
Beste vergaderzalen in Hove

Kasteel Fruithof
Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.
No Photo Available
Music Hall
De meeste mensen kennen Music Hall Group als organisator, promotor en producent van musicals, concerten en theater. Naast het organiseren van evenementen is Music Hall Group ondetussen uitgegroeid tot dé partner voor bedrijvensevenementen.

Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.
No Photo Available
Ter Elst Hotel
Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.

Nai Zaal Huren
In het centrum van Mortsel (Naast AGFA) - in het NAI complex - verhuren wij sfeervolle zalen geschikt voor het houden van uw al uw recepties, personeelsfeesten, trouwpartijen, communiefeesten, culturele activiteiten zoals lezingen en debatten, en zo meer.
No Photo Available
E-Lounge
Een inspirerende zaal met een uniek zicht op het platform en de vliegtuigen van Antwerp Airport.

BluePoint Antwerpen
BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen. BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort.

The Park
Een uniek concept midden in het Boekenbergpark in Deurne. In het groene kader, kunnen particulieren terecht om één van onze zalen te huren voor feesten of andere activiteiten.
No Photo Available
Feestzaal Sportaria
Onze nieuwe zaak ligt op een privé-domein waar tal van sportfaciliteiten aanwezig zijn. Je kan bij ons ook terecht voor al uw feesten, recepties, seminaries, vergaderingen, bijeenkomsten en tal van evenementen.

WHY5Research nv
Huur hier een vergaderzaal voor jouw meeting of seminarie. Ideaal gelegen tussen Brussel en Antwerpen, in een rustige wijk in nabijheid van de A12, vindt u deze aangename ruimte voor 2 tot 30 personen.

Intervest Offices & Warehouses
Greenhouse is het antwoord van Intervest op dat nieuwe werken. Drie unieke werklocaties op de strategische economische as Antwerpen-Mechelen-Brussel.

The Floor
Ben je op zoek naar een kleine zaal in Antwerpen voor maximaal 60 personen? Welkom bij The Floor, gelegen in de leukste wijk van de stad: Berchem.

Benelux Businesscenter
Het businesscenter biedt volledig ingerichte kantoren van 9 tot 180 m2 aan, evenals vergaderzalen en leslokalen voor 2 tot 60 personen aan zeer competitieve prijzen. Mogelijk op maand- of dagbasis.

Baron Osy
Vergader in alle rust in een stijlvol kader die geschiedenis ademt. Bij Baron Osy heeft u net dat tikkeltje extra, voor al uw vergaderingen, meetings, demonstraties, proeverijen, productvoorstellingen, workshops, events, ...

Antwerps Uitvaartcentrum
Het Antwerps Uitvaartcentrum is een hedendaags gebouw dat zich leent tot afscheid nemen. Buiten dit, bieden we expositieruimte aan voor kunstenaars, ruimtes voor seminaries of workshops en ruimtes voor bedrijfsvoorstellingen, productvoorstellingen e.d.
No Photo Available
Crowne Plaza Antwerpen

Van der Valk Hotel Antwerpen
Van der valk Hotel Antwerpen specialiseert zich in zakelijke ontmoetingen. Een ruime gratis parking en een zeer centrale ligging staan garant voor een uitstekende bereikbaarheid.

Conventus - Jig Technologies bv
Where Business meets Fun. Kom eens Alternatief vergaderen, trainen, brainstormen, elkaar ontmoeten onder de vleugels van een attente gastvrouw! Wij ontvangen slechts één groep per dagdeel. Privacy verzekerd.

Stokers nv
Gelocaliseerd in Antwerpen, vlakbij Berchem station, kan je sinds 10 september 2018 een nieuwe eventlocatie terugvinden, nl Stokers.

De Koninck - Antwerp City Brewery
Stadsbrouwerij De Koninck opent graag haar deuren voor jouw business-events. Onze verrassend ruimtes lenen zich uitstekend tot alle soorten gelegenheden: presentaties, cocktails, walking dinners, ...

Antwerp Expo
Antwerp Expo Meeting Center, ruimte voor zaken... en zoveel meer. Hier worden ideeën werkelijkheid. Wij bieden u een sfeervol kader dat zich perfect leent voor zowel zakelijke als ontspannende activiteiten.

De Schuur - Meetingrooms
De Schuur is een thuis... een plaats waar je kan uitnodigen, waar verhalen verteld worden, ideeën worden bedacht en vriendschappen ontstaan.

KAVA Congres Centrum (KCC)
Congreszaal in het hartje van Antwerpen en verschillende vergaderzalen. Ruime ondergrondse parking, rustgevende tuin.

San Marco Village
Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.
No Photo Available
Salons De Boeck
Van een huwelijksfeest tot de nieuwjaarsreceptie op de Grote Markt of een productlancering: Salons De Boeck is in meerdere markten thuis
No Photo Available
De Krone vzw
Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp
Kent u de 12th floor al? Deze exclusieve locatie is ideaal voor al uw evenementen tot 350 personen. Kom en ontdek deze zaal met panoramisch uitzicht over Antwerpen. Uw gasten zullen versteld staan!

Red Fish Factory
Inspirerende ruimtes voor kunst, mode, design, productpresentaties, recepties, fotoshoots, showrooms, filmopnames, vergaderingen, persevenementen, ...
No Photo Available
Mercure Antwerpen centrum
Het Leopold Hotel is de ideale keuze voor alle vormen van vergaderingen, trainingen of presentaties.
Meest recente reviews
BluePoint Antwerpen
Op het laatste moment een lunchbox voorzien tijdens een digitale meeting met managers.
Bluepoint heeft alles op korte tijd kunnen regelen.
Alles werd zeer professioneel aangepakt en steeds bereikbaar voor bijkomende vragen. Zowel de levering als het eten was tot in de puntjes afgewerkt. Het eten op zich was een fijne delicatesse wat iedereen in de smaak viel.
Kortom fantastisch.Tanja Geeraerts - TUC RAIL NV - 08/12/2020
BluePoint Antwerpen
Het was niet eenvoudig, en toegegeven, er liep wel wat mis op dag 1 van ons livestreaming event. Het strakke budget, bijzonder gevarieerde publiek en de korte voorbereidingstijd hadden daar zeker ook wat mee te maken. Bluepoint heeft zich echter uiterst flexibel opgesteld, dacht in oplossingen en dat vertaalde zich in een dag 2 die al stukken vlotter liep. Als one stop shop leverde ze ons pre-recorded content, live tolken, catering en cadeau's aan huis geleverd (njam!), een webpage die het geheel aan elkaar bond en uitstekende opvolging. Samen hebben we veel geleerd!
Kim Leysen - Dyson - 17/11/2020
BluePoint Antwerpen
Heel vlotte en gemakkelijke samenwerking met de hele team in het voorbereiden van ons laatste event bij BluePoint Antwerpen. Nogmaals bedankt voor jullie beschikbaarheid en flexibiliteit,
T. dT. - Vertigo Events - 29/09/2020
De Koninck - Antwerp City Brewery
Omdat mijn man en ik verliefd zijn op Antwerpen, zochten we een typisch Antwerpen locatie voor ons huwelijk. Trouwen in de stadsbrouwerij met een bolleke in ons hand, leek voor ons perfect! En dat was het ook! Het is een uniek kader. Onze receptie ging door in het brouwershuis, de zaal op de eerste verdieping met prachtige kroonluchters waar je tijdens de rondleiding ook passeert. Ons avondfeest ging door in de Duvel bar en De Koninck Bar. Beide zalen geven de perfectie combinatie voor je gasten om ze de keuze te laten om enkel "toog te hangen" en te genieten van alle lekkere bieren die te verkrijgen zijn in de De Koninck bar of volledig los te gaan op de dansvloer in de Duvel bar. De service van de event coördinators, Thomas en Chiara, was ook geweldig! Geen enkele vraag was teveel. Voor ons was alles tot in de puntjes geregeld! Heel erg bedankt hiervoor!
Julie & Maarten Elst - 06/04/2020
Top vergaderzalen in Hove
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Hove? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Hove dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Hove
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Hove. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Hove was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Vergaderzalenin de provincieAntwerpen, Congreslocatie in Hove, Evenementenlocaties in Hove, Feestzalen in Hove, Trouwlocaties in Hove
Jouw vergaderzaal in Hove toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Hove. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: