Zwitsers geld voor slimme Belgische festivalbandjes



Zwitsers geld voor slimme Belgische festivalbandjes

Een Zwitserse holding pompt tot 2 miljoen euro in de Belgische start-up PlayPass, bekend om zijn slimme festivalbandjes. Dat heeft het Antwerps bedrijf woensdag aangekondigd.

 

Het Zwitserse Sandpiper Digital Payments neemt een minderheidsbelang in PlayPass. Het bedrijf investeert de komende twee jaar, afhankelijk van het behalen van bepaalde doelstellingen, tot 2 miljoen euro in de start-up.

 

PlayPass bestaat sinds 2012 en werd opgericht door CEO David De Wever en CTO Dale Hofkens. PlayPass is bekend om de slimme polsbandjes op festivals en evenementen. De computertechnologie van PlayPass laat bijvoorbeeld toe dat op de festivals kan worden betaald met de polsbandjes.

 

Met het verse kapitaal wil het bedrijf nog groeien, en in het bijzonder ook de Amerikaanse markt betreden.

Bron: De Standaard 10/06 via License2Publish - 13-06-2015

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Event-materiaal delen: duurzaam en goedkoopEvent-materiaal delen: duurzaam en goedkoop
Hoe reviews je event of eventbedrijf boosten - InfographHoe reviews je event of eventbedrijf boosten - Infograph
Amazon wil concert tickets verkopenAmazon wil concert tickets verkopen
Advertenties

In de kijker

Schepen en rederijen

Schepen en rederijen

Een feestje op het water? Teambuilding op een jacht? ...

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Friday
Meer weer

Vacatures

  1. 11-08Project Coordinator (m/v)
    Event Flooring Services
    Antwerpen
  2. 04-07Project manager
    ExpoGlobal Group
    Antwerpen
  3. 30-06Account Manager Gent
    MaisonRouge
    Oost-Vlaanderen