Inspiratie
RSSAbonneer je op onze RSSUnieke congressen organiseren die niemand vergeet
Het organiseren van een congres veronderstelt een diepgaande kennis van de gemeenschap of de sector. Volgens ICCA is een congres...
Hoe LinkedIn gebruiken om je event te promoten
LinkedIn een online cv? Think again! Het is een populair misverstand dat je LinkedIn niet kunt gebruiken voor de promotie van een event. Het platform is net een goudmijn voor zelfpromotie, connecties leggen en toegevoegde waarde creëren.
21 event 'branding' opties die je gasten weten te smaken
Een evenement zonder een goed ontworpen identiteit is als een merk zonder logo. Wat draag je liever tijdens een marathon: Nike-schoenen of gewone hardloopschoenen zonder merkidentificatie?
Hoe organiseer je een goede debriefing?
Net na een evenement zijn de inzichten nog lekker vers. Die inzichten zijn net zo belangrijk als de feedback van je deelnemers. Maar hoe krijg je toegang tot deze waardevolle informatie? Wat doe je best zodat je team ervaringen, observaties en meningen deelt? Een antwoord: een event debriefing.
6 uitdagingen die de eventsector zullen veranderen
We spreken allemaal over trends, best practices en benchmarking. Maar we spenderen bijna geen tijd om de risico's en uitdagingen van de eventsector te analyseren.
19 design ideeën voor badges op je event
Het maakt niet uit hoeveel eventtechnologie er bij komt of hoe digitaal we zijn geworden, eventbadges zijn er om te blijven.
Hoe de impact van je event maximaliseren wanneer het voorbij is
Het is afgelopen! Je zegt gedag tegen je sprekers en je spoort je team aan om alles op te ruimen. Je kunt niet wachten tot iedereen vertrokken is zodat je de laatste details kunt regelen. En dan morgen: een dagje relaxen!