Column: DIY Event Coaching

Column: DIY Event Coaching

Een nieuwe tak van sport of uitbreiding van bestaande diensten? Klantgericht of selfdestructing? Gedoemanagement in het kwadraat binnen het organiseren van evenementen.

Column: De standaard heruitgevonden

Column: De standaard heruitgevonden

Laten we deze keer eens focussen op de cateringwereld. Een wereldje constant in verandering. Steeds op zoek naar dat vernieuwende. Innovatie is geen streefdoel in deze sector, het is een must als je als cateraar het hoofd boven water wilt houden.

Column: de gekleurde brillen van een concept- & eventmanager

Column: de gekleurde brillen van een concept- & eventmanager

Iets door een roze bril bekijken, wie kent die uitdrukking niet? In zeker zin is dat precies wat een eventmanager doet. Met het grote verschil dat de bril niet alleen roze is, het hele kleurenspectrum staat op onze neus.

Column: Wat je geeft, krijg je terug

Column: Wat je geeft, krijg je terug

Marketing tools en wetenschap of waarden en normen? Wijze woorden leren omzetten in daden... in wenselijk gedrag... terug naar de basis. Oosterse wijsheid, gezond verstand of westerse commercie?

Column: Business meets Art

Column: Business meets Art

Evenementenorganisatoren zoeken originaliteit en kunstenaars kampen met dichte subsidiekranen... Waar Kunst en Cultuur het bedrijfsleven kan verrijken. Waar je elkaar kan inspireren en stimuleren door passie en creativiteit.

Column: Creativiteit + Inspiratie = Originaliteit

Column: Creativiteit + Inspiratie = Originaliteit

Waar vind je als evenementenorganisator inspiratie om creatief te zijn? Hoe houd je je creativiteit stroom op gang, hoe blijf je origineel? En welke invloed heeft budget op creativiteit?

Column: Upgrade jouw eventmarketing in 3 stappen

Column: Upgrade jouw eventmarketing in 3 stappen

Evenementen zijn een perfect middel om live met je doelgroep in contact te treden en je marketingcommunicatiedoelstelling te behalen. Maar hoe laat je het middel eventmarketing voor je werken?