Groene prijs voor een groen evenement

Groene prijs voor een groen evenement

Tot dusver hebben we een aantal mogelijkheden besproken om de eventindustrie te 'vergroenen'. Beloning van Meeting Planners die extra moeite doen om milieuvriendelijke meetings te organiseren is een volgend instrument.

Impact van duurzame locaties

Impact van duurzame locaties

We hebben nu diverse mogelijkheden bekeken om je meetings te verduurzamen. Nadat we reizen, catering en afvalreductie van het lijstje hebben afgevinkt, is het nu tijd om de accommodaties onder de loep te nemen.

5 tips om no show te verminderen

5 tips om no show te verminderen

No show is de grootste frustratie van elke meeting planner! No show is niet alleen vervelend, het is ook alles behalve duurzaam.

Stappenplan - Hoe waarde creëren met events?

Stappenplan - Hoe waarde creëren met events?

Rob Captijn heeft een handig stappenplan uitgewerkt dat in 12 stappen uitlegt hoe je 'waarde' met een evenement kan creëren. Download het stappenplan nu meteen!

Haal het afval uit je meeting

Haal het afval uit je meeting

Naast reizen en catering is er nog het derde grote milieuprobleem van meetings: afval. Evenementen produceren grote hoeveelheden afval. Het opruimen en afvoeren ervan kost veel tijd, geld en grondstoffen.

Trend: kleinere evenementen, maar kwalitatiever

Trend: kleinere evenementen, maar kwalitatiever

Uit de 7de EventMonitor blijkt niet alleen dat bij bedrijven het vertrouwen in event-marketing groeit. We zien ook een nieuwe trend ontstaan.

Vertrouwen in event-marketing groeit

Vertrouwen in event-marketing groeit

33% van de bedrijven verwacht dat hun budgetten voor evenementen de komende 6 maanden zullen stijgen. Het vertrouwen in de markt blijft ook bij de eventbedrijven stijgen. Dat blijkt uit de resultaten van de 7de EventMonitor.