Mini McDonalds voor op je feestje? Het kan

Mini McDonalds voor op je feestje? Het kan

Ga jij graag naar McDonalds, maar hou je niet van drukte? De keten introduceert een mobiel restaurant, waarin maximaal vijf gasten kunnen eten. 

 

Liever geen last van smakkende mensen die naast je zitten te eten, of kinderen die luid roepend achter ballonnen aan rennen? McDonalds laat deze zomer een verplaatsbaar mini-restaurant heel Nederland rondreizen. Liefhebbers kunnen online laten weten waarom de 'McDonald's For You' naar een bepaalde plek kan komen. Dat kan bij je op het bedrijf, op een favoriet plekje op het strand, maar ook gewoon bij je thuis voor een feestje in de achtertuin.

 

 

McDonalds beslist wel zelf op welke aanvragen het zal ingaan. Gaan ze in op jouw aanbod, dan krijgen vijf mensen die dag exclusief toegang tot het restaurant. De eerste plek waar de kleine McDonald's is neergestreken, is het waddeneiland Terschelling, zo is te zien in bovenstaand promofilmpje. Normaal moeten de bewoners van hun eiland af om naar McDonalds te kunnen, maar voor één keer komt het restaurant naar hun toe.

 

Een sterk staaltje live communicatie!

Bron: HLN 20/7 via License2publish

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan

Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

 

  • Novice

    Het zou super zijn als de kleine MC Donalds op het verjaardagsfeestje zou staan bij ons in de tuin (groot genoeg) tijdens het verjaardagsfeestje van mijn zoon en dochter (13 jaar - tweeling)
    Daarbij wonen we in Vaals (hoogste punt van Nederland) en dat zou toch echt geweldig zijn:
    MC Donalds letterlijk en figuurlijk aan de top van Nederland!

    Danny Vermeeren ( 2018-06-25 - 08:08u )

  • Novice

    Heel tof concept!

    Jennifer Hielkema [Gemeente Den Haag] ( 2018-06-25 - 09:24u )

  • Novice

    Zal dit ooit naar België ook komen? Dat zou leuk zijn.

    Sandra Heureux ( 2018-06-25 - 20:30u )

  • Novice

    Graag wil ik de mobiele Mac Donalds uitnodigen bij ons bij een zorg instelling met mensen met een hersenaandoening! deze mensen zijn zelf niet meer in staat om nog een Mac Donalds te bezoeken, ivm te veel prikkels! De groep bestaat uit 17 bewoners waarvan er zoizo 1 daarvan vroeger heel veel naar de Mac heeft gefietst. Binnenkort wordt deze jongeman 34 en het zou natuurlijk een onvergetelijk geweldig cadeau voor hem zijn en zijn mede bewoners! Graag Heel Graag maken wij plaats voor deze geweldige mobiele Mac Donalds, zie graag u reactie tegemoet. Mac Donalds komt je tegemoet!! M.v.g Carolinda

    carolinda rombouts ( 2018-07-03 - 16:06u )

  • Novice

    Even voor alle duidelijkheid: je kandidaat stellen via een comment op dit artikel heeft niet veel zin. In het filmpje wordt een url vermeld. Surf naar die site en daar kun je je kandidaat stellen.

    Kevin Van der Straeten [Pink Minds Media] ( 2018-07-03 - 16:11u )

  • Novice

    Hallo. Ik heb een vraag, het gaat om een feestelijke start van de bouw van een ouder initiatief in Breda,.
    Stichting eigen wijze is een woonvoorziening voor 16 mensen met een verstandelijke beperking.
    In september van dit jaar gaat het na 6 jaar eindelijk gebeuren.er gaat gebouwd worden.
    Onze kinderen krijgen een eigen plekje om te wonen.
    En omdat dat een bijzondere gebeurtenis is willen we ook iets bijzonders op het feestje
    En natuurlijk is iedereen gek op mac dus dachten we dat zou geweldig zijn.
    Mijn vraag is zouden jullie met ons mee willen feesten.
    En wat zouden de kosten ongeveer bedragen.
    16 bewoners en dan de ouders, verzorgers, aannemer , enz.
    Ik hoop iets van u te horen.
    Vriendelijke groeten Anneke de Hoog

    Anneke De Hoog ( 2018-07-18 - 20:57u )

  • Novice

    Hallo, we hebben een verstandelijk gehandicapte broer op “het Rijtven” in Deurne wonen.
    Wezouden dolgelukkig zijn ,als het mobiele restaurantje van mcdonalds daar heen kon gaan.
    Evt kosten willen we graag vergoeden, het zou een mooie actie zijn,
    Gr louis

    Louis Wilms ( 2018-07-31 - 19:45u )

  • Novice

    Graag hier in onze tuin. Mijn man is al vier jaar druk in zijn eentje ons huis aan gebouwen. Heeft daarom weinig vrije tijd. Vaak gaan wij met onze zoontjes eens in de zo veel tijd na de mac om zo als gezin toch goed tijd voor elkaar te hebben. Mijn zoontjes en man zijn gek op de mac dus ik gun hun dit heel erg.

    Corline Van berg ( 2018-08-10 - 20:13u )

  • Novice

    Wat zou het leuk zijn voor onze jongens. Ze zijn echt gek op McDonalds. Op vakantie is er langs de route geen Mac overgeslagen. Moesten ze plassen, benen strekken etc. Later kwamen we erachter dat ze gewoon n app hadden waar de Mac's stonden. Dus nu thuis voor de deur zou hilarisch zijn.

    Jolanda Leander ( 2018-08-16 - 09:30u )

  • Novice

    Heel graag doe ik een appel op het winnen van de mini MacDonalds op locatie. Mijn moeder, al anderhalf ernstig ziek, is a.s. zaterdag jarig. Een jaartje erbij. Dat hadden we mogelijk niet eens gedacht! Anderhalf terug hoorden wij, dat er uitgezaaide darmkanker gezien is. Daarbij zat er een uitzaaiing in haar ruggenwervel waardoor zij een incomplete dwarslaesie opliep en in een rolstoel terecht is gekomen. Mijn moeder blijft positief en optimistisch. 'PLUK DE DAG', is haar credo. Mijn vader kreeg enkele maanden na haar diagnose een hartstilstand. Deze heeft hij overleefd maar is flink aan het sukkelen gegaan qua fysiek gestel. Op dit moment is het 'rustig'. Een fijn moment om op 25 augustus een verjaardag te vieren.
    In de miniMacDonalds? Opa en oma met hun 3 kleindochters? Dat zou uniek zijn.

    Heel graag hoop ik van u te horen en deze 'ceremonie' voor hen 5-jes te verwezenlijken.

    Een zonnige groet vanuit Zwartsluis,
    Heleen Langenbach

    Heleen Langenbach ( 2018-08-22 - 10:24u )

  • Novice

    Ik woon bij Cosis in het mooie Appingedam.Dat is een 24- uurs instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. We wonen met een 30- tal mensen in een prachtig hofje.
    We hebben geweldige begeleiders en ik zou het fantastisch vinden om hier een kleine McDonalds te hebben.Vroeger ging ik vaak met mijn moeder naar de McDonalds.
    Omdat het in de reguliere McDonalds vaak erg druk is leek het mij geweldig om de kleine McDonalds in ons prachtig hofje neer te zetten, zodat het voor iedereen mogelijk is om eens naar de McDonalds te gaan. Ik hoop, dat jullie ons gaan verrassen met de kleine McDonalds.
    Groet Rob Westerhuis

    Rob Westerhuis ( 2018-09-10 - 11:40u )

  • Novice

    Heyy , mijn beste vriendin Bo is op 16 oktober jarig in best noord-Brabant is een parkje met een speeltuin ik zou het super leuk vinden als hij daar kon staan omdat in de eerste klas kreeg ik te horen dat ik naar vmbo-gt kon ik moest toen naar een andere klas Bo heeft er erg veel moeten mee en we gingen in de eerste klas vaak naar de Mc Donalds na schooltijd ik mis die tijd want we kunnen nu niet meer naar de mc Donalds omdat ik nu andere tijden school heb en daarom wou ik jullie vragen om er een gezellig feestje van te maken en me te mailen als jullie weten hoe het gaat lopen alvast bedankt voor de moeite xxx hoop erop groeten Syl van dommelen

    Syl Syl van dommelen ( 2018-09-14 - 14:23u )

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Sunday
Meer weer

Vacatures