Cartamundi en Dazzle Events lanceren Innovation Day op SPIEL 16



Cartamundi en Dazzle Events lanceren Innovation Day op SPIEL 16

Speelgoedgigant Cartamundi wil top-of-mind zijn bij bedenkers en ontwikkelaars van spellen. SPIEL 16 is daarvoor de perfecte gelegenheid. Concept en invulling van de Cartamundi Innovation Day waren in handen van Dazzle Events.

 

Cartamundi is de grootste producent en verkoper van kaarten en bordspellen ter wereld. Monopoly, UNO, Yu-Gi-Oh!, Wie is het?, Pokemon, Trivial Pursuit en Pictionnary zijn slechts enkele van de klinkende namen uit het portfolio. Ze worden gespeeld door mensen in ruim 185 landen. Cartamundi Digital maakt dan weer iCards voor de onlinegeneratie. Met behulp van baanbrekende technologie creëert het merk een hybride speelervaring.

 

 

Profileringsdrang

Thijs Bekaert: "De core business van Cartamundi is de realisatie/productie van kaart- en bordspellen. Naar aanleiding van SPIEL 16 wilden ze zich duidelijk profileren bij ontwikkelaars. Doelstelling: wie een spel bedenkt en uitwerkt moet spontaan aan Cartamundi denken als partner voor de productie. Met Dazzle Events organiseerden we voor hen een Innovation Day, waarop ze hun nieuwste creaties konden voorstellen aan die doelgroep. Vier vooraanstaande sprekers uit de sector gaven er een gesmaakte presentatie. De conferentie werd bijgewoond door 140 bezoekers."

 

 

Puike organisatie

Cartamundi kende Dazzle Events al van vroegere events, waar onder meer Pokemon en Yu-Gi-Oh! in de schijnwerpers geplaatst werden. "Het Dazzle-Eventsteam bracht ideeën aan en nam de organisatie ter plaatse voor zijn rekening. Ze voorzagen in ministandjes met demo's van onze spellen, zorgden voor de catering en bevorderden het netwerkgebeuren", vertelt Ruud Hermsen (Accountmanager Game Manufacturing Services - Cartamundi). "Dat gaf ons de gelegenheid om volledig op de sales te focussen."


www.dazzle-events.be

advertorial17-01-2017

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Feest vlekkeloos en zorgeloos met de SOS-partykitFeest vlekkeloos en zorgeloos met de SOS-partykit
De 'customer journey' van je event begint al bij de registratieDe 'customer journey' van je event begint al bij de registratie
Virtual, augmented en mixed reality tijdens FestivakVirtual, augmented en mixed reality tijdens Festivak
Advertenties

In de kijker

Thermae Sports Merchtem

Thermae Sports Merchtem

Combineer inspanning met ontspanning bij Thermae Sports Merchtem.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Monday
Meer weer

Vacatures

  1. 20-10Hulpverlener tijdens evenementen
    Ambulance Medical Service vzw
    Limburg
  2. 10-10Project Manager (m/v) BeerWalk
    Deadline Entertainment...
    Antwerpen
  3. 06-10Accountmanager
    Arjan van Dijk bv
    Noord-Brabant