To Pitch or not to Pitch - whitepaper

To Pitch or not to Pitch - whitepaper

Opdrachtgevers zijn tegenwoordig minder gebonden aan één evenementenbureau- of freelancer. Steeds vaker gaan ze 'shoppen. Zij willen dingen die nooit eerder zijn gedaan. Alles moet innovatiever.

 

Aan jou vragen zij dan of je, soms voorafgaand aan de opdracht, jezelf én je ideeën wilt pitchen. En dit vragen ze niet alleen aan jou, maar ook aan andere bedrijven. Zijn deze organisaties onbetaald ideeën aan het verzamelen? Moet je hieraan meedoen? En als je besluit om het toch te doen, hoe richt je je pitch dan in zonder al je ideeën weg te geven?

 

Jaarbeurs ging in gesprek met 'Pitch Queen' Nathalie Mangelaars, eigenaresse van de Pitch Academy en organisator van het NK Pitchen. In een trilogie van whitepapers neemt zij ons mee in de wereld van het pitchen binnen de evenementenbranche.

 

Download hier het 2e whitepaper en ontdek waarom bedrijven pitches uitschrijven en hoe jij je ideeën kunt pitchen, zonder dat je alles 'weggeeft'.

 

 

Download whitepaper

 

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties