Halito!

Halito!

  • Straatsburgdok - Noordkaai 3, B-2030 Antwerpen, België

Sinds 2010 biedt Halito! event professionals ondersteuning bij de organisatie van events. Beheer je uitnodigingen, gastenlijsten, (no)shows, enquêtes en statistieken in één overzichtelijk platform.

 

De eventbranche evalueert constant, dat laat zich zien in de continue ontwikkeling van onze software, diensten en partnerships. Samen met onze partners bieden we een totaaloplossing voor jouw event communicatie. Zo reken je altijd op een team van experts die jou ondersteunen bij de uitrol van events. Wat kenmerkt ons? Tevreden klanten! Hoe doen we dat? Met oog voor detail.

 

Een website voor elk event

Of het nu gaat om een congres, meeting, workshop, rondetafelgesprek, opendeurdag, productlaunch, personeelsfeest of jubileum, met Halito! creëer je jouw eigen branded event communicatie die bij elk type event past.

 

Voordelen van Halito!

  • Het volledige communicatietraject van jouw evenementen in één platform
  • Professionele eventsites met een look & feel in de lijn van jouw corporate identity
  • De persoonsgebonden gegevens van jouw gasten zijn privacy & security proof
  • Een kennispartner die inzicht geeft in relevante nieuwe ontwikkelingen
  • Een team van experts die jou ondersteunt bij de uitrol van een event

 

Probeer het gratis

Ervaar hoe je eenvoudig je eigen event communicatie en registratie opzet. Vraag nu gratis toegang aan op onze website.

 

Vragen?

Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Ga met ons in gesprek via onze chat!

16 reviews over Halito! - 9.1/10

  • Halito! als registratiepartner Effect Ivent - event voor eventmanagers

    Voor ons jaarlijkse Effect Ivent (personal development, inspiratie en netwerkevent voor eventorganizers) werkten wij samen met registratiepartner Halito!.
    We begaven ons in 'het hol van de leeuw' tussen kritische eventexperts, de lat lag hoog. Samen met Halito! hebben wij een communicatieplan opgezet waarbij een eventwebsite, diverse emails en integratie met NetworkTables is opgetuigd. Dit laatste om ook die tool door de eventorganizers te laten ervaren en zodat men zich vooraf zelf kon 'seaten' voor de diverse workshops waaruit gekozen kon worden.
    De samenwerking is bijzonder soepel verlopen. Snelle, korte communicatielijnen, sterke mate van flexibiliteit en meedenken in een ontspannen sfeer maar met kritische blik op de inhoud/uitvoering.
    Het communicatietraject vooraf heeft er zeker toe bijgedragen dat de zaal vol zat en het event was volgeboekt.
    Op naar de volgende editie samen!

    - Effectivents ()

  • Sterke ondersteuning!

    Wij organiseerden als non-profitorganisatie een symposium voor een 200-tal deelnemers. Voor de hele communicatie, de inschrijvingen en het beheer deden wij een beroep op Halito!. De tool, de bijbehorende opleiding van een halve dag en de professionele en snelle helpdesk hebben hun werk goed gedaan. Op korte tijd was het symposium volgeboekt.
    Jan Van Alsenoy, Leif Antwerpen vzw

    - Leif Antwerpen ()

  • Prima tool!

    Voor de planning van onze nieuwjaarsbijeenkomst hebben we gebruik gemaakt van de Halito! eventplanner en we zijn daar heel tevreden over. Voor ons dagprogramma was het heel belangrijk dat we exact wisten wie van onze 200 genodigden deel zou nemen aan de vele aangeboden workshops, die niet alleen gelimiteerd waren qua deelnemersaantal maar ook tegelijkertijd zouden plaatsvinden. Daar is Halito! de perfecte tool voor: het heeft ons heel veel tijd bespaard tijdens de voorbereidingen en naderhand konden we heel eenvoudig de geregistreerde data exporteren naar Excel. Bovendien ervaren wij de praktische ondersteuning vanuit het Halito! team als zeer klant- en servicegericht, prettig informeel én snel; al met al redenen te over om bij een volgende gelegenheid opnieuw voor Halito! te kiezen!

    - FACTO GEO ()

  • Heerlijk warm bad met een kleine koude onderstroom

    Mijn eerste klus als ZZP-er is het organiseren van een event. Daarbij heb ik voor het eerst te maken met grotere aantallen qua uitnodigingen en deelnemers en daarom heb ik een tool gezocht ter ondersteuning. Mijn keuze is gevallen op Halito! en daar heb ik geen spijt van!
    Ik heb de eerste kennismaking als indrukwekkend goed ervaren. Proactief contact via de chat, heel snel een deskundige en communicatieve collega aan de lijn, korte lijnen en prima persoonlijke oplossingen voor mijn dilemma's als starter. Bijvoorbeeld t.a.v. de facturering als over de vraag hoe ik Halito! het slimst inricht. Echt super!
    Bijzonder vond ik ook het moment dat ik mijn proefversie opende en Halito! al een aantal zaken voor mij had gepersonaliseerd. Natuurlijk herken ik daar het commerciële belang in, maar stiekem is het ook gewoon heel fijn, makkelijk, leuk en warm!
    Mijn belangrijkste verbeterpunt is dat ik een flink verschil heb ervaren nadat ik de offerte had getekend. Van een rechtstreekse lijn met mijn contactpersoon werd ik verwezen naar een supportdesk achter een mailadres. Een desk die ook best snel en deskundig reageert, maar soms werkt het (voor beide partijen) gewoon prettiger als je even kort met iemand kunt overleggen. Ook hier snap ik uiteraard de keuzes vanuit de organisatie, maar voor mij als klant werd het lastiger. Vooral omdat de online handleidingen / Q&A's nog niet volledig zijn.
    Overigens heb ik afgelopen week een gratis training mogen volgen bij Halito! en die was weer super. Top dat deze is doorgegaan (ondanks een gering aantal deelnemers) en prachtig hoe het Kevin is gelukt om maatwerk te leveren. Van een onervaren gebruiker die hard werkt om net op tijd de benodigde stappen voor mijn event rond te hebben voel ik mij nu 'in control' over de acties die nog gaan komen en daar ben ik erg blij mee.
    Bij een volgend event kom ik zeker terug bij Halito!

    - Mine Peter de la Mar ()

  • Ervaring met Halito! zeer positief

    Dit jaar heb ik de event registratie software van Halito! ingezet bij een klant waarvoor ik meerdere congressen organiseerde. Het ging om zowel betalende als niet betalende events.
    De implementatie moest snel gebeuren en het team van Halito! (Kevin en Annick) waren zeer behulpzaam als er vragen waren, makkelijk (en altijd) te bereiken en hielden het hoofd kalm. Ze gaven vele goede tips en kennen het pakket van binnen en van buiten.
    Halito! biedt zeer praktische software, met redelijk wat mogelijkheden (van het customizen van de opmaak, het eenvoudig opzetten van een registratiepagina, het voorbereiden van mailings (per (sub)doelgroep) tot het generen van deelnemerslijsten, het voorbereiden van de betaalmodule en het versturen van betaal reminders. Beschikbare talen zijn Nederlands, Frans, Engels en zelfs Chinees.
    Kortom, ik ben zeer tevreden over de samenwerking en de software. En nee, ik krijg geen korting van ze door deze ervaring te publiceren ;-) Het is mijn oprechte mening.

    - SWitz Communicatie ()

  • Zeer tevreden

    Drie keer heb ik de Halito tool gebruikt als inschrijvingswebsite voor seminaries die ik organiseerde. Het platform is zeer gebruiksvriendelijk en de online helpdesk is zeer hulpzaam, en altijd heel snel in het antwoorden.
    Deze tool raad ik iedereen aan die snel en efficient een inschrijvingswebsite wil opbouwen.

    - VO The Event Alchemist ()

  • Halito beloofd eeuwige trouw.

    Wij gebruikte Halito voor de registratie van onze Huwelijksbeurs en degustatie diners voor toekomstige Trouwers. De tool werkte super om de meer dan175 gasten te registeren en hun voorkeur op gebied van menu's te kennen. Daarbij paste de huisstijl van het inschrijvingsformulier perfect bij de look & feel die we op het event wilde weergeven. Een leuke extra was dat we aan alle gasten na het event via Halito makkelijk een bedankwoordje konden toesturen. Wij zegen JA tegen Halito !

    - Watt17 part of Witti Group ()

  • Halito! Voor Kluivert Dog Rescue Center

    Voor de benefietavond van het Kluivert Dog Rescue Center hebben wij gebruik gemaakt van het online platform van Halito!
    Het platform is zeer uitgebreid en biedt diverse functionaliteiten. Maar wat vooral heel erg fijn is, de custumer support die ze bieden. Binnen hele korte tijd lossen ze de problemen op en beantwoorden ze je vragen.
    Ook als je technisch niet zo handig bent helpen ze je mee om de juiste output te genereren. Ze werken netjes en zijn flexibel.
    Ik ben zeer blij dat we dit unieke event samen met Halito! Hebben kunnen oppakken.
    Marije van Unen
    sMARt Licensing & Brands

    - sMARt licensing & brands ()

  • Goede service, systeem behoeft verbetering

    Wij hebben goed contact met Kevin, die altijd bereid is om ons te helpen met vanalles. De overige support is oke. Ik krijg vaak redelijk snel reactie, maar er moeten meestal wel best een paar berichten heen en weer voordat er een oplossing komt. Dat zou wat ons betreft efficiënter kunnen.
    Wat betreft systeem zijn wij niet erg tevreden. We krijgen zeer regelmatig klachten van klanten die een ticket proberen te bestellen. De ene keer wordt het emailadres niet als geldig herkend, de andere keer komen ze op een andere manier niet verder of ontvangen ze geen bevestigingsmail. Dit komt echt veel te vaak voor. Daarnaast vinden we het backendsysteem niet op alle vlakken geheel gebruiksvriendelijk. Veel punten hierover worden meegenomen in een nieuwe update geeft Halito! aan, maar daar zijn we inmiddels al geruime tijd op aan het wachten. Wat wij bijvoorbeeld jammer vinden is dat we niet 2 eventsites naast elkaar kunnen openhouden, dan springt ie altijd naar 'de andere'. Maar dan kan ik dus niet gemakkelijk gegevens en vertalingen overnemen. Bijvoorbeeld bij de enquete is dit jammer. De enquete is al zeer bewerkelijk, omdat alle secties en velden weer in een nieuw scherm gemaakt worden en je dus veel moet klikken (en wachten). Dan is het dus vervelend als je er geen 2e scherm met een voorbeeld naast kunt hebben. Ik gebruik het daarom nu in verschillende browsers, maar een beetje omslachtig dus.
    Kortom: We zijn tevreden over de service van Kevin. Echter, het systeem behoeft wat ons betreft nog vele aanpassingen/verbeteringen. Hopelijk is de werkbaarheid van de nieuwe release een stuk comfortabeler.

    - Wunderland Kalkar ()

  • Gebruiksvriendelijk platform en goede service!

    Na een hele zoektocht zijn wij bij Halito! uitgekomen en werken nu enkele jaren met hen samen. Wij zijn erg tevreden! Het is een gebruiksvriendelijk platform, er zijn veel mogelijkheden en ze blijven ontwikkelen. De helpdesk is goed bereikbaar, reageert snel en helpt daar waar nodig.

    - Artishock, events & marketing ()

  • Halito!: een aanrader!

    Ik ben ooit x aantal jaar geleden met de event software van Halito! aan de slag gegaan voor een event dat ik moest organiseren in een vorig bedrijf. Ik herinner mij hoe handig deze software was en hoeveel tijd en energie ik er toen mee uitgespaard heb. Alleen al voor het opvolgen van de inschrijvingen ... !!
    Nu moet ik opnieuw een event organiseren. Op basis van mijn positieve ervaring van vroeger, heb ik zonder aarzelen opnieuw Halito! aangesproken. Gezien het allemaal snel moest gaan, het allemaal een beetje ver weg zat én Halito! intussen natuurlijk ook wel geëvolueerd was, heb ik voor het opzetten van de event site verschillende keren beroep moeten doen op de online helpdesk. Wat een goede service: ik werd niet aan mijn lot overgelaten, integendeel ... ik werd steeds snel, vriendelijk en met de glimlach geholpen! Er werd samen naar oplossingen gezocht. Tel daarbij nog de uitgebreide mogelijkheden, de gebruiksvriendelijkheid én de beveiliging die ze hoog in het vaandel dragen ... kortom, ik kan Halito! aan iedereen aanbevelen!

    - Adecco ()

  • Geen enkele tool is zo compleet!

    Ok ja, er zijn misschien gratis tools op de markt... maar daar kijken wij niet naar. Want gratis, daar geloven wij niet in. Het kan niet dat daar geen addertjes onder zitten.
    Omdat we weten wat we hebben bij Halito! Geen enkele online tool is zo uitgebreid en geeft zoveel mogelijkheden! Afhankelijk van het project beslis je zelf hoe complex je inschrijfformulier kan/mag worden. De website die je erbij krijgt kan je customisen qua look en feel. GDPR gewijs zijn ze super op de hoogte en ik ben ook 100% zeker dat mijn data veilig zit. De high level security commitments die ze maken stellen me als klant gerust. Getest op databeveiliging door heel wat externe audits aangestuurd door verschillende van hun klanten in de bankensector geven me het vertrouwen dat zij veel verder gaan dan menig ander platform. De helpdesk die te bereiken is via een mail systeem antwoord accuraat. Ook bellen is steeds een optie en dan wordt je vriendelijk verder geholpen. Hun uitgebreide WIKI online geeft op vele standaard vragen alvast een duidelijk antwoord. Hun development team werkt ook verder aan de uitbouw van het programma en er komen dan ook vaak updates van de functionaliteiten die de gebruiksvriendelijkheid ook continue verbeteren. Hun trainingacademy geeft de mogelijkheid aan elke gebruiker om, beginner of gevorderden, het maximum uit het programma te halen according to the benodigde functionaliteiten.
    Wij werken al jaren met Halito! en zijn dan ook niet geneigd van partner te veranderen. Wij zijn heel tevreden!

    - KonseptS Events ()

  • Snelle online helpdesk

    Hartelijke dank Halito-medewerkers voor de snelle en efficiënte ondersteuning bij de online helpdesk.
    Jullie geduld en vriendelijkheid zijn een grote hulp om met jullie software aan de slag te gaan.

    - Sint-Franciscusziekenhuis ()

  • Halito! dagelijks gebruik van de eventplanner

    Wij gebruiken de eventplanner dagelijks, met meer dan 75 vormingen per jaar is het ook nodig het werk te verdelen over verschillende collega's. Het gebruiksgemak laat toe dat wij met verschillende mensen in alle eventsites kunnen werken, zo hebben we steeds een backup en kunnen wij elkaar voort helpen. En als er dan nog eens iets niet werkt zoals we willen dan is er de helpdesk die ons altijd zo vlug mogelijk verder helpt, steeds met heel veel geduld.
    Dat wij ook nog voor al onze vormingen onze eigen huisstijl kunnen gebruiken, geeft een goede herkenning naar onze klanten toe.

    - SAM, steunpunt Mens en Samenleving ()

  • Zeer tevreden over Halito!

    Wij hebben Halito! inmiddels ingezet voor 2 zakelijke congressen. Doordat we het kunnen gebruiken als website/registratie-/e-mailingssysteem in één, verloopt het registratie- en communicatieproces zeer efficiënt. Daarnaast is het systeem gebruiksvriendelijk: een congressite of e-mailing is zonder al te veel moeite of technische kennis in elkaar gezet, in de gewenste huisstijl en heeft een professionele uitstraling.

    - Cygnea ()

  • Halito aanmeldsysteem

    Als Eventmanager werk ik graag met Halito. De service is erg aangenaam en de aanmeldtool werkt snel. Zeker wanneer je de tool vaker gebruikt hebt. Halito denkt erg fijn met je mee en werkt continue aan vernieuwing.

    - Eijgen Steijl Evenementen & Communicatie ()

Activiteiten Halito!

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Henegouwen | Luik | Luxemburg | Namen | Waals-Brabant [+Bruxelles] | Flevoland | Friesland | Gelderland | Groningen | Limburg | Noord-Brabant | Noord-Holland | Overijssel | Drenthe | Utrecht | Zeeland | Zuid-Holland
Trefwoorden:
evenementen software | evenement organisatie | event planner | uitnodiging | website voor evenement | event site | evenement organiseren | event management | uitnodigingen | event planning | event ticket software | eventsite | event management tool | evenementen organiseren | event website | evenementen organisatie | evenement nederland | events software | online uitnodiging | event software | website evenement | promotie | administratie evenement | communicatie | event websites | evenementen website | marketing | beheren van gasten | antwerpen evenement | online communiceren | website | communiceren | reclame | events registration software | online | registration software | reservation software | software management