Alle vergaderzalen in Puurs op een rij
De beste vergaderzalen in Puurs vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 108+ unieke vergaderzalen in Puurs. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Arburo's Place
Arburo's Place, een unieke belevingslocatie met automatisch spelende muziekinstrumenten als rode draad.

Willy's Moustache
Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.

Inkart nv
In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.
No Photo Available
Hof Van Coolhem
De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.

Zeilschip Vrouwe Nele
Vrouwe Nele is een authentiek zeilschip (tweemaster zeil klipper) uit 1896. Dobberend op het water vormt dit schip de ideale locatie voor jouw event.

Wijndomein Valke Vleug
Een unieke belevenis op Wijndomein Valke Vleug, te midden van de wijngaarden en aardse architectuur van Vincent Van Duysen. Verschillende ruimtes voor een invulling op maat en van de hoogste kwaliteit.

Rederij Greenstarline
Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.

Den Oven
U zoekt een nieuwe exclusieve eventlocatie? Maak een afspraak en bezoek dan meteen vrijblijvend 'Den Oven'!

All about the cones
All About The Cones is er voor iedereen die de klassieke pizza beu is, maar toch goesting heeft in pizza. Tijd voor een pizzarevolutie dus! Bij ons vind je pizzahoorntjes met hoogwaardige ingrediënten.

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre
Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!
No Photo Available
Project 13
Ons retro vintage interieur gaf het idee om een multi functionele zaal te maken, ideaal voor unieke feesten of activiteiten te organiseren.

Syneton Building
Zoekt u een exclusieve multifunctionele locatie voor: een vergadering, receptie, seminarie, klantenevent, opleiding, training of personeelsfeest? Vraag onze verhuurbrochure op of bel voor meer info!

Studio We-Time
Studio We-Time is een moderne zaal die kan gehuurd worden door zowel particulieren als zakelijke klanten. Een ruimte van 90 vierkante meter die optioneel opdeelbaar is met een mobiele wand.

Niel am See
CNR Records Belgium, B&ML en Tousensemble Publishing doopten de nieuwe kantoren in Niel eind 2018 om tot 'Niel am See'. De bovenverdieping van deze unieke locatie is ondertussen omgevormd tot een grote keynote, inspiratie , brainstorm- en meeting locatie.

Eventroom
De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is een modulaire zaal tot 800 m2 met een ruime patio, een open en een gesloten keuken, 2 togen, klankinstallatie en een ruime parking.

LesPlumes
Les Plumes is een full service event planning bureau met eigen event venues op unieke locaties en een eigen aanbod aan teambuildingsactiviteiten.

San Marco Village bv
Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.
No Photo Available
Meet Much More
Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.

Boskapelhoeve bvba
Welkom in een wereld van groen en zalige verpozing omringd door Buggenhoutbos. In 2003 gestart als Bed & Breakfast, nu een viersterrenhotel maar dan in een uniek kader en met een persoonlijke aanpak.

Martin's Patershof
No Photo Available
Novotel Mechelen Centrum
Geniet van het comfort van het Novotel Mechelen Centrum hotel, op 5 minuten lopen van het middeleeuwse centrum en makkelijk bereikbaar vanaf de industriegebieden in de buurt.

Hotel Mercure Vé
Op zoek naar een originele en functionele locatie voor uw seminarie? Wij bieden u in Vé de ideale start voor een succesvolle meeting. We beschikken over 2 unieke vergaderzalen; De Vis en De Sigaar, beiden gesitueerd in oude fabriekspanden.
No Photo Available
Lamot Congres- en Erfgoedcentrum
LAMOT, vroegere brouwerij, vandaag het gloednieuwe congrescentrum in hartje Mechelen.
No Photo Available
Den Breckpot
Vergaderzalen en feestzalen met een culinair verhaal op een unieke locatie.
No Photo Available
Kazerne Dossin vzw
Kazerne Dossin is een memoriaal, museum en documentatiecentrum over holocaust en mensenrechten op een unieke 'lieu de mémoire' in Mechelen.
No Photo Available
Hotel Elisabeth
Hotel Elisabeth is een voormalig ziekenhuis dat dateert uit het interbellum.

Technopolis
Technopolis is een uniek doe-centrum: fun en educatie zijn er op een originele manier verweven en iedereen voelt er zich thuis. Ook bedrijven kunnen zich vinden in dit unieke concept. Uitgegroeid tot een ideale locatie voor evenementen.

Event Connect bv - Hofsite
HOFsite is een unieke plek om te vergaderen, een teamdag te organiseren of een opleiding te geven. Deze locatie in Temse is volledig privaat en zeer huiselijk ingericht met een prachtige zuidgerichte tuin.

The Colab
The Colab is in eerste instantie een coworkingspace voor creatievelingen. Daarnaast hebben we een meeting room ter beschikking voor max. 12 personen.

De Gouden Kooi
"De Gouden Kooi dompelt je één uur lang onder in een uniek, mysterieus en verrassend spel." Dat is de baseline van ons bedrijf en is het ultieme doel waar we naar streven. Bij De Gouden Kooi kom je terecht in een wereld waar ontspanning, plezier, teambuil
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.63/10. Gebaseerd op 171 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Puurs'.

BluePoint Antwerpen
Geslaagde jubilarissenviering
Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!
Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

Kinepolis Brussel
Een ervaring op maat voor onze conferenties in het Nederlands en het Frans
Dankzij de infrastructuur, dienstverlening en organisatie van Kinepolis konden we onze gasten een beleving op maat bieden. We hielden onze conferentie rechtstreeks in de taal van onze gasten in twee aparte theaterzalen en kwamen samen voor de receptie. We hadden het beste van twee werelden, saamhorigheid en optimaal comfort en begrip tijdens de conferentie(s). De samenwerking met het team van Kinepolis verliep naadloos en onvoorziene problemen werden snel aangepakt met een gepaste oplossing. Ik raad je van harte aan om je volgende congres bij Kinepolis te organiseren!

Eventroom
Huwelijksfeest G&T
Dankjewel om van ons feest een MAGISCH feest te maken! We wisten wat we wilden en Eventroom zorgde ervoor dat we kregen wat we wilden. Onze wensen waren niet evident, maar Eventroom vulde ze allemaal in! Tijdens het huwelijksfeest zelf hebben wij alleen maar genoten en hoefden we ons nergens zorgen om te maken.
Zelfs last-minute bleven jullie ons bijstaan met raad en daad. Op die ene dag in oktober zullen we elk jaar opnieuw met een grote lach terugblikken! Dankjullie-heel-veel-wel Tom en Marijke!
Groetjes, Geert en Tineke

BluePoint Antwerpen
BluePoint synoniem voor een geslaagd feest!
Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.
Een evenement organiseren in BluePoint Antwerpen staat garant voor een maximum aan goede opvolging en een minimum aan stress door de zeer goede begeleiding.
Het team en de locatie van BluePoint Antwerpen staat synoniem voor een geslaagd feest!
Top vergaderzalen in Puurs
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Puurs? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Puurs dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Puurs
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Puurs. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Puurs was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Puurs, Evenementenlocaties in Puurs, Feestzalen in Puurs, Trouwlocaties in Puurs
Jouw vergaderzaal in Puurs toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Puurs. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: