Bedrijfsfeest Organiseren
Op zoek naar 'bedrijfsfeest organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die bedrijfsfeest organiseren aanbieden in Nederland. Lees de talrijke reviews van de beste 'bedrijfsfeest organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Bedrijfsfeest Organiseren
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!

To The Point Events
To The Point Events... creatief, innovatief & to the point!

JADA events
Open uw Blik en ontdek het geheim van uw volgende event...

OCEANDIVA
De twee bijzondere varende evenementenlocaties van OCEANDIVA vragen om de meest creatieve ideeën, die het varen met 75 tot 1.500 gasten niet alleen spectaculair, maar ook onvergetelijk maken.

Kursaal Oostende
Business en entertainment met zicht op zee.

Dazzle Events
Soms is het moeilijk een balans te vinden tussen een goed georganiseerd evenement en de boodschap dat het zou moeten uitdragen. Dit is waar Dazzle Events opdaagt.

The Oval Office
Vanuit de overtuiging dat 'merken' en 'mensen' elkaar inspireren, creëert The Oval Office 'live driven' merkbelevingen die organisaties én hun doelgroepen positief verrassen, inspireren en engageren.

d-side
'Ervaar het buitengewone' daar staan we voor.

Sylvester
Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.

Perfect Plus Event Productions
Perfect+ biedt een gevarieerd aanbod aan voor het organiseren van citygames, bedrijfsuitjes, incentives, special events, teambuilding, originele feestconcepten tot grote klasse bedrijfsevenementen in gans Vlaanderen, Brussel en zelfs in Rijsel.

Cum Laude Events
Cum Laude barst van de ideeën om van uw event, hoe klein of hoe groot ook, een ongelooflijke en onvergetelijke gebeurtenis te maken.

Cantecleer Partyservice, Verhuur & Concepts
Verhuur / verkoop van horeca en partybenodigdheden. Het organiseren van een open dag voor uw bedrijf, receptie, huwelijksfeest, jubileum, beurzen, evenementen, klein of groot (tuin) feest, kortom alles is mogelijk Voor alles hebben wij voor u een op maat

Traiteur Magnus
Salons Magnus, uniek in Antwerpen. Achter de imposante gevel van dit herenhuis, schuilt een feestzaal voor 20 tot 200 personen. Dit is de ideale locatie voor al uw events. Traiteur Magnus staat garant voor betaalbare luxe in catering.

Touristram
Touristram is reeds 23 jaar op de markt met zijn unieke 4-seizoensvoertuigen voor open-deur-dagen, shuttle diensten, bedrijfsevents, promo-voertuig, huwelijken, braderijen, enz...

Fashion hostess bvba
Fashion Hostess: uw event, onze hostess! Ons hostessenservice met stijlvolle hostessen en promogirls verzorgt al uw evenementen, bedrijfsfeesten, opendeurdagen en promowerk!

All Party Events
All Party Events is een jong dynamisch bedrijf die reeds zijn sporen heeft verdiend in de uitgaanssector. Reeds enkele jaren zijn wij actief als leverancier van professionele Dj's voor diverse feestzalen, cateringbedrijven en feestorganisators.

Double MP bv
Wij van Music Maestro Please stappen graag met jou in een unieke wereld. Een wereld die je misschien een beetje, juist heel goed of net helemaal niet kent. Een wondere wereld die wij jou graag beter leren kennen.

Event Idee
Event Idee is een organisatiebureau die het u of uw bediende gemakkelijker maakt om gelijk welk event te organiseren.

Aaaaha! Bureau voor live communicatie
Aaaaha! the Actor Factory BV verrijkt communicatie met humor en interactie: workshops, filmpjes, presentatoren, sprekers, acteurs, openingsacts, maatwerk theater. Maak het onvergetelijk!

@dmire
Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor de organisatie van uw volgende meeting, conferentie, incentive en/of externe bedrijfsactiviteit om uw personeelsleden en/of relaties aangenaam te verrassen?

Eventsfactory
EventsFactory is een een full service evenementenbureau dat garant staat voor een professionele en originele aanpak van de meest uiteenlopende opdrachten.

Faculty Club
Als u samen met uw gezelschap in de allerbeste omstandigheden wil vergaderen, of hen eens culinair wenst te verwennen, biedt het eeuwenoud historisch kader van Faculty Club u het passend, eigentijds antwoord.

Rongen Aktief
Sportief op stap met Rongen Aktief.

ECC Leiden
Het ECC Leiden is de nieuwste locatie in de Randstad als het gaat om grote evenementen, (meerdaagse-) congressen, beurzen, diners, feesten, openingen en productpresentaties. Goed bereikbaar, uitstekende catering, comfortabel overnachten en voldoende ruimt

SPRDLUX Events
SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, inventives en congressen voor bedrijven, maar ook voor privé-personen.

midnightcoffee bvba
Midnightcoffee is een gezellig event-bureau uit het Antwerpse Zuid waar creatitiveit & eigenheid welig tieren. In de wereld van evenementen en incentives staan we bekend voor onze stijlvolle uitwerking van projecten, maar ook voor onze menselijke, goedlac

Brussels Kart
Brussels Kart Expo is de ideale Event&Expo locatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking (2500pl). De combinatie van enerzijds meeting en expohallen voor uw company events en personeelsfeesten (klein en

Factotum events & projects bv
Droom van een topevenement zonder ervan wakker te liggen. U in de hoofdrol wij achter de schermen, fac-totum events & projects weet van wanten!

DJ Patrice
Als uw feest een succes of ambiance MOET zijn, slechts één adres: DJ Patrice!

BIZZevents bv
BIZZevents organiseert familiefeesten, themafeesten, personeelsfeesten, opendeurdagen, recepties, huwelijksfeesten, babyborrels, ... en dit op maat en volgens uw budget.

Beat the Barn
’t pure wei-gevoel: Grappig, competitief en actief spel. Hierbij spelen afhankelijk van de opdracht, andere bekwaamheden een grote of kleine rol: tactiek, kracht, durf, inzicht, behendigheid en team work. Ongeacht jong of oud, man of vrouw, ...
Meest recente reviews
To The Point Events
We hebben er een heel aangename en professionele samenwerking op zitten met To The Point Events. In de aanloop naar ons event toe hebben we meerdere afstemmingen gehad om alle technische en content gerelateerde aspecten tot in detail uit te klaren. Onze vaste contactpersoon was steeds bereikbaar en bood snelle response voor alle vragen die we intussentijd via e-mail stelden. Tijdens het event was er een talrijke en capabele technische crew aanwezig en 1 hoofdcoordinator, Robin, die met ons een volledige dry-run deed en de sprekers op hun gemak stelde. Ondanks dat wij op de dag van het event nog vele kleinere last-minute wijzigingen vroegen, wist de crew steeds hun kalmte en professionaliteit te bewaren. We hadden aan TTPE een echte partner die met ons meegedacht over het event en kwaliteitsvolle oplossingen aanbood. Wij aarzelen in de toekomst geen seconde om hen opnieuw te contacteren voor dergelijke events. Bovendien een team met humor dat de fun er weet in te houden!
Birgitt Maes - Deloitte Consulting - 02/04/2021
To The Point Events
We werkten voor ons jaarlijks BouwForum voor de derde keer samen met To The Point Events en ook deze keer bleek het een schot in de roos te zijn. Nieuw dit jaar is dat we ons BouwForum in een digitale context moesten houden als gevolg van corona. En toch trokken we virtueel even bezoekers aan als tijdens een live event. Dat was mede te danken aan de professionele en creatieve manier van werken van To The Point Events. Zij zijn steeds bereid die extra inspanning te leveren om van ons event een succesverhaal te maken.
Filip Coveliers - Confederatie Bouw - 01/04/2021
To The Point Events
Voor de lanceringsshow van onze nieuwe campagne Hasselt, smaakmaker spraakmaker zijn we in zee gegaan met To The Point Events. De samenwerking met Robin was aangenaam en professioneel. Hij was betrokken bij ons project, dacht mee en gaf suggesties waar wij niet aan dachten. Dankzij die goede samenwerking was de show in het Corda Theater helemaal wat we ervan hadden verwacht.
Isa Dilworth - Visit Hasselt - Meet in Hasselt - 31/03/2021
To The Point Events
In moeilijke en drukke corona-tijden wilden we onze medewerkers danken voor hun enorme inzet het afgelopen jaar. Samen met To The Point Events (TTPE) organiseerden we een cocktail/mocktail avond. De ondersteuning door TTPE was fantastisch. Alle werk werd ons uit handen genomen. We ontvingen de tribe boxen tijdig op het thuis-adres en dienden enkel in te loggen op onze zoom om - onder leiding van een professionele cocktail-shaker - een erg leuk samenzijn te hebben. Dank je TTPE voor de super service, het uitgebreide aanbod, de flexibiliteit en de zeer vlotte communicatie !!! Hier waren een kleine 100 medewerkers zeer enthousiast !
Dirk Hermans - KU Leuven - Psychologie - 26/03/2021
Bedrijfsfeest Organiseren
Zoek je naar 'bedrijfsfeest organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan kunnen wij jou helpen. Op eventplanner.nl vind je maar liefst 344 eventbedrijven om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je met plezier bij het organiseren van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in Nederland.
Bedrijfsfeest organiseren: een handig overzicht
Wij hebben alle bedrijven voor bedrijfsfeest organiseren op een pagina geplaatst zodat je makkelijk kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?
Voor diensten als bedrijfsfeest organiseren, bedrijfsfeest, bedrijfsfeesten, organisatie bedrijfsfeesten, bedrijfsfeesten organiseren, bedrijfsfeesten organisatie, bedrijfsfeest organisatie, organisatie bedrijfsfeest, bedrijsfeest, bedrijfsfeestje organiseren, bedrijfsfeestjes, feest ideeen, inspiratie feesten, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde zaken kun je op eventplanner.nl terecht. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf gratis een eventbedrijf toe aan deze pagina. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar bedrijfsfeest organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Tags: bedrijfsfeest, bedrijfsfeesten, organisatie bedrijfsfeesten, bedrijfsfeesten organiseren, bedrijfsfeesten organisatie, bedrijfsfeest organisatie, organisatie bedrijfsfeest, bedrijsfeest, bedrijfsfeestje organiseren, bedrijfsfeestjes, feest ideeen, inspiratie feesten, ...
Artikels

Etiquette op bedrijfsborrels en bedrijfsfeesten
Bedrijfsfeestjes waarvan je je niets meer herinnert, recepties waar je van collega naar collega zwalkt; waarom je beter niet drinkt waar je baas bij is.

40% misdraagt zich op bedrijfsfeest
Bijna veertig procent van de werknemers heeft zich wel eens misdragen op een bedrijfsborrel. Dat blijkt uit een wereldwijde poll onder 3.699 bezoekers van carrièresite Monster.

Bedrijfsfeest loopt uit op steekpartij
Tijdens een bedrijfsfeest in Amsterdam zijn 3 deelnemers gewond geraakt nadat een onbekende man hen neerstak met een mes.

Instapklare Studio 54 voor jouw bedrijfsfeest
Sedert oktober 2013 is de AED group een afdeling rijker: AED Studios. Het Eurocam Media Center, de TV studio's van Alfacam in Lint werden overgenomen en zo werd de toekomst van dit grootse studio- en event complex gewaarborgd.

Zeven tips om je te gedragen op het bedrijfsfeest
Hoe zorg je dat je plezier combineert met het feit dat je eigenlijk nog steeds op het werk bent? Zeven tips.

Organiseer je bedrijfsfeest in een unieke venue
Organiseer je binnenkort een bedrijfsfeest of Nieuwjaarsreceptie en ben je nog steeds op zoek naar een toplocatie? Oostende beschikt over alle troeven...

Bedrijfsfeest in een tent midden in de winter, natuurlijk kan dat!
Bij Losberger De Boer krijgen ze wel eens de vraag of een bedrijfsfeest in een tent in de winter mogelijk is. Hun antwoord daarop is: "natuurlijk!"

Politie legt bedrijfsfeest stil: 30 werknemers feesten met alcohol, deejay en frietkramen
De politie heeft vrijdagnamiddag een bedrijfsfeest stilgelegd bij Eduard in Balen, een fabrikant van aanhangwagens. Dertig werknemers waren er aan het feesten, inclusief alcohol, twee frituurwagens en een deejay.

Welkom in de Proximus Lounge
Een bedrijfsfeest, productpresentatie, seminarie, conferentie, beurs of tentoonstelling gepland? Al eens aan de Proximus Lounge gedacht?

Kinepolis, where business meets pleasure!
Plan je een seminarie? Een congres? Wil je een product lanceren in een exclusief kader of je personeel bedanken tijdens een onvergetelijk bedrijfsfeest?