Zwitsers geld voor slimme Belgische festivalbandjes



Zwitsers geld voor slimme Belgische festivalbandjes

Een Zwitserse holding pompt tot 2 miljoen euro in de Belgische start-up PlayPass, bekend om zijn slimme festivalbandjes. Dat heeft het Antwerps bedrijf woensdag aangekondigd.

 

Het Zwitserse Sandpiper Digital Payments neemt een minderheidsbelang in PlayPass. Het bedrijf investeert de komende twee jaar, afhankelijk van het behalen van bepaalde doelstellingen, tot 2 miljoen euro in de start-up.

 

PlayPass bestaat sinds 2012 en werd opgericht door CEO David De Wever en CTO Dale Hofkens. PlayPass is bekend om de slimme polsbandjes op festivals en evenementen. De computertechnologie van PlayPass laat bijvoorbeeld toe dat op de festivals kan worden betaald met de polsbandjes.

 

Met het verse kapitaal wil het bedrijf nog groeien, en in het bijzonder ook de Amerikaanse markt betreden.

Bron: De Standaard 10/06 via License2Publish - 13-06-2015

Comments

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan

Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

 



Lees ook

Hoe personaliseer je de beleving op je evenement?Hoe personaliseer je de beleving op je evenement?
2018 wordt sterk jaar voor eventsector2018 wordt sterk jaar voor eventsector
6 bezoekerstypes - Hoe je bezoekers beter begrijpen?6 bezoekerstypes - Hoe je bezoekers beter begrijpen?
Advertenties

In de kijker

Jaarbeurs. Bijzonder ontmoeten.

Jaarbeurs. Bijzonder ontmoeten.

Jaarbeurs medewerkers vertellen hun verhaal.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Wednesday
Meer weer

Vacatures

  1. 19-02Zelfstandig Elektromonteur / AV-technicus
    Mansveld Expotech
    Noord-Holland
  2. 19-02Zelfstandig Elektromonteur
    Mansveld Expotech
    Utrecht
  3. 19-02Rigger
    Mansveld Expotech
    Utrecht