Hoe houd je contact na je evenement met je deelnemers?

Hoe houd je contact na je evenement met je deelnemers?

Een vraag. Hoeveel tijd en werk steek jij in het plannen en managen van je event? Veel waarschijnlijk! Een evenement plannen komt neer op het bouwen, promoten en verkopen van een product. Eens je iets hebt gelanceerd, wil je zo veel mogelijk leads aantrekken en hen snel converteren naar 'deelnemers'. 

 

Negeer jij de nieuwe relatie die je met je prospecten opbouwt en mis je daardoor de kans om hen door de conversietunnel te loodsen? Natuurlijk niet! Waarom zou je de relatie met de mensen die je event hebben bijgewoond dan niet gebruiken?

 

Niet in contact blijven met je bezoekers kost je geld en gemiste kansen. Het zijn natuurlijk dé bezoekers voor je volgende event, en misschien kopen ze ook nog wel een dienst of product van je. Maar dat doen ze alleen als je contact met hen houdt en je de relatie met hen voedt die je opbouwde tijdens het event. Met andere woorden, bekijk je event als een platform waar je het contact met je doelgroep initieert. 

 

Maar hoe creëer je dat contact na het event? Deze eenvoudige maar efficiënte tips zullen je helpen je relatie met je deelnemers te laten groeien:



Tip 1. Ontwerp een gepersonaliseerde verzorgende campagne na je event

Meestal is een bedankmail voorzien, aangevuld met, laat ons eerlijk zijn, een saaie vragenlijst. Wie doet deze mail open en ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Ibis Styles Zeebrugge
Boek uw veilig vergadermoment of seminarie bij ibis Styles Zeebrugge!
Ibis Styles Zeebrugge|
12 April 2021

Ibis Styles Zeebrugge biedt bedrijven een veilig alternatief waar vergaderingen en seminaries kunnen plaatsvinden in bedrijfsbubbels tot 35 personen. Omdat wij ons strikt aan de richtlijnen houden hebben wij de ruimtes aangepast en de hygiënische maatregelen bijgewerkt. Denk bijvoorbeeld aan alcoholgel dispensers, gemarkeerde looproutes, voldoende schoonmaak momenten in de openbare ruimtes en voldoende afstand. Kortom, bij ons zit iedereen veilig! 😷

 

De ruime en moderne vergaderzalen ...

Lees meer

Like Reageer

Lees ook

Groot scherm huren voor EK 2021? Het is nu of nooit!

Groot scherm huren voor EK 2021? Het is nu of nooit!

Horeca apparatuur verhuurbedrijf Servé onder de virtuele hamer

Horeca apparatuur verhuurbedrijf Servé onder de virtuele hamer

Fonkelnieuwe MICE brochure voor het Domein van de Grotten van Han

Fonkelnieuwe MICE brochure voor het Domein van de Grotten van Han

Advertenties