Halito!

Halito!

  • Straatsburgdok - Noordkaai 3, B-2030 Antwerpen, België

Een website voor elk evenement! Tijd besparen in 4 eenvoudige stappen. Werkt u voor de registratie van uw event ook nog steeds met Excel en Outlook en wilt u ook af van deze tijdrovende administratieve rompslomp? Met Halito! bespaart u handenvol tijd!

 

Een website voor elk evenement

Of het nu gaat om een seminarie, congres of meeting, opendeurdag, incentive of productlaunch, personeelsfeest of jubileum. Halito! biedt een website voor elk event!

 

Stap 1: Informeren

Maak snel en eenvoudig pagina’s aan met de praktische informatie over uw evenement: welkom, programma, locatie, inschrijven, foto’s,...

 

Stap 2: Uitnodigen

Maak een gastenlijst en importeer in Halito! Stuur uw gasten een gepersonaliseerde uitnodiging via e-mail met rechtstreekse hyperlink naar de website.

 

Stap 3: Registreren

Gasten schrijven zich in via de website en ontvangen onmiddellijk een bevestiging via e-mail. Uzelf hebt in real time een overzicht van alle registraties.

 

Stap 4: Bedanken

Plaats foto's, filmpjes, presentaties van gastsprekers online en stuur uw gasten een bedank e-mail. Houd een enquête en evalueer het succes van uw evenement.

 

Voordelen van Halito!

  • Tijdbesparend 
  • Eenvoudig en gebruiksvriendelijk 
  • Trendy eyecatcher 
  • Lage instapprijzen 
  • Formules voor bedrijven, eventagencies en locaties 
  • Gratis en onbeperkt support inbegrepen

12 reviews over Halito! - 9.3/10

  • Ervaring met Halito! zeer positief

    Dit jaar heb ik de event registratie software van Halito! ingezet bij een klant waarvoor ik meerdere congressen organiseerde. Het ging om zowel betalende als niet betalende events.
    De implementatie moest snel gebeuren en het team van Halito! (Kevin en Annick) waren zeer behulpzaam als er vragen waren, makkelijk (en altijd) te bereiken en hielden het hoofd kalm. Ze gaven vele goede tips en kennen het pakket van binnen en van buiten.
    Halito! biedt zeer praktische software, met redelijk wat mogelijkheden (van het customizen van de opmaak, het eenvoudig opzetten van een registratiepagina, het voorbereiden van mailings (per (sub)doelgroep) tot het generen van deelnemerslijsten, het voorbereiden van de betaalmodule en het versturen van betaal reminders. Beschikbare talen zijn Nederlands, Frans, Engels en zelfs Chinees.
    Kortom, ik ben zeer tevreden over de samenwerking en de software. En nee, ik krijg geen korting van ze door deze ervaring te publiceren ;-) Het is mijn oprechte mening.

    - SWitz Communicatie ()

  • Zeer tevreden

    Drie keer heb ik de Halito tool gebruikt als inschrijvingswebsite voor seminaries die ik organiseerde. Het platform is zeer gebruiksvriendelijk en de online helpdesk is zeer hulpzaam, en altijd heel snel in het antwoorden.
    Deze tool raad ik iedereen aan die snel en efficient een inschrijvingswebsite wil opbouwen.

    - VO The Event Alchemist ()

  • Halito beloofd eeuwige trouw.

    Wij gebruikte Halito voor de registratie van onze Huwelijksbeurs en degustatie diners voor toekomstige Trouwers. De tool werkte super om de meer dan175 gasten te registeren en hun voorkeur op gebied van menu's te kennen. Daarbij paste de huisstijl van het inschrijvingsformulier perfect bij de look & feel die we op het event wilde weergeven. Een leuke extra was dat we aan alle gasten na het event via Halito makkelijk een bedankwoordje konden toesturen. Wij zegen JA tegen Halito !

    - Taste Exclusieve Catering ()

  • Halito! Voor Kluivert Dog Rescue Center

    Voor de benefietavond van het Kluivert Dog Rescue Center hebben wij gebruik gemaakt van het online platform van Halito!
    Het platform is zeer uitgebreid en biedt diverse functionaliteiten. Maar wat vooral heel erg fijn is, de custumer support die ze bieden. Binnen hele korte tijd lossen ze de problemen op en beantwoorden ze je vragen.
    Ook als je technisch niet zo handig bent helpen ze je mee om de juiste output te genereren. Ze werken netjes en zijn flexibel.
    Ik ben zeer blij dat we dit unieke event samen met Halito! Hebben kunnen oppakken.
    Marije van Unen
    sMARt Licensing & Brands

    - sMARt licensing & brands ()

  • Goede service, systeem behoeft verbetering

    Wij hebben goed contact met Kevin, die altijd bereid is om ons te helpen met vanalles. De overige support is oke. Ik krijg vaak redelijk snel reactie, maar er moeten meestal wel best een paar berichten heen en weer voordat er een oplossing komt. Dat zou wat ons betreft efficiënter kunnen.
    Wat betreft systeem zijn wij niet erg tevreden. We krijgen zeer regelmatig klachten van klanten die een ticket proberen te bestellen. De ene keer wordt het emailadres niet als geldig herkend, de andere keer komen ze op een andere manier niet verder of ontvangen ze geen bevestigingsmail. Dit komt echt veel te vaak voor. Daarnaast vinden we het backendsysteem niet op alle vlakken geheel gebruiksvriendelijk. Veel punten hierover worden meegenomen in een nieuwe update geeft Halito! aan, maar daar zijn we inmiddels al geruime tijd op aan het wachten. Wat wij bijvoorbeeld jammer vinden is dat we niet 2 eventsites naast elkaar kunnen openhouden, dan springt ie altijd naar 'de andere'. Maar dan kan ik dus niet gemakkelijk gegevens en vertalingen overnemen. Bijvoorbeeld bij de enquete is dit jammer. De enquete is al zeer bewerkelijk, omdat alle secties en velden weer in een nieuw scherm gemaakt worden en je dus veel moet klikken (en wachten). Dan is het dus vervelend als je er geen 2e scherm met een voorbeeld naast kunt hebben. Ik gebruik het daarom nu in verschillende browsers, maar een beetje omslachtig dus.
    Kortom: We zijn tevreden over de service van Kevin. Echter, het systeem behoeft wat ons betreft nog vele aanpassingen/verbeteringen. Hopelijk is de werkbaarheid van de nieuwe release een stuk comfortabeler.

    - Wunderland Kalkar ()

  • Gebruiksvriendelijk platform en goede service!

    Na een hele zoektocht zijn wij bij Halito! uitgekomen en werken nu enkele jaren met hen samen. Wij zijn erg tevreden! Het is een gebruiksvriendelijk platform, er zijn veel mogelijkheden en ze blijven ontwikkelen. De helpdesk is goed bereikbaar, reageert snel en helpt daar waar nodig.

    - Artishock, events & marketing ()

  • Halito!: een aanrader!

    Ik ben ooit x aantal jaar geleden met de event software van Halito! aan de slag gegaan voor een event dat ik moest organiseren in een vorig bedrijf. Ik herinner mij hoe handig deze software was en hoeveel tijd en energie ik er toen mee uitgespaard heb. Alleen al voor het opvolgen van de inschrijvingen ... !!
    Nu moet ik opnieuw een event organiseren. Op basis van mijn positieve ervaring van vroeger, heb ik zonder aarzelen opnieuw Halito! aangesproken. Gezien het allemaal snel moest gaan, het allemaal een beetje ver weg zat én Halito! intussen natuurlijk ook wel geëvolueerd was, heb ik voor het opzetten van de event site verschillende keren beroep moeten doen op de online helpdesk. Wat een goede service: ik werd niet aan mijn lot overgelaten, integendeel ... ik werd steeds snel, vriendelijk en met de glimlach geholpen! Er werd samen naar oplossingen gezocht. Tel daarbij nog de uitgebreide mogelijkheden, de gebruiksvriendelijkheid én de beveiliging die ze hoog in het vaandel dragen ... kortom, ik kan Halito! aan iedereen aanbevelen!

    - The Adecco Group ()

  • Geen enkele tool is zo compleet!

    Ok ja, er zijn misschien gratis tools op de markt... maar daar kijken wij niet naar. Want gratis, daar geloven wij niet in. Het kan niet dat daar geen addertjes onder zitten.
    Omdat we weten wat we hebben bij Halito! Geen enkele online tool is zo uitgebreid en geeft zoveel mogelijkheden! Afhankelijk van het project beslis je zelf hoe complex je inschrijfformulier kan/mag worden. De website die je erbij krijgt kan je customisen qua look en feel. GDPR gewijs zijn ze super op de hoogte en ik ben ook 100% zeker dat mijn data veilig zit. De high level security commitments die ze maken stellen me als klant gerust. Getest op databeveiliging door heel wat externe audits aangestuurd door verschillende van hun klanten in de bankensector geven me het vertrouwen dat zij veel verder gaan dan menig ander platform. De helpdesk die te bereiken is via een mail systeem antwoord accuraat. Ook bellen is steeds een optie en dan wordt je vriendelijk verder geholpen. Hun uitgebreide WIKI online geeft op vele standaard vragen alvast een duidelijk antwoord. Hun development team werkt ook verder aan de uitbouw van het programma en er komen dan ook vaak updates van de functionaliteiten die de gebruiksvriendelijkheid ook continue verbeteren. Hun trainingacademy geeft de mogelijkheid aan elke gebruiker om, beginner of gevorderden, het maximum uit het programma te halen according to the benodigde functionaliteiten.
    Wij werken al jaren met Halito! en zijn dan ook niet geneigd van partner te veranderen. Wij zijn heel tevreden!

    - KonseptS Events ()

  • Snelle online helpdesk

    Hartelijke dank Halito-medewerkers voor de snelle en efficiënte ondersteuning bij de online helpdesk.
    Jullie geduld en vriendelijkheid zijn een grote hulp om met jullie software aan de slag te gaan.

    - Sint-Franciscusziekenhuis ()

  • Halito! dagelijks gebruik van de eventplanner

    Wij gebruiken de eventplanner dagelijks, met meer dan 75 vormingen per jaar is het ook nodig het werk te verdelen over verschillende collega's. Het gebruiksgemak laat toe dat wij met verschillende mensen in alle eventsites kunnen werken, zo hebben we steeds een backup en kunnen wij elkaar voort helpen. En als er dan nog eens iets niet werkt zoals we willen dan is er de helpdesk die ons altijd zo vlug mogelijk verder helpt, steeds met heel veel geduld.
    Dat wij ook nog voor al onze vormingen onze eigen huisstijl kunnen gebruiken, geeft een goede herkenning naar onze klanten toe.

    - SAM, steunpunt Mens en Samenleving ()

  • Zeer tevreden over Halito!

    Wij hebben Halito! inmiddels ingezet voor 2 zakelijke congressen. Doordat we het kunnen gebruiken als website/registratie-/e-mailingssysteem in één, verloopt het registratie- en communicatieproces zeer efficiënt. Daarnaast is het systeem gebruiksvriendelijk: een congressite of e-mailing is zonder al te veel moeite of technische kennis in elkaar gezet, in de gewenste huisstijl en heeft een professionele uitstraling.

    - Cygnea ()

  • Halito aanmeldsysteem

    Als Eventmanager werk ik graag met Halito. De service is erg aangenaam en de aanmeldtool werkt snel. Zeker wanneer je de tool vaker gebruikt hebt. Halito denkt erg fijn met je mee en werkt continue aan vernieuwing.

    - Eijgen Steijl Evenementen & Communicatie ()

Activiteiten Halito!

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Hainaut | Liege | Luxembourg | Namur | Brabant - Wallon [+Bruxelles] | Flevoland | Friesland | Gelderland | Groningen | Limburg | Noord-Brabant | Noord-Holland | Overijssel | Drenthe | Utrecht | Zeeland | Zuid-Holland
Activiteiten:
Ticketing en registratie | Event planning software | Event website
Trefwoorden:
eventsite | evenementen software | evenement organiseren | event site | event ticket software | evenementen organisatie | website voor evenement | uitnodiging | event planning | uitnodigingen | event website | evenementen organiseren | event management | event management tool | event planner | evenement organisatie | event websites | communicatie | administratie evenement | promotie | evenement nederland | events software | website evenement | evenementen website | online uitnodiging | event software | beheren van gasten | marketing | online communiceren | antwerpen evenement | communiceren | website | registration software | online | events registration software | reclame | reservation software | software management