Alle vergaderzalen in Anderlecht op een rij
De beste vergaderzalen in Anderlecht vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 105+ unieke vergaderzalen in Anderlecht. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Factory Forty
Onze vijf zalen hebben verschillende afmetingen en lenen zich uitstekend voor elke soort meeting of evenement: informele vergaderingen, conferenties, vergaderingen van de raad van bestuur, tentoonstellingen, coachingsessies, taal- of yogalessen.
Kasteel van Groot-Bijgaarden
Gelegen aan de rand van Brussel, in een oase van groen, opent het kasteel van Groot-Bijgaarden zijn deuren voor uw familiale- of zakelijke evenementen.
The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.
E-Health Valley
E-Health Valley: een unieke en innovatieve locatie voor onvergetelijke evenementen.
Werkplaats Walter
Zoek je een inspirerende plek om ongestoord met je team aan de slag te gaan? In Werkplaats Walter vind je een ruimte waar alles rond focus en creativiteit draait.
La Tricoterie
La Tricoterie is een cultuur- en evenementenlocatie van 1600 m², opgericht in 2010 door burgers die de wereld wilden veranderen door een droom waar te maken: het creëren van een unieke plek gericht op cultuur, het ontmoeten van publiek en duurzaamheid.
Pullman Brussels Centre Midi Hotel
Pullman Brussels Centre Midi - ontworpen door de architect Jean-Philippe Nuel - is het gloednieuwe 4 sterren luxe hotel gelegen in het internationale station van Brussel (Thalys, Eurostar, ICE, TGV).
Manos Conference Centre
Het Manos Conference Centre biedt een ruime keuze aan vergaderzalen, ondersteund door de zeer efficiënte Manos Premier en Manos Stéphanie hotels, die de ideale plek vormen voor het organiseren van seminars en bijeenkomsten in Brussel.
Pentahotel Brussels City Centre
Pentahotels zijn geen reguliere hotels: hun innovatieve, aantrekkelijke formule draagt ook een visie uit. Brussel is dé plaats voor het betere business event.
Floreal group
Vier leuke locaties voor bedrijfsevenementen, seminaries, congressen, vergaderingen maar ook feestelijke evenementen zoals bedrijfsfeesten of een trouwfeest van 10 tot 700 personen met goede eigen catering en verschillende verblijfsmogelijkheden.
Crosly Bowling
Voor een evenement op de daken van Brussel (vrij uitzicht), vergaderingen, seminaries, bedrijsverjaardagsfeesten, in een uitzonderlijke sfeer. Crosly stelt u twee ingerichte zalen ter beschikking en een panoramisch terras in het centrum van de Europese ho
Politeia nv
Uitgeverij Politeia bevindt zich vlak bij het station Brussel-Centraal. Wij hebben een polyvalente seminarieruimte en twee vergaderlokalen beschikbaar, ideaal om een eigen opleiding te geven of een vergadering te organiseren.
MCE Conference Centre
Gezien zijn ideale ligging, in het hartje van Brussel, beschikt het congrescentrum MCE over verschillende troeven. In een comfortabele ruimte van 7800m2, presenteert MCE u maar liefst 38 zalen waar 7 tot 700 personen kunnen plaatsnemen, een restaurant en
La Maison du Cygne
Waar anders dan La Maison du Cygne kunt u uw evenement organiseren? Het huis biedt de meest elegante lounges van de adembenemende Grote Markt van Brussel.
Basil & Co Brussels Louise
Prestigieus hotel de maitre op de louizalaan staat ter beschikking om al uw evenementen nog meer uitstraling te geven en dat met een eigentijdse keuken waar kwaliteit voorop staat.
Le Châtelain Brussels Hotel
Le Châtelain Brussels Hotel combineert met succes de privacy van een luxe hotel met de eindeloze persoonlijke service die u verdient, gelegen in het hart van de Brusselse entertainment-, winkel- en zakelijke activiteiten.
Commons Hub Brussels
The Commons Hub is een professionele, door de gemeenschap gerunde evenementenruimte in het stadscentrum, naast het Centraal Station.
Novotel Brussels Centre Tour Noire
Geniet van uw verblijf in Brussel in dit hotel met uitzicht over de Sint-Katelijnekerk. Maak de mooiste wandelingen en ontdek deze wereldse stad.
Viage productions sa
Viage is het gloednieuwe Entertainment Centre gelegen in het hart van Brussel. Met haar casino, bars, concertzaal en gastronomisch restaurant, is dit complex volledig gewijd aan gaming, show en spektakel. Viage staat garant voor een leuke tijd!
Hilton Brussels Grand Place
Het Hilton Brussels Grand Place hotel is trots op zijn ideale locatie in de buurt van de majestueuze Grote Markt en biedt gasten een verbazingwekkend nieuw perspectief op de Belgische hoofdstad.
Square - Brussels Meeting Centre
SQUARE, uw vergadercentrum in het hart van Europa. Een spectaculair, state-of-the-art podium voor internationale conferenties, topbijeenkomsten en congressen, productlanceringen, tentoonstellingen, galadiners, prijsavonden.
Brussels Sustainable House / Mundo-b
In het centraal gelegen en vlot bereikbare Mundo-b vindt u de nodige infrastructuur en diensten voor allerlei samenkomsten.
Creations Isabelle de Borchgrave
De ruimte van 1000 m², ontworpen in samenwerking met de bekroonde architect Claire Bataille, biedt een unieke setting die het ritme volgt van de creaties van de kunstenaar.
Flagey
Naast zijn culturele activiteiten stelt Flagey zijn unieke ruimtes en diensten ter beschikking voor de organisatie van verschillende privé-evenementen.
Le Plaza Hotel Brussels
Op zoek naar dè plek in Brussel om een vergadering, congres, feest of evenement te organiseren? Hotel Le Plaza Brussels, bevindt zich in het hart van de Europese hoofdstad en beschikt over 10 conferentiezalen en een theaterzaal in een historisch kader.
Crèche Le Lapin Blanc
La salle "Le Lapin Blanc" est idéalement située à UCCLE (entre l'Observatoire et l'avenue de Fré) et offre un cadre idéal pour vos conférences, séminaires et évènements (jusqu'à 200 personnes).
Radisson Red Brussel
Vergaderingen mogen niet saai zijn. We haten saai. Er zijn 3 evenementenstudio's (18 m2, 22 m2, 68 m2) exclusief voor degenen die ook een hekel hebben aan saai. Houd vergaderingen op uw manier. Spellen spelen. Drink barista-koffie.
Brussels Kart
Brussels Kart is de ideale eventlocatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking. Op dezelfde site bevindt zich eveneens Brussels Gate, zijnde 3 grote event&expohallen voor company events, beurzen.
Hôtel du Congrès
Ons hotel beschikt over twee vergaderruimten met ultramoderne faciliteiten, die plaats bieden aan maximaal 45 personen in theateropstelling (alleen stoelen) en maximaal 25 personen in U-vorm (tafel en stoel voor elke persoon).
Welkin & Meraki Brussels EU District
Welkin and Meraki EU Brussels The Artist is a green working environment, conducive to relaxation, with an internal garden where you can enjoy lunch or savour a barista-made coffee outdoors.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.6/10. Gebaseerd op 59 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Anderlecht'.
Kinepolis Braine
Succesvol professioneel evenement!
Eerste organisatie van een informatiebijeenkomst bij Kinepolis Imagibraine... een groot succes! Dank aan Cynthia voor de zeer goede voorbereiding en opvolging voorafgaand aan het evenement, de assistentie en de beschikbaarheid tijdens het evenement. De locatie leent zich bijzonder goed voor dit soort bijeenkomsten, niet alleen qua bereikbaarheid en parkeergelegenheid, maar ook qua inrichting ter plaatse (comfort van de zaal, techniek ter plaatse, private netwerkruimte, etc.). ).
Onberispelijke service en catering ook. Bedankt aan de CateringCom-teams!
Kinepolis Brussel
Proximus ePro League @ Kinepolis
Heel goede ontvangst en opvolging
Kinepolis Brussel
Familiedag van de Federale Pensioendienst
Uitstekende opvolging, geweldige setting. Ideaal voor familietijd
Kinepolis Braine
Éditions Plantyn-evenement in Kinépolis
Ons evenement was een succes dankzij Cynthia en haar hele team. Bedankt!
Top vergaderzalen in Anderlecht
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Anderlecht? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Anderlecht dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Anderlecht
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Anderlecht. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Anderlecht was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Anderlecht, Evenementenlocaties in Anderlecht, Feestzalen in Anderlecht, Trouwlocaties in Anderlecht
Jouw vergaderzaal in Anderlecht toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Anderlecht. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: