6 creatieve manieren om je sponsors te laten opvallen op je event

6 creatieve manieren om je sponsors te laten opvallen op je event

Wat is het eerste woord dat in je opkomt als je denkt aan 'sponsors'? Is het de financiële middelen die zij voorzien? Zijn het de logo’s die je ergens moet tonen, op het programma of aan de ingang van je evenement misschien?

 

Vandaag zijn je sponsors heus wel meer. Het zijn je partners. Daarmee bedoelen we dat ze dezelfde visie en hetzelfde publiek met je delen. Je wil dus sponsors wiens activiteiten en acties passen bij jouw waarden. Deze factor zorgt ervoor dat je een andere aanpak kiest om hen te promoten tijdens jouw event.

 

Als je niet veel om hen geeft, dan knal je gewoon hun logo’s op je goodiebag of op je PowerPoint slides. Als je je sponsors ziet als echte partners, dan zal je hen promoten tijdens je event en hen laten opvallen.


Hoe pak je dat aan? Hier is een lijstje. Steel gerust wat jij kunt gebruiken om je sponsors te promoten en hen de aandacht te bezorgen die ze echt wel verdienen:

 

 

Sponsor sprekers

Een krachtige manier om je sponsors te promoten, is hen een podium te bieden. Stel dat je partner een event tech bedrijf is, kun je hen, met een stevige korting, je publiek laten toespreken die ook uit de MICE sector komt.

 

Door dit te doen, help je je eventpartner hun visie te delen en hun merk te versterken.

 

Belangrijk om te onthouden is dat de speech van de sponsor of partner ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

Spoedcursus etiquette voor eventmanagers

Spoedcursus etiquette voor eventmanagers

ADE Pro kondigt programma congres aan

ADE Pro kondigt programma congres aan

Kursaal Oostende blijft open

Kursaal Oostende blijft open

Advertenties