Vloer als nieuw reclame medium



Vloer als nieuw reclame medium

Eyestep, een nieuw interactief mediaconcept, maakt het mogelijk om persoonlijke beweging en interactieve software op een unieke manier te combineren.

 

Het systeem herkent beweging van mensen en reageert direct met een animatie. Niet alleen de 'gebruiker' wordt verrast, maar ook voorbijgangers staan vol bewondering naar de vloer te kijken. Ook de (winkel)vloer wordt nu interactief! Consumenten kunnen op evenementen, beurzen of in de winkel kennis maken met de interactieve vloer. De EyeStep tovert iedere vloer om in een spannende, interactieve plaats vol actie en fun.

 

 

Het nieuwste voor evenementen of beurzen

Organisaties en adverteerders zijn steeds opzoek naar nieuwe manieren om de aandacht van de bezoeker te trekken. De interactieve vloer is een beleving op zich. Naast vloerprojectie is er ook de EyeTouch. Hiermee wordt iedere winkelruit een interactieve site. Er is een grote verscheidenheid aan templates beschikbaar zoals: een voetbal game, racing en speciale effecten voor logo's of commercials en het systeem kan worden uitgebreid met een sms-spel, kraskaart of zelfs het versturen van een ringtone naar een mobiele telefoon.

08-12-2007

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Hoe ontdek je de voorkeuren van je bezoekers?Hoe ontdek je de voorkeuren van je bezoekers?
Hoe reviews je event of eventbedrijf boosten - InfographHoe reviews je event of eventbedrijf boosten - Infograph
Één en al duurzaamheid op de GitannekesfoorÉén en al duurzaamheid op de Gitannekesfoor
Advertenties

In de kijker

Reviews

Reviews

3 redenen om nu eventlocaties, cateraars, ... te reviewen.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Sunday
Meer weer

Vacatures

  1. 11-08Project Coordinator (m/v)
    Event Flooring Services
    Antwerpen
  2. 04-07Project manager
    ExpoGlobal Group
    Antwerpen
  3. 30-06Account Manager Gent
    MaisonRouge
    Oost-Vlaanderen