Circle of Success: tevreden personeel = tevreden klanten = meer omzet



Circle of Success: tevreden personeel = tevreden klanten = meer omzet

Het 'delighten' van de belangrijkste stakeholders van je bedrijf zorgt voor meer succes. Maar hoe begin je daaraan? Welke doelgroep moet je als eerste korter bij jezelf brengen?

 

Voor kleine bedrijven is die vraag snel beantwoord. De belangrijkste stakeholders zijn daar zonder twijfel de klanten. Maar hoe zit dat in een grote onderneming? Kan de CEO daar ook dagelijks in contact staan met zijn klanten? Neen. In een grote onderneming komen de klanten dagdagelijks in contact met het personeel. Voor de CEO is het dus belangrijk dat zijn personeel tevreden is. Tevreden personeel zorgt voor tevreden klanten. Tevreden klanten verhogen de omzet. Meer omzet geeft meer kansen om het personeel te bedanken. Dat is de definitie van de circle of success.

 

To The Point Events is trots om reeds meerdere jaren deel uit te maken van de succesvolle cirkel van Carglass. "Vorig jaar mochten we niet minder dan 5 events voor deze klant uitvoeren. ​De meest in het oog springende events zijn natuurlijk het personeelsfeest voor de 1.000 werknemers van Carglass, en het afscheid van CEO Jean-Paul Teyssen​. Een exclusief moment op een unieke locatie in een nooit eerder vertoond kader. Het perfecte afscheid voor een man waarvoor we bij To The Point Events een immens respect hebben. Een man wiens voorbeeld iedereen mag volgen!", aldus Bart Koninckx.

 

 

"Ook voor 2017 staat er opnieuw een intense samenwerking op de planning. Dankzij deze aanpak wint Carglass jaarlijks meerdere prijzen op HR-gebied, maar blijven ze ook hun sterke marktpositie houden in een markt die volop in beweging is."

 

Wil jij je klanten ook beter 'delighten'? Maak dan een afspraak met het team van To The Point Events, en kijk hoe zij jou beter doen scoren!


www.tothepointevents.be

advertorial27-01-2017

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Aanklachten tegen mislukt Fyre Festival blijven oplopenAanklachten tegen mislukt Fyre Festival blijven oplopen
5 redenen om in dialoog te gaan met je bezoekers na het evenement5 redenen om in dialoog te gaan met je bezoekers na het evenement
Aanslag zet organisatoren aan het denken: 'De volgende stap is een versterkte burcht'Aanslag zet organisatoren aan het denken: 'De volgende stap is een versterkte burcht'
Advertenties

In de kijker

OCEANDIVA

OCEANDIVA

Twee bijzondere varende evenementenlocaties.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Saturday
Meer weer

Vacatures

  1. 25-05Ultieme Planning- en Administratief Assistente
    Ultimate Services bvba
    Antwerpen
  2. 24-05Account Manager
    Art Of Confusion / 7theaven...
    Antwerpen
  3. 24-05Parttime Docent Eventmanagement
    Hogeschool TIO
    Utrecht