
Beste vergaderzalen in Puurs

Willy's Moustache
Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.

Inkart nv
In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.
No Photo Available
Hof Van Coolhem
De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.

Wijndomein Valke Vleug
Een unieke belevenis op Wijndomein Valke Vleug, te midden van de wijngaarden en aardse architectuur van Vincent Van Duysen. Verschillende ruimtes voor een invulling op maat en van de hoogste kwaliteit.

Rederij Greenstarline
Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.

All about the cones
All About The Cones is er voor iedereen die de klassieke pizza beu is, maar toch goesting heeft in pizza. Tijd voor een pizzarevolutie dus! Bij ons vind je pizzahoorntjes met hoogwaardige ingrediënten.

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre
Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

Syneton Building
Zoekt u een exclusieve multifunctionele locatie voor: een vergadering, receptie, seminarie, klantenevent, opleiding, training of personeelsfeest? Vraag onze verhuurbrochure op of bel voor meer info!

Eventroom
De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is een modulaire zaal tot 800 m2 met een ruime patio, een open en een gesloten keuken, 2 togen, klankinstallatie en een ruime parking.

San Marco Village
Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.
No Photo Available
Meet Much More
Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.

Boskapelhoeve bvba
Welkom in een wereld van groen en zalige verpozing omringd door Buggenhoutbos. In 2003 gestart als Bed & Breakfast, nu een viersterrenhotel maar dan in een uniek kader en met een persoonlijke aanpak.

Wagenoord
Wagenoord is het resultaat van de herbestemming van een autogarage tot eetbar, co-werkplek & event ruimte in Mechelen.

Martin's Patershof
No Photo Available
Novotel Mechelen Centrum
Geniet van het comfort van het Novotel Mechelen Centrum hotel, op 5 minuten lopen van het middeleeuwse centrum en makkelijk bereikbaar vanaf de industriegebieden in de buurt.

Hotel Mercure Vé
Op zoek naar een originele en functionele locatie voor uw seminarie? Wij bieden u in Vé de ideale start voor een succesvolle meeting. We beschikken over 2 unieke vergaderzalen; De Vis en De Sigaar, beiden gesitueerd in oude fabriekspanden.
No Photo Available
Lamot Congres- en Erfgoedcentrum
LAMOT, vroegere brouwerij, vandaag het gloednieuwe congrescentrum in hartje Mechelen.
No Photo Available
Den Breckpot
Vergaderzalen en feestzalen met een culinair verhaal op een unieke locatie.
No Photo Available
Kazerne Dossin vzw
Kazerne Dossin is een memoriaal, museum en documentatiecentrum over holocaust en mensenrechten op een unieke 'lieu de mémoire' in Mechelen.
No Photo Available
Hotel Elisabeth
Hotel Elisabeth is een voormalig ziekenhuis dat dateert uit het interbellum.

Technopolis
Technopolis is een uniek doe-centrum: fun en educatie zijn er op een originele manier verweven en iedereen voelt er zich thuis. Ook bedrijven kunnen zich vinden in dit unieke concept. Uitgegroeid tot een ideale locatie voor evenementen.
No Photo Available
Montreal Parkhotel
Parkhotel Montreal in Mechelen, bestaande uit het hotel, de brasserie en feestzalen, ligt in een prachtig domein met een grote, door groen omgeven vijver.

De Gouden Kooi
"De Gouden Kooi dompelt je één uur lang onder in een uniek, mysterieus en verrassend spel." Dat is de baseline van ons bedrijf en is het ultieme doel waar we naar streven. Bij De Gouden Kooi kom je terecht in een wereld waar ontspanning, plezier, teambuil

Kasteel Sint-Michiels
Kasteel Sint-Michiels is de ontmoetingsplaats bij uitstek gelegen in het centrum van Elzestraat, pittoreske deelgemeente van Sint-Katelijne-Waver. Het historische kasteel is dé plek voor bistronomie en de organisatie van seminaries, ...
No Photo Available
GC de Melkerij
Gemeenschapscentrum 'de Melkerij' is de ideale plek om met collega’s, zakenpartners en klanten werk te maken van meer succes. De Melkerij is van oudsher een plaats waar bedrijvigheid goed aardt.

De Oude Weverij feestzalen Mechelen
Op zoek naar een Feestzaal met en zonder podium / Fuifzaal / Evenementenzaal / Vergaderzaal / Eetfestijnen / Verjaardagfeest / Babyborrel / Rommelmarkt / Communiefeest / Repeteren van dans - Modeshow's.

WHY5Research nv
Huur hier een vergaderzaal voor jouw meeting of seminarie. Ideaal gelegen tussen Brussel en Antwerpen, in een rustige wijk in nabijheid van de A12, vindt u deze aangename ruimte voor 2 tot 30 personen.
No Photo Available
De Krone vzw
Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

Hof Ter Velden
Als feestzaal, cateraar, vergader- en eventlocatie in het midden van Vlaanderen staan we garant voor geslaagde feesten & events. Ontdek je geschikte partner voor uw bedrijfsevent of catering op locatie.

Nekkerhal - Brussels North
Nekkerhal Brussels North is een multifunctionele beurshal met een oppervlakte van meer dan 18.000 m².
Meest recente reviews
Eventroom
Op 13 juli 2019 vierden we onze 20ste huwelijksverjaardag. We wouden een groot feest geven want dat hadden we 20 jaar geleden niet kunnen doen. En wat een feest werd het. Marijke en Tom begrepen perfect wat we wouden. De decoratie was alles wat we wouden en meer. De ceremonie voor de hernieuwing van ons geloften werd buiten gehouden en ook daar was alles tot in de puntjes verzorgd en helemaal naar ons gedacht! Echt geweldig. En toen het begon te druppelen stond alles vliegensvlug binnen klaar om ons op te vangen.
De DJ die ze ons aanbevolen hadden sloot mooi aan met wat we zochten en er werd gedanst tot we er bijna bij neervielen. Nooit tekort aan drank. En alles perfect in goede banen geleid door Tom & Marijke! Echt magnifiek. Ze namen vooraf ook ruim de tijd om te luisteren naar onze wensen en ideeën, om ons de zaal te laten bezichtigen en alles uit te leggen. Ik had het niet beter kunnen dromen! Tom & Marijke & Eventroom zijn top! Doe zo voort. Nu 2,5 jaar later dromen we nog terug naar deze mooie dag.Peter & Ellen De Smet - Van Kersschaver - 02/03/2021
Eventroom
Beste Tom en Marijke,
Wij willen jullie langs deze weg nogmaals hartelijk danken voor de fantastische service die wij bij onze georganiseerde feesten van jullie mochten ontvangen.
Wij hebben reeds mogen genieten van een super coole sweet sixteen party in bijhorende stijl, een super-de-luxe verjaardagsbrunch voor ons valentijnskindje en een hyper modern nieuwjaarsfeest met onze familie waar tot op vandaag nog steeds over wordt gesproken.
Elk feest met jullie was een pareltje, tot in de kleinste puntjes verzorgd, geen vraag te veel en steeds geleverd en georganiseerd volgens de regels van de kunst!
Wat kijken wij uit naar de periode dat wij opnieuw met jullie kunnen samenwerken aan een van onze volgende projecten!
Wij hopen dan ook van harte dat jullie de moed houden zodat we vanaf het weer kan en mag een fantastisch feest kunnen organiseren, samen met jullie, een onvergetelijk feest want we hebben wat in te halen…..
Fam. Peeters-TeugelsLuc Peeters - 15/02/2021
Eventroom
Wij hebben ons 50ste verjaardag gevierd in Eventroom. Super organisatie! Vriendelijke mensen om mee samen te werken. Samen wordt er overlegd om er een topfeest van te maken. Heel professioneel team die tot alles in de puntjes in orde zetten! Dikke dank je wel Tom!
Filip Verbelen - BVBA Verbelen Filip - 15/02/2021
Eventroom
Bijna vier jaar later denken we nog steeds met plezier terug aan een geweldig huwelijksfeest, mogelijk gemaakt door Tom en Marijke van de Eventroom. Alles werd tot in de puntjes geregeld door hen en op de dag zelf verliep alles ook heel vlot. Goede locatie, mooi aangeklede zaal, heel lekker eten, maar ook een fantastisch dansfeest achteraf! Onze gasten zijn nog steeds laaiend enthousiast over het feest zelf, maar ook over de DJ die Eventroom geboekt had voor ons.
Dank je wel aan Tom en Marijke!Stefanie Van der Jeugt - / - 14/02/2021
Top vergaderzalen in Puurs
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Puurs? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Puurs dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Puurs
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Puurs. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Puurs was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Vergaderzalenin de provincieAntwerpen, Congreslocatie in Puurs, Evenementenlocaties in Puurs, Feestzalen in Puurs, Trouwlocaties in Puurs
Jouw vergaderzaal in Puurs toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Puurs. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: