Wat is de meerwaarde van live-events in je marketingmix?

Wat is de meerwaarde van live-events in je marketingmix?

Tijdens The Event & Communication Days, de nieuwe vakbeurs georganiseerd door Febelux en B.E.S.A., worden verscheidene seminaries en sessies aangeboden. Eén van die sessies is een panelgesprek over 'de meerwaarde van live-events (beurzen & events) in de marketingmix van bedrijven', gemodereerd door Dimitri Van Moerkercke, specialist in de beurzensector. Het panel gesprek vindt plaats op woensdag 19 april van 14u-16u.

 

Marketeers in de hele wereld zijn ervan overtuigd dat beurzen en evenementen een strategische component vormen in de marketingmix. Tevens worden deze beurzen en evenementen als een effectieve tactiek gezien om hun marketingdoelen te bereiken: brand awareness, sales, lead generation, ... De meerwaarde van live communication, in een tijd van toenemende digitalisering van interpersoonlijke contacten wordt hiermee aangetoond.

 

Dimitri Van Moerkercke knoopt het gesprek aan met verschillende partijen in de sector. Verschillende grote actoren uit de sector zullen in dit panelgesprek aanwezig zijn om hun visie en mening hierover met ons te delen. Zij vertellen ons waarom het voor hen belangrijk is om aanwezig te zijn op verschillende beurzen en evenementen en welk aandeel het in hun marketingmix opneemt. Onder meer KortrijkXpo, ISUZU en VELUX zullen van de partij zin.

 

Ben je benieuwd wat zij allemaal te vertellen hebben? Kom dan luisteren naar het debat dat plaats vindt tijdens The Event and Communication Days op woensdag 19 april van 14u tot 16u. Het volledige seminarieprogramma van The Event & Communication Days kan u terugvinden op de website:

www.ecdays.be/nl/

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures