Geursensatie voor bezoekers van Ahoy Rotterdam



Geursensatie voor bezoekers van Ahoy Rotterdam

Steeds meer zijn mensen op zoek naar een totaalbeleving. Evenementen springen hierop in door alle zintuigen van hun bezoekers te prikkelen. De ogen, de oren en ook de neus worden ingezet om deze totaalbeleving te creëren.

 

Waar het lekker ruikt, voelen mensen zich op hun gemak, verblijven ze langer, beoordelen ze de omgeving positief en willen ze er dankzij hun positieve herinnering weer terugkomen. Ahoy Rotterdam is een samenwerking aangegaan met Sense Company om evenementen te voorzien van een bijpassende geur. Zo maken klanten en bezoekers van Ahoy een unieke ervaring mee.

 

De evenementenbranche begint de toegevoegde waarde van geur steeds meer te ontdekken. Voor elke situatie is er een bijpassende geur: van opwindend op de dansvloer tot relaxed op een beurs. Natuurlijk kunnen geuren ook per thema of sfeer worden ingezet; kerstsfeer, zomerfeest etc. Op deze manier wordt het publiek op een unieke manier beleving geboden en in een positieve stemming gebracht.

 

Ahoy Rotterdam heeft in Sense Company een partij gevonden die geurbeleving toevoegt aan een evenement. De geurtoepassingen van Sense Company kunnen verschillende doelen dienen. De probleemoplossende geuren maskeren of verwijderen onaangename geuren; de waardetoevoegende geuren versterken de beleving en roepen gewenste emoties op. Het toevoegen van geuren heeft een positievere beleving, langere verblijfsduur, hogere klanttevredenheid en omzetstijging tot gevolg.

 

Geurbeleving van meeting room tot Sportpaleis

Geuren kunnen toegevoegd worden binnen verschillende ruimtes van Ahoy. Van een vergaderruimte voor 10 personen tot het Sportpaleis, waar 15.000 bezoekers tegelijk de geurbeleving kunnen ervaren. Deze omvang is uniek in Nederland.

18-06-2011

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Feest vlekkeloos en zorgeloos met de SOS-partykitFeest vlekkeloos en zorgeloos met de SOS-partykit
Wat elke eventorganisator over de twitter hashtag moet wetenWat elke eventorganisator over de twitter hashtag moet weten
Hoe maak je presentaties die de aandacht vasthouden?Hoe maak je presentaties die de aandacht vasthouden?
Advertenties

In de kijker

KPN Event

KPN Event

Tijdelijke communicatie op elke locatie.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Tuesday
Meer weer

Vacatures

  1. 20-10Hulpverlener tijdens evenementen
    Ambulance Medical Service vzw
    Limburg
  2. 10-10Project Manager (m/v) BeerWalk
    Deadline Entertainment...
    Antwerpen
  3. 06-10Accountmanager
    Arjan van Dijk bv
    Noord-Brabant