Alle vergaderzalen in Ternat op een rij
De beste vergaderzalen in Ternat vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 107+ unieke vergaderzalen in Ternat. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
![Eenhoorn](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-10387/44955-thumb-desktop-eenhoorn.jpg)
Eenhoorn
Restaurant - Feesten - Seminaries. Op de rand van de Brabantse Kouters en het heuvelachtige Pajottenland vindt u "Eenhoorn", reeds meer dan 44 jaar een familiezaak en vaste waarde in de streek.
![Feestzaal 't Fonteintje](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-11623/51311-thumb-desktop-feestzaal-t-fonteintje-.jpg)
Feestzaal 't Fonteintje
Feestzaal Fonteintje is centraal gelegen op de N9 tussen Zellik en Asse. 5 km van de kleine Brusselse Ring en goed bereikbaar voor richting Ternat, Aalst, Gent, Opwijk en Dendermonde.
![Maison BE](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-14433/69896-thumb-desktop-maison-be.jpg)
Maison BE
Bij Maison BE draait het om meer dan alleen een vergaderruimte; het is een unieke setting waar het zakelijke met het huiselijke wordt verweven.
![Waerboom](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-859/17255-thumb-desktop-waerboom.jpg)
Waerboom
Uw bedrijfsevenement in een prachtig, klassiek stijlvol kader op 5 minuten van Brussel omringd door een buitengewoon domein met ruime parking.
![Plan-S](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-12058/58856-thumb-desktop-plans.jpg)
Plan-S
Plan-S is een eigentijds gerestaureerde villa uit de jaren 80. Sfeervol strak met aandacht voor licht en ruimte creëren we een gezellige omgeving.
![De Architect](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-1034/321-thumb-desktop-de-architect.jpg)
De Architect
De Architect is een authentieke eventlocatie met ommuurde tuin en grasgroene wei in hartje Pajottenland, ondergebracht in een oude oogstschuur uit 1863, volledig gerenoveerd in een fusiestijl van oud en nieuw.
![Gosset Hotel](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-10179/43775-thumb-desktop-gosset-hotel.jpg)
Gosset Hotel
Het Gosset Hotel Brussels, een 3-sterren superior hotel aan de rand van Brussel, is dé locatie bij uitstek voor uw seminarie, event of hotelovernachting.
![Brussels Kart](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-4500/48919-thumb-desktop-brussels-kart.jpg)
Brussels Kart
Brussels Kart is de ideale eventlocatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking. Op dezelfde site bevindt zich eveneens Brussels Gate, zijnde 3 grote event&expohallen voor company events, beurzen.
No Photo Available
Gastenhof ter Lombeek
Gastenhof Ter Lombeek biedt u een unieke eetervaring bij Bistro à Point te midden van het prachtige Pajottenland, waar een verfijnde keuken wordt gecombineerd met een gezellige sfeer.
No Photo Available
Zonnestraal vzw
Wij bieden vergaderzalen aan en een aula van max 100 personen. Mogelijkheid tot gebruik van professionele projectie op doek in de aula.
No Photo Available
Green Cottage - Brussels meeting center
Unieke vergaderlocatie in het groen dichtbij brussel - 4 > 50 personen
![Oplombike](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-14804/71226-thumb-desktop-oplombike.jpg)
Oplombike
Of je nu droomt van een indrukwekkend bedrijfsevent of van een sprookjeshuwelijk, onze locatie is gelegen in een prachtig gerenoveerde hoeve aan de rand van Brussel.
![Kasteel van Gaasbeek](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-4236/66033-thumb-desktop-kasteel-van-gaasbeek.jpg)
Kasteel van Gaasbeek
Voor alle aanvragen voor events, huur zalen, fotoshoots kan u terecht bij ons team Event. Hou alvast onze website in de gaten!
![De Mooie Molen](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-13775/66369-thumb-desktop-de-mooie-molen.jpg)
De Mooie Molen
Welkom bij Feest- & Eventzaal De Mooie Molen in Meldert, waar elk evenement verandert in een onvergetelijke belevenis.
![Thermae Sports Merchtem](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-5540/1190-thumb-desktop-thermae-sports-merchtem.jpg)
Thermae Sports Merchtem
Thermae Sports Merchtem is een superdeluxe health club met 12 tennisvelden, drie padelterreinen, een fitnesszaal, 80 groepslessen per week, een brasserie, een seminarie- en een wellnessruimte.
No Photo Available
E-Health Valley
E-Health Valley: een unieke en innovatieve locatie voor onvergetelijke evenementen.
![Safety Expertise bv](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-12228/56758-thumb-desktop-safety-expertise-bv.jpg)
Safety Expertise bv
We beschikken over een locatie waar er opleidingen en vergaderingen kunnen worden georganiseerd.
![Zaal De Brigge](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-12687/60666-thumb-desktop-zaal-de-brigge.jpg)
Zaal De Brigge
![Werkplaats Walter](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-7127/18341-thumb-desktop-werkplaats-walter.jpg)
Werkplaats Walter
Zoek je een inspirerende plek om ongestoord met je team aan de slag te gaan? In Werkplaats Walter vind je een ruimte waar alles rond focus en creativiteit draait.
![The EGG Brussels](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-4757/2221-thumb-desktop-the-egg-brussels.jpg)
The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.
No Photo Available
Factory Forty
Onze vijf zalen hebben verschillende afmetingen en lenen zich uitstekend voor elke soort meeting of evenement: informele vergaderingen, conferenties, vergaderingen van de raad van bestuur, tentoonstellingen, coachingsessies, taal- of yogalessen.
No Photo Available
Kasteel van Groot-Bijgaarden
Gelegen aan de rand van Brussel, in een oase van groen, opent het kasteel van Groot-Bijgaarden zijn deuren voor uw familiale- of zakelijke evenementen.
![De Bonneterie](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-14517/69124-thumb-desktop-de-bonneterie.jpg)
De Bonneterie
Zoek je een feestzaal in Aalst? De Bonneterie te Aalst is een unieke locatie waar totaalbeleving centraal staat. Zowel voor privé als bedrijfsevenementen.
![Kinepolis Brussel](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-3278/6609-thumb-desktop-kinepolis-brussel.jpg)
Kinepolis Brussel
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Brussel, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Zoek dan niet verder en ontdek hier wat Kinepolis Brussel te bieden heeft.
![Pullman Brussels Centre Midi Hotel](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-4708/4789-thumb-desktop-pullman-brussels-centre-midi.jpg)
Pullman Brussels Centre Midi Hotel
Pullman Brussels Centre Midi - ontworpen door de architect Jean-Philippe Nuel - is het gloednieuwe 4 sterren luxe hotel gelegen in het internationale station van Brussel (Thalys, Eurostar, ICE, TGV).
![Mini-Europe nv](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-895/17112-thumb-desktop-minieurope-nv.jpg)
Mini-Europe nv
Mini-Europe, het mooiste miniatuurpark in Europa dat een Europese dimensie geeft aan uw evenement is vlak onder het Atomium gelegen.
![Brussels Expo](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-4894/12982-thumb-desktop-brussels-expo.jpg)
Brussels Expo
Brussels Expo is uniek! Achter de historische architectuur van Brussels Expo, schuilt er een succesvolle mix innovatieve technologieën uit de 21e eeuw.
![B&B Sterckxhof](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-11520/50377-thumb-desktop-sterckxhof.jpg)
B&B Sterckxhof
Unieke locatie voor jouw evenementen! In het hart van Meise biedt Sterckxhof een authentieke setting voor zowel zakelijke als privé-evenementen. Met stijlvolle ruimtes, persoonlijke service en een charmante Bed & Breakfast maken we elk moment bijzonder.
No Photo Available
Kartuizer Center
Kartuizer Center beschikt over 9 volledig uitgeruste vergaderruimtes op drie handige locaties in Brussel, Anderlecht en Mechelen, ideaal voor professionele vergaderingen en evenementen.
![Atomium vzw](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-5270/3969-thumb-desktop-atomium-vzw.jpg)
Atomium vzw
Uw event organiseren in het symbool van België? Dat kan! Op een boogscheut van Brussels Expo, biedt het internationale symbool van de hoofdstad van België u een uitzonderlijk en uniek kader van glas en staal voor elk type evenement.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.65/10. Gebaseerd op 26 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Ternat'.
![Kinepolis Brussel](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-3278/6609-thumb-desktop-kinepolis-brussel.jpg)
Kinepolis Brussel
Aanrader als eventlocatie
We deden onze nieuwjaarsreceptie in Espace Lumière. Het evenement werd uitstekend beheerd door de locatie zowel in de maanden voor het evenement als tijdens het evenement.
![Kinepolis Brussel](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-3278/6609-thumb-desktop-kinepolis-brussel.jpg)
Kinepolis Brussel
Sintfeestje - Kinepolis Brussel
Wij organiseerden op 01/12 ons jaarlijkse Sinterklaasfeestje bij Kinepolis en waren -net als de vorige jaren- uiterst tevreden over de ervaring. Dankzij onze contactpersoon Deborah verliep alles vlekkeloos. Van de voorbereiding tot de uitvoering, alles was tot in de puntjes verzorgd: de tickets, het gebruik van een microfoon en de pepieter, evenals de verfrissingen en popcorn voor onze medewerkers en hun kids. Onze Sinterklaas kon zich, in een aprte ruimte, in alle kalmte voorbereiden op z'n blitz bezoekjes vóór de film. We waarderen enorm de behulpzaamheid en de professionele aanpak van Kinepolis, waardoor dit evenement een groot succes werd. Kortom, een aanrader. Dikke merci aan Deborah en haar team!
![Kinepolis Brussel](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-3278/6609-thumb-desktop-kinepolis-brussel.jpg)
Kinepolis Brussel
Gouden palm voor een geslaagd Energia event
De rode loper wordt uitgerold voor de klant
![Kinepolis Brussel](https://cdn.eventplanner.nl/imgs/adv-3278/6609-thumb-desktop-kinepolis-brussel.jpg)
Kinepolis Brussel
Magie!
Beste Kinepolis-partners,
Ik wilde mijn dankbaarheid uiten voor de geweldige samenwerking die we elk jaar hebben bij het organiseren van onze familie-evenementen. Dankzij onze samenwerking hebben onze klanten het voorrecht om de nieuwste Disney-films in optimale omstandigheden te ontdekken, omringd door hun familie en vrienden.
De kwaliteit van uw ontvangst, de vriendelijkheid van uw kamers en niet te vergeten het plezier van het genieten van popcorn en drankjes, maken van elke privévertoning een magisch en onvergetelijk moment. We zijn blij dat we deze unieke ervaring aan onze klanten kunnen bieden. Zonder jullie inzet en professionaliteit zou dit niet mogelijk zijn geweest.
Nogmaals bedankt voor deze geweldige samenwerking Alisson.
Wij kijken nu al uit naar de volgende edities en de geluksmomenten die we zullen blijven delen.
Met vriendelijke groeten,
Natascha Hérisson, Marketingcommunicatiemanager Brand & Loyalty Air France en KLM Belux
Top vergaderzalen in Ternat
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Ternat? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Ternat dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Ternat
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Ternat. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Ternat was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Ternat, Evenementenlocaties in Ternat, Feestzalen in Ternat, Trouwlocaties in Ternat
Jouw vergaderzaal in Ternat toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Ternat. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: