Organiseer je volgende meeting in deze toplocatie in Oostende

Organiseer je volgende meeting in deze toplocatie in Oostende

Een bedrijfsevent op een uitzonderlijke ligging en in een unieke setting, daarvoor moet je bij ACEG Wellington Renbaan Oostende zijn. De 2 prachtige zalen lenen zich uitstekend voor meetings, congressen, walking dinners, beurzen, ... Het ontdekken waard!


Op de ACEG Wellington Renbaan Oostende vind je meerdere volledig gerenoveerde zalen van verschillende grootte, allen prachtig in authentieke Belle Epoque-stijl met schitterend uitzicht op de renbaan en de zee en tal van activiteiten in de buurt. 


Een personeelsfeest, een familiefeest, een beurs, een seminarie, voor ieder evenement een zaal. De vernieuwde renbaan beschikt over 2 prachtige zalen: de ACEG Arena en de ACEG Bagatelle. De Arena bestaat uit 3 delen (gelijkvloers, mezzanine en VIP zaal) en zijn apart huurbaar. Beide zalen lenen zich uitstekend voor het organiseren van meetings, walking dinners, conferenties, congressen, diners, seminaries, modeshows, productlanceringen, gala-avonden, beurzen, ...


De multifunctionaliteit van de zalen zorgt ervoor dat je hier zowel met kleine als middelgrote groepen terecht kan, maar evengoed voor beurzen en congressen tot wel 1.000 personen. 




Interesse? Vragen? Lieve en Thomas van Meet in Oostende helpen je met plezier verder. Je bereikt hen via info@meetinoostende.be - meer informatie over de ACEG Wellington Renbaan Oostende vind je hier:

www.meetinoostende.be/nl/special-venues/ACEG-Wellington-Renbaan-Oostende

Bron: Foto: Jürgen De Witte

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Maak het inchecken bij je event een fluitje van een cent met onze ticketscan-app

Maak het inchecken bij je event een fluitje van een cent met onze ticketscan-app

Help jij het nieuwe boek voor de eventsector mee vormgeven?

Help jij het nieuwe boek voor de eventsector mee vormgeven?

Advertenties