Hoe meer bezoekers aantrekken met 'destination marketing'

Hoe meer bezoekers aantrekken met 'destination marketing'

Succesvolle evenementen berusten vaak op unieke bestemmingen. Er zitten meer voordelen aan opmerkelijke locaties verbonden dan alleen de eventbeleving; ook de reiservaring en cultuur tellen mee.

50m² beeldprojectie bij BluePoint met twee Barco F90-4K13 projectoren

50m² beeldprojectie bij BluePoint met twee Barco F90-4K13 projectoren

BluePoint Brussels installeert als eerste twee vaste Barco F90-4K13 projectoren. De projectoren kunnen simultaan gebruikt worden voor een breedbeeldprojectie van ruim 50m².

3 belangrijkste trends in eventmarketing van dit moment

3 belangrijkste trends in eventmarketing van dit moment

Events worden steeds vaker strategischer ingezet als een volwaardig onderdeel van de marketing- en communicatiemix. Mooie ontwikkeling, alhoewel er met dat strategische denken ook een valkuil op de loer ligt.

Gloednieuwe eventlocatie Toverland: herberg 'The Flaming Feather'

Gloednieuwe eventlocatie Toverland: herberg 'The Flaming Feather'

Attractiepark Toverland opent op 7 juli het nieuwe themagebied Avalon. Naast een spectaculaire achtbaan en een magische boottocht verrijst in dit gebied ook een mythische herberg: The Flaming Feather.

TOP 5 tijdelijke accommodaties voor de auto-industrie

TOP 5 tijdelijke accommodaties voor de auto-industrie

Wanneer er voor conferenties, beurzen of evenementen niet voldoende beschikbare ruimte is, sta je als organisator voor een uitdaging. Tijdelijke structuren zijn dan dé perfecte oplossing.

Hoe pas je neuromarketing toe op je evenement?

Hoe pas je neuromarketing toe op je evenement?

Met slimme marketing kun je de merkbekendheid van je evenement vergroten en je bezoekersaantallen verhogen. Maar ook al zet je Facebook-ads in en influencers die blogposts voor je schrijven, dan nog kom je er misschien toch achter dat je nog iets mist.

Experimental concept agency Nightingale stunt voor Duits modemerk Drykorn

Experimental concept agency Nightingale stunt voor Duits modemerk Drykorn

Een doorbraak op de Belgische markt creëren voor Drykorn, dat was de uitdaging die Nightingale op zijn bord kreeg. Een kolfje naar de hand van dit conceptbureau.