
Beste vergaderzalen in Aartselaar

WHY5Research nv
Huur hier een vergaderzaal voor jouw meeting of seminarie. Ideaal gelegen tussen Brussel en Antwerpen, in een rustige wijk in nabijheid van de A12, vindt u deze aangename ruimte voor 2 tot 30 personen.

San Marco Village
Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.
No Photo Available
Feestzaal Sportaria
Onze nieuwe zaak ligt op een privé-domein waar tal van sportfaciliteiten aanwezig zijn. Je kan bij ons ook terecht voor al uw feesten, recepties, seminaries, vergaderingen, bijeenkomsten en tal van evenementen.

Benelux Businesscenter
Het businesscenter biedt volledig ingerichte kantoren van 9 tot 180 m2 aan, evenals vergaderzalen en leslokalen voor 2 tot 60 personen aan zeer competitieve prijzen. Mogelijk op maand- of dagbasis.
No Photo Available
Ter Elst Hotel
Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.

Outfort
Outfort bevindt zich letterlijk in een oud fort: Fort 8 in Hoboken. Feesten, seminarie, incentive, training? Het kan allemaal op deze unieke locatie in het midden van de natuur, vlak bij maar toch ver weg van het drukke stadsleven.

Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre
Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

Rederij Greenstarline
Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.

Nai Zaal Huren
In het centrum van Mortsel (Naast AGFA) - in het NAI complex - verhuren wij sfeervolle zalen geschikt voor het houden van uw al uw recepties, personeelsfeesten, trouwpartijen, communiefeesten, culturele activiteiten zoals lezingen en debatten, en zo meer.
No Photo Available
Crowne Plaza Antwerpen

Antwerp Expo
Antwerp Expo Meeting Center, ruimte voor zaken... en zoveel meer. Hier worden ideeën werkelijkheid. Wij bieden u een sfeervol kader dat zich perfect leent voor zowel zakelijke als ontspannende activiteiten.

AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.
No Photo Available
Music Hall
De meeste mensen kennen Music Hall Group als organisator, promotor en producent van musicals, concerten en theater. Naast het organiseren van evenementen is Music Hall Group ondetussen uitgegroeid tot dé partner voor bedrijvensevenementen.

BluePoint Antwerpen
BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen. BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort.

Intervest Offices & Warehouses
Greenhouse is het antwoord van Intervest op dat nieuwe werken. Drie unieke werklocaties op de strategische economische as Antwerpen-Mechelen-Brussel.

The Floor
Ben je op zoek naar een kleine zaal in Antwerpen voor maximaal 60 personen? Welkom bij The Floor, gelegen in de leukste wijk van de stad: Berchem.

Inkart nv
In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.

Kasteel Fruithof
Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

De Koninck - Antwerp City Brewery
Stadsbrouwerij De Koninck opent graag haar deuren voor jouw business-events. Onze verrassend ruimtes lenen zich uitstekend tot alle soorten gelegenheden: presentaties, cocktails, walking dinners, ...
No Photo Available
E-Lounge
Een inspirerende zaal met een uniek zicht op het platform en de vliegtuigen van Antwerp Airport.

Stokers nv
Gelocaliseerd in Antwerpen, vlakbij Berchem station, kan je sinds 10 september 2018 een nieuwe eventlocatie terugvinden, nl Stokers.
No Photo Available
Zuiderkroon
Zuiderkroon is de ideale multifunctionele zaal voor ieder event!

Baron Osy
Vergader in alle rust in een stijlvol kader die geschiedenis ademt. Bij Baron Osy heeft u net dat tikkeltje extra, voor al uw vergaderingen, meetings, demonstraties, proeverijen, productvoorstellingen, workshops, events, ...

KAVA Congres Centrum (KCC)
Congreszaal in het hartje van Antwerpen en verschillende vergaderzalen. Ruime ondergrondse parking, rustgevende tuin.

Platform by Bernaerts
De veilingzaal heeft een unieke uitstraling en is voorzien van een auditorium voor 300 personen (met 150 plaatsen op de tribune). Daarnaast zijn er 5 multifunctionele ruimtes beschikbaar.
No Photo Available
Hof Van Coolhem
De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.

The Park
Een uniek concept midden in het Boekenbergpark in Deurne. In het groene kader, kunnen particulieren terecht om één van onze zalen te huren voor feesten of andere activiteiten.

The Market
A combination of multiple spaces and expertise in hospitality result in great events. The Market aims to be Antwerp’s number one high-end venue.
No Photo Available
Salons De Boeck
Van een huwelijksfeest tot de nieuwjaarsreceptie op de Grote Markt of een productlancering: Salons De Boeck is in meerdere markten thuis
Meest recente reviews
Eventroom
Op 13 juli 2019 vierden we onze 20ste huwelijksverjaardag. We wouden een groot feest geven want dat hadden we 20 jaar geleden niet kunnen doen. En wat een feest werd het. Marijke en Tom begrepen perfect wat we wouden. De decoratie was alles wat we wouden en meer. De ceremonie voor de hernieuwing van ons geloften werd buiten gehouden en ook daar was alles tot in de puntjes verzorgd en helemaal naar ons gedacht! Echt geweldig. En toen het begon te druppelen stond alles vliegensvlug binnen klaar om ons op te vangen.
De DJ die ze ons aanbevolen hadden sloot mooi aan met wat we zochten en er werd gedanst tot we er bijna bij neervielen. Nooit tekort aan drank. En alles perfect in goede banen geleid door Tom & Marijke! Echt magnifiek. Ze namen vooraf ook ruim de tijd om te luisteren naar onze wensen en ideeën, om ons de zaal te laten bezichtigen en alles uit te leggen. Ik had het niet beter kunnen dromen! Tom & Marijke & Eventroom zijn top! Doe zo voort. Nu 2,5 jaar later dromen we nog terug naar deze mooie dag.Peter & Ellen De Smet - Van Kersschaver - 02/03/2021
Eventroom
Beste Tom en Marijke,
Wij willen jullie langs deze weg nogmaals hartelijk danken voor de fantastische service die wij bij onze georganiseerde feesten van jullie mochten ontvangen.
Wij hebben reeds mogen genieten van een super coole sweet sixteen party in bijhorende stijl, een super-de-luxe verjaardagsbrunch voor ons valentijnskindje en een hyper modern nieuwjaarsfeest met onze familie waar tot op vandaag nog steeds over wordt gesproken.
Elk feest met jullie was een pareltje, tot in de kleinste puntjes verzorgd, geen vraag te veel en steeds geleverd en georganiseerd volgens de regels van de kunst!
Wat kijken wij uit naar de periode dat wij opnieuw met jullie kunnen samenwerken aan een van onze volgende projecten!
Wij hopen dan ook van harte dat jullie de moed houden zodat we vanaf het weer kan en mag een fantastisch feest kunnen organiseren, samen met jullie, een onvergetelijk feest want we hebben wat in te halen…..
Fam. Peeters-TeugelsLuc Peeters - 15/02/2021
Eventroom
Wij hebben ons 50ste verjaardag gevierd in Eventroom. Super organisatie! Vriendelijke mensen om mee samen te werken. Samen wordt er overlegd om er een topfeest van te maken. Heel professioneel team die tot alles in de puntjes in orde zetten! Dikke dank je wel Tom!
Filip Verbelen - BVBA Verbelen Filip - 15/02/2021
Eventroom
Bijna vier jaar later denken we nog steeds met plezier terug aan een geweldig huwelijksfeest, mogelijk gemaakt door Tom en Marijke van de Eventroom. Alles werd tot in de puntjes geregeld door hen en op de dag zelf verliep alles ook heel vlot. Goede locatie, mooi aangeklede zaal, heel lekker eten, maar ook een fantastisch dansfeest achteraf! Onze gasten zijn nog steeds laaiend enthousiast over het feest zelf, maar ook over de DJ die Eventroom geboekt had voor ons.
Dank je wel aan Tom en Marijke!Stefanie Van der Jeugt - / - 14/02/2021
Top vergaderzalen in Aartselaar
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Aartselaar? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Aartselaar dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Aartselaar
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Aartselaar. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Aartselaar was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Vergaderzalenin de provincieAntwerpen, Congreslocatie in Aartselaar, Evenementenlocaties in Aartselaar, Feestzalen in Aartselaar, Trouwlocaties in Aartselaar
Jouw vergaderzaal in Aartselaar toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Aartselaar. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: