekomst van merkactivaties? De 'Drive Through Pop-Up'

Toekomst van merkactivaties? De 'Drive Through Pop-Up'

De pandemie heeft de manier waarop 'live'-ervaringen worden geproduceerd drastisch veranderd. GDX Studios zocht naar alternatieve manieren waarop merken nog steeds contact kunnen maken met hun publiek.

Hoe houd je contact na je evenement met je deelnemers?

Hoe houd je contact na je evenement met je deelnemers?

Een vraag. Hoeveel tijd en werk steek jij in het plannen en managen van je event? Veel waarschijnlijk! Een evenement plannen komt neer op het bouwen, promoten en verkopen van een product. Eens je iets hebt gelanceerd, wil je zo veel mogelijk leads aantrekken en hen snel converteren naar 'deelnemers'.

Zo creëer je meer 'menselijke' momenten tijdens je event

Zo creëer je meer 'menselijke' momenten tijdens je event

Waarom zou jij naar een event gaan? Deze vraag kent veel antwoorden. Sommige statistieken trachten te bewijzen dat het allemaal rond netwerken en nieuwe zakelijke opportuniteiten draait.

21 heerlijke ijs-ideeën om je eerste evenement na de COVID-19-crisis te vieren

21 heerlijke ijs-ideeën om je eerste evenement na de COVID-19-crisis te vieren

We hebben er allemaal op gewacht: het eerste evenement dat mogen we organiseren nadat deze wereldcrisis is afgelopen. Soms worden we optimistisch, andere keren zien we het somber.

Hoe je merkbeleving versterken met eventmarketing?

Hoe je merkbeleving versterken met eventmarketing?

Welke plek wil jij innemen in het hoofd van je doelgroep? Hoe wil je dat zij denken over jouw merk?