Belabberde koffie op evenementen



Belabberde koffie op evenementen

"Het blijft ons verbazen... terwijl mensen in de stad steeds vaker op zoek gaan naar de beste koffiebars, blijven ze op evenementen, beurzen of feestjes genoegen nemen met een belabberd kopje zwart", vertelt Chris Deconinck van NOMADS. "Zelfs met het aanbod aan mobiele spelers op de markt vandaag, ontbreekt het helaas nog steeds aan verbetering. Hoog tijd dus voor verandering!"

 

"Met NOMADS krijg je een topproduct! Kwaliteit en originaliteit", gaat Chris enthousiast verder over hun koffie op evenementen. "Alle focus op single origins, espresso blends, latte art, pour-over..." Wist je trouwens dat filterkoffie, ook bekend als slow brew, aan een heuse opmars bezig is? "Uiteraard spelen wij hier op in. Want we willen dat koffie opnieuw een sensatie wordt en dat je proeft hoe heerlijk en verrassend divers koffie kan smaken."

 

"Door in nauw contact te staan met onze branders kénnen we onze koffie en weten we daardoor het beste uit de bonen te halen. The best of the best."

 

Je houdt niet van koffie? Wedden dat je straks helemaal verlekkerd bent op de chocolademelk en thee van NOMADS. Bereid à la minute, dat spreekt voor zich! Ook dat lekker stukje cake of chocola, zal je niet kunnen weerstaan. Kortom, jouw koffiepauze kan straks niet meer stuk! Want geef toe, koffie op deze manier... da's pure klasse en verwennerij en dat weten we toch allemaal te waarderen?!

advertorial28-11-2012

Comments

Meld je hier aan om te reageren

Jan Markey [Coffee Bar On Wheels]Als collega mobiele koffiebar gaan we graag de uitdaging aan. Laat ons weten waar, wij zullen streng maar rechtvaardig zijn. Alvast succes!

2012-11-28 - 21:15u

Gerard van den Berg [FlexCafé]Prima om iets te melden over koffie op events. Maar als je dan nieuwsgierig bent naar jullie product dan is de website nog onder constructie.

2012-11-29 - 10:40u

Rosalie van Deursen [Molotov Events]Een herkenbaar verhaal, wij signaleren deze ontwikkeling ook en hebben er recent nog over geschreven.

2012-11-29 - 12:23u

Joke Fisscher [YOOS wereldse koffie]Met Specialty Coffee en een slowcoffee aanbod in mijn mobiele koffiecafé, heb ik inmiddels al vele liefhebbers van heerlijke koffie voorzien.

2012-11-30 - 12:34u

Rein Dijkstra [Hot and Cool / De TheeBus]Om over de Thee maar niet te spreken......jammer dat er op geen Event, plaats is voor een echte goede kop thee!

2012-11-30 - 18:11u

Jan Markey [Coffee Bar On Wheels]Beste Rein, Toen wij met onze koffiebar begonnen, bijna 6 jaar geleden ondertussen, was er amper interesse in een espressobar op events of festivals en moesten we flink ons best doen om ergens "binnen" te geraken. Maar eenmaal binnen kunnen we nagenoeg zeker elk jaar terugkomen. Het publiek raakt snel gewoon aan de extra service en een organisator kan het niet maken om het volgende jaar met minder af te komen. Ik denk dat u met de Theebus dit stadion ook doormoet

2012-12-01 - 00:40u

Rein Dijkstra [Hot and Cool / De TheeBus]De tijd zal het ons leren....al blijf het jammer dat ook door toe doen van de koffie colega's er geen plaats is voor een theebar...want zij doen thee er toch al bij...en wensen zeker geen nieuwe collega...... , heb ik al vaker mogen onder vinden. jammer genoeg. Beste jan leuk om te lezen hoe het jullie toch geluk is! (als de Nomads jullie uitdaging aan gaan laat het mij weten..ik kom graag kijken)

2012-12-01 - 01:10u

Jan Markey [Coffee Bar On Wheels]Stadion kan ook als stadium gelezen worden… ;-) nog niets gehoord van Nomads…ik denk dat het FUD reactie (zie Wikipedia) was van collega's van Nomads. Jammer, een mobiele barista jam lijkt me wel wat.

2012-12-01 - 12:53u



Lees ook

Hoe kan je het gedrag van je bezoekers beïnvloeden?Hoe kan je het gedrag van je bezoekers beïnvloeden?
Ben jij klaar voor de GDPR?Ben jij klaar voor de GDPR?
Wat als een algoritme een concerthal ontwerpt?Wat als een algoritme een concerthal ontwerpt?
Advertenties

In de kijker

Festivak

Festivak

Dé vakbeurs voor (publieks)evenementen.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Saturday
Meer weer

Vacatures

  1. 10-10Project Manager (m/v) BeerWalk
    Deadline Entertainment...
    Antwerpen
  2. 06-10Accountmanager
    Arjan van Dijk bv
    Noord-Brabant
  3. 06-10Sales & Recruitment Devil
    Hels
    Oost-Vlaanderen