Column: Wanneer moet je je event NIET plannen?

Column: Wanneer moet je je event NIET plannen?

Eén van de eerste stappen die je neemt wanneer je een evenement plant, is bepalen wanneer het gaat plaatsvinden. Een stap die vaak wordt ondergewaardeerd. Kies de perfecte datum voor je event en je eventmarketing zal een boost krijgen.

Column: Personeel door de gleuf van het varken

Column: Personeel door de gleuf van het varken

Natuurlijk ga ik het hier niet hebben over onnatuurlijke handelingen met levend vee. Ik kan geen hipper onderwerp bedenken dan de loonkost en de belastingdruk in België.

Column: Liever een leger eventmanagers dan één superheld

Column: Liever een leger eventmanagers dan één superheld

Een echt goede eventmanager heeft 7 onmisbare eigenschappen. Dat schreef Valeria Paskaleva in haar blogpost. Ze geeft zelf al aan dat het bijna onmogelijk klinkt om al deze eigenschappen te bezitten en je er eigenlijk een beetje gek voor moet zijn.

TOP 7 eigenschappen van een geweldige eventmanager

TOP 7 eigenschappen van een geweldige eventmanager

Wat heb je nodig om een goede eventmanager te zijn? Je zou denken dat tegenwoordig met de overdaad aan software die je helpt, het makkelijk is geworden om een goede eventplanner te zijn. Wel, dan heb je het mis.

7 tools om alles uit je evenement te halen

7 tools om alles uit je evenement te halen

Hoe haal je alles uit je evenement wat erin zit? Er zijn veel tools beschikbaar die je helpen het optimale uit je event te halen en daardoor direct een bijdrage leveren aan het resultaat.

Column: De kick van de klik

Column: De kick van de klik

Als regelmatige conferentiebezoeker heb je ongetwijfeld al eens op een 'gekoppelde' stoel gezeten. Eén of andere snode slimmerik is ooit op het onzalige idee gekomen een soort clip uit te vinden waarmee je lange rijen stoelen aan elkaar vastklikt.

De ervaring stevig door de mixer

De ervaring stevig door de mixer

De kloven tussen on-en offlinewereld worden stilaan overbrugd. Dat biedt heel wat mogelijkheden voor de eventsector. Voor congressen is het duidelijk, maar wat met creatieve events?