Alle evenementenlocaties in Anderlecht op een rij
De beste evenementenlocaties in Anderlecht vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 79+ unieke evenementenlocaties in Anderlecht. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Kasteel van Groot-Bijgaarden
Gelegen aan de rand van Brussel, in een oase van groen, opent het kasteel van Groot-Bijgaarden zijn deuren voor uw familiale- of zakelijke evenementen.
The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.
E-Health Valley
E-Health Valley: een unieke en innovatieve locatie voor onvergetelijke evenementen.
Vorst Nationaal
Met een capaciteit van meer dan 8000 personen is Vorst Nationaal een van de grootste zalen in België én de best uitgeruste. Vorst Nationaal, vlot te bereiken via de Brusselse ring, is niet zomaar nationaal én internationaal een begrip geworden dat samenva
La Tricoterie
La Tricoterie is een cultuur- en evenementenlocatie van 1600 m², opgericht in 2010 door burgers die de wereld wilden veranderen door een droom waar te maken: het creëren van een unieke plek gericht op cultuur, het ontmoeten van publiek en duurzaamheid.
L’Unité Pastorale Boetendael
L’Unité Pastorale Boetendael dispose de salles pour ses activités pastorales. En dehors des heures d’occupation pour la pastorale, ces salles sont mises à disposition pour des événements ponctuels (anniversaire, mariage,…) ou des activités régulières.
Royal Etrier Belge
Lieu exceptionnel et original dans le style Beaux-Arts (inspiration des grands styles français du XVIIIe siècle) pour des événements privés (mariage, anniversaire, fête, banquet, cocktail dinatoire) ou professionnels (réunion, formation, conférence, repas
Mti Boutique
Restaurant Joem heeft een modern familieconcept en bestaat uit 3 verdiepingen: Joem Restaurant / Joem Evenementenhal / Joem Kids Space speciaal voor kinderen.
Floreal group
Vier leuke locaties voor bedrijfsevenementen, seminaries, congressen, vergaderingen maar ook feestelijke evenementen zoals bedrijfsfeesten of een trouwfeest van 10 tot 700 personen met goede eigen catering en verschillende verblijfsmogelijkheden.
Sint-Gorikshallen
Sinds 1881 staat er in het historische hart van Brussel een gebouw met een uitzonderlijke architectuur, een tentoonstellings- en evenementenruimte gewijd aan het erfgoed en de levenswijzen in de hoofdstad
Crosly Bowling
Voor een evenement op de daken van Brussel (vrij uitzicht), vergaderingen, seminaries, bedrijsverjaardagsfeesten, in een uitzonderlijke sfeer. Crosly stelt u twee ingerichte zalen ter beschikking en een panoramisch terras in het centrum van de Europese ho
La Maison du Cygne
Waar anders dan La Maison du Cygne kunt u uw evenement organiseren? Het huis biedt de meest elegante lounges van de adembenemende Grote Markt van Brussel.
Le Châtelain Brussels Hotel
Le Châtelain Brussels Hotel combineert met succes de privacy van een luxe hotel met de eindeloze persoonlijke service die u verdient, gelegen in het hart van de Brusselse entertainment-, winkel- en zakelijke activiteiten.
Commons Hub Brussels
The Commons Hub is een professionele, door de gemeenschap gerunde evenementenruimte in het stadscentrum, naast het Centraal Station.
Portraits International
Portraits International is een kunstgalerie in het historische centrum van Brussel met een culturele club en cursusconferenties.
Coudenbergpaleis
Op zoek naar een unieke plek op de Kunstberg voor een bijzondere activiteit? Een betoverende plek met een fascinerend verleden? Dan is het Coudenbergpaleis « the place to be ».
Square - Brussels Meeting Centre
SQUARE, uw vergadercentrum in het hart van Europa. Een spectaculair, state-of-the-art podium voor internationale conferenties, topbijeenkomsten en congressen, productlanceringen, tentoonstellingen, galadiners, prijsavonden.
Agence Recap
Wet 78 is een voormalige bank uit 1860, nu beschikbaar voor evenementenverhuur.
Wolf Food Market
U bent op zoek naar een unieke locatie in het hartje van Brussel?
Creations Isabelle de Borchgrave
De ruimte van 1000 m², ontworpen in samenwerking met de bekroonde architect Claire Bataille, biedt een unieke setting die het ritme volgt van de creaties van de kunstenaar.
Flagey
Naast zijn culturele activiteiten stelt Flagey zijn unieke ruimtes en diensten ter beschikking voor de organisatie van verschillende privé-evenementen.
Le Plaza Hotel Brussels
Op zoek naar dè plek in Brussel om een vergadering, congres, feest of evenement te organiseren? Hotel Le Plaza Brussels, bevindt zich in het hart van de Europese hoofdstad en beschikt over 10 conferentiezalen en een theaterzaal in een historisch kader.
Centre Belge de la Bande Dessinée
De grote prestigieuze hall, de ruimte onder de koepel (de "lichtput"), de mezzanines, het auditorium en de privé-zalen zijn het hele jaar door beschikbaar voor diners, cocktailparty's, persconferenties, enz.
Jeux D'Hiver
Les Jeux d’Hiver is sinds 1988 een exclusieve Brusselse nachtervaring. Een plek midden in het bos, eclectische muziek, legendarische nachten. Het is een uitzonderlijke omgeving met eindeloze mogelijkheden voor uw privé- en bedrijfsevenementen.
Brussels Kart
Brussels Kart is de ideale eventlocatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking. Op dezelfde site bevindt zich eveneens Brussels Gate, zijnde 3 grote event&expohallen voor company events, beurzen.
Concert Noble
Gelegen in het hart van Brussel vormt Concert Noble een uniek feestzalencomplex in een uitzonderlijk, historisch kader.
Tour & Taxis
In het warme hart van Brussel, wacht u een plek waar een overrompelende architectuur levende geschiedenis vormt. De « Sheds » van Tour & Taxis zijn niet zomaar een naam van zomaar een tentoonstellingsruimte.
Gosset Hotel
Het Gosset Hotel Brussels, een 3-sterren superior hotel aan de rand van Brussel, is dé locatie bij uitstek voor uw seminarie, event of hotelovernachting.
Claridge
Een zaal boordevol geschiedenis, volledig gerestaureerd en voorzien van de beste technologische snufjes. De Claridge zal zowel de stijlvolle flegmatici als de technofielen kunnen bekoren.
blankspace Brussels
Welkom bij blankspace Brussel, waar blankspace jouw ruimte wordt. Op het moment dat je binnenstapt, voelt het alsof je je ruimte betreedt. Onze ruimtes zijn blanco doeken, wachtend tot uw op maat gemaakte visie tot leven wordt gebracht.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.65/10. Gebaseerd op 102 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenlocaties in Anderlecht'.
Kinepolis Braine
Organisatie van een evenement
Bedankt voor je geweldige ontvangst en het perfecte management!
Kinepolis Brussel
Gouden palm voor een geslaagd Energia event
De rode loper wordt uitgerold voor de klant
Kinepolis Brussel
Magie!
Beste Kinepolis-partners,
Ik wilde mijn dankbaarheid uiten voor de geweldige samenwerking die we elk jaar hebben bij het organiseren van onze familie-evenementen. Dankzij onze samenwerking hebben onze klanten het voorrecht om de nieuwste Disney-films in optimale omstandigheden te ontdekken, omringd door hun familie en vrienden.
De kwaliteit van uw ontvangst, de vriendelijkheid van uw kamers en niet te vergeten het plezier van het genieten van popcorn en drankjes, maken van elke privévertoning een magisch en onvergetelijk moment. We zijn blij dat we deze unieke ervaring aan onze klanten kunnen bieden. Zonder jullie inzet en professionaliteit zou dit niet mogelijk zijn geweest.
Nogmaals bedankt voor deze geweldige samenwerking Alisson.
Wij kijken nu al uit naar de volgende edities en de geluksmomenten die we zullen blijven delen.
Met vriendelijke groeten,
Natascha Hérisson, Marketingcommunicatiemanager Brand & Loyalty Air France en KLM Belux
Kinepolis Braine
toplocatie
toplocatie voor het organiseren van bedrijfsevenementen
Top evenementenlocaties in Anderlecht
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de evenementenlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste evenementenlocaties in het centrum van Anderlecht? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle evenementenlocaties in Anderlecht dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte evenementenlocatie in het centrum van Anderlecht
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Anderlecht. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een evenementenlocatie boeken in het centrum van Anderlecht was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze evenementenlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Anderlecht, Feestzalen in Anderlecht, Trouwlocaties in Anderlecht, Vergaderzalen in Anderlecht
Jouw evenementenlocatie in Anderlecht toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw evenementenlocatie toe aan dit overzicht met evenementenlocaties in Anderlecht. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: