Easydus organiseert elk simpele en complexe evenement!

Met de cloud based evenementen software van Easydus kun je flexibel je evenement van het begin tot eind inrichten. Inclusief realtime overzichten en bijbehorende automatisch communicatie. Plus de aanmaak en verzending van documenten zoals facturen, tickets, badges, contracten, certificaten en diploma's. Alles in uw eigen huisstijl en in alle media toepasbaar. 

 

Easydus onderscheidt zich van andere pakketten doordat zaken als aanmeldgegevens, styling, e-mails, maar ook een complete automatische e-mail flow makkelijk in te richten en aan te passen is. Hierdoor kun je heel gemakkelijk zonder ICT kennis jouw specifieke wensen of die van jouw klant makkelijker kwijt bij het organiseren van je event. Een voorbeeld is dat je naast de reguliere aanmeldgegevens bij een bijeenkomst ook zaken als overnachtingsgegevens, parkeerwensen of lunch/diner gegevens kunt uitvragen. Je kunt daarna direct naast een toegangsticket ook een parkeerticket of een e-mail met hotel/overnachtingsgegevens sturen. Een tweede voorbeeld is dat je bij het aanmelden voor een workshop of een bijeenkomst een limiet wilt stellen aan een aantal deelnemers of een limiet aan het aantal workshops per deelnemer. Dit kun je binnen Easydus met condities inrichten en zo hoef je dit zelf dit niet bij te houden, maar ziet de deelnemer zelf direct op welke workshops / bijeenkomst hij of zij zich nog kan aanmelden. Heb je een evenement met extra wensen, of kan je huidige standaard registratie of ticketing software jouw extra wensen niet aan, dan ben je bij Easydus bij het juiste adres!
 

Wat maakt Easydus uniek: 

  • Easydus is geschikt voor elke event met complexe wensen
  • Volledige dekking van alle activiteiten van een evenement: van uitnodigingen, tot e-mails, facturen en evaluaties. 
  • Zelf ontwerpen van aanmeldformulier met bijvoorbeeld lunchwensen, overnachtingen parkeerwensen
  • Aanpassen van aanmeldgegevens, ontwerp van tickets of gehele proces flow
  • Geschikt voor evenementen met complexere wensen met conditionele acties en data
  • Volledig te integreren met uw eigen website
  • Scanning en badging volledig aan te sluiten op uw eigen printer
  • Evenement flows kunnen eenvoudig hergebruikt worden in een nieuw evenement
  • Gegevens, zoals van bezoekers, gemakkelijk zelf up te loaden en aan te laten vullen
  • Vanaf augustus 2019 bieden we ook multiscanning aan: hiermee kun je bijvoorbeeld bijhouden op welke stands/workshops de bezoeker is geweest
  • Volledig AVG proof – delen data op basis van ‘need to know’
  • Koppeling met CRM pakket of boekhoud pakketten mogelijk
  • Mogelijkheid tot standhouders /workshophouders aanmeld en afhandelproces

Website van dit bedrijf nodig?

Log in om de website van dit bedrijf te bekijken. Registreren is helemaal gratis.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Is dit jouw bedrijf?

Is dit jouw bedrijf? Upgrade je bedrijfspagina en de link naar je website verschijnt bij al onze bezoekers.

  • Bedrijfspagina vanaf € 25 / maand
  • TOP ranking in onze zoekmachine
  • Toegang tot reviews, vacatures plaatsen, ...

1 review over Easydus BV

Schrijf een review
Ingrid Solleveld
New|SOLA congressen sprekers academy|

Easydus compleet en ontzorgt

Easydus is een all inclusive pakket voor de eventorganisator. Van inschrijven tot facturatie van uitnodiging maken tot automatische reactie. Wij werken al jaren tot volle tevredenheid met Easydus. Zowel m.b.t. het systeem als m.b.t. de servicedesk!

0 likes|
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Ontdek andere eventbedrijven en eventlocaties

Eventpartners - Bezoekersregistratie

Eventpartners - Bezoekersregistratie

Eventpartners is uw professionele partner op gebied van uitnodigingen, online registratie en bezoekersregistratie. Ook voor uw evenement hebben we een passende oplossing.

The Frontline Company

The Frontline Company

The Frontline Company is sinds jaar en dag een stevige referentie in het evenementenlandschap. Als uw promo/standpersoneel voor u echt belangrijk is, dan is er maar één adres ...

OFCORES

OFCORES

OFCORES is a Brussels based company founded in 2012, with a solid expertise in event solutions. We offer a high level of service to corporate and institutional clients in all events related aspects: management, marketing, communication and technology.

WeTicket

WeTicket

Trek meer bezoekers en laat kosten dalen met de ticket oplossing van WeTicket.

Activiteiten Easydus BV

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Henegouwen | Luik | Luxemburg | Namen | Waals-Brabant [+Bruxelles] | Flevoland | Friesland | Gelderland | Groningen | Limburg | Noord-Brabant | Noord-Holland | Overijssel | Drenthe | Utrecht | Zeeland | Zuid-Holland | Belgium | Netherlands
Activiteiten:
Ticketing en registratie | Event planning software
Trefwoorden:
deelnemersregistratie | bezoekersregistratie | badge | communicatie | gastenlijst | toegangscontrole | ticketing | uitnodigen | ticketverkoop | registratie | scanning | herinnering | tickets | online betalen | nieuwsbrief | scanning app | email communicatie | save the date | on site printen | betaalherinnering | badge printen