Alle feestzalen in Boechout op een rij
De beste feestzalen in Boechout vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 134+ unieke feestzalen in Boechout. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Hof Van Reyen
Hof Van Reyen staat, naast een gemoedelijke ontvangst en een prachtig decor , ook bekend omwille van haar keuken van hoog culinair niveau. Typische bij het ‘Hof Van Reyen’ is de ruime keuze all-in formules van verschillende prijsklassen. Ook walking d
Kasteel Fruithof
Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.
Blauwe Regen
Op het prachtige domein Blauwe Regen in Mortsel - vlakbij Antwerpen - vind je de unieke combinatie van feesten en sporten.
Cafetaria Ter Smisse
Een leuke locatie voor een feest aan de rand van het park. Een mooi speeltuin voor de kindjes. Kom eens babbelen om de mogelijkheden te bespreken.
AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.
Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.
@The Park
Een uniek concept midden in het Boekenbergpark in Deurne. In het groene kader, kunnen particulieren terecht om één van onze zalen te huren voor feesten of andere activiteiten.
Flyinggroup
Wat dacht u van een exclusief evenement bij een luchtvaartmaatschappij op de internationale luchthaven van Deurne?
E-Lounge
Een inspirerende zaal met een uniek zicht op het platform en de vliegtuigen van Antwerp Airport.
Park West
Op amper vijf minuten van Antwerpen, is Domein Park West een uniek gelegen landgoed met twee geklasseerde boerderijen. Terwijl de 400-jaar oude herenboerderij onze feestzaal La Piazza herbergt, bieden riante schuren ruimte aan het restaurant en de bruise
KookeenY - Jig Technologies bv
Where Business meets Fun. Kom eens Alternatief vergaderen, trainen, brainstormen, elkaar ontmoeten onder de vleugels van een attente gastvrouw! Wij ontvangen slechts één groep per dagdeel. Privacy verzekerd.
Hotel & Congres Ter Elst
Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.
Hangar 27
Hangar 27 is een moderne stijlvolle zaal met podium en met tuin, een volledige technische uitrusting die polyvalent inzetbaar is tot 750 personen. In Hangar 27 is het ‘plug & play’ voor elk type event!
BluePoint Antwerpen
BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen. BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort.
Bush-Bush
Bush-Bush is een huurlocatie voor fotoshoots, workshops, vergaderingen, tentoonstelling, receptie, feesten,...
't Fortje cvba
De "Place to be" indien u naar een geschikte lokatie op zoek bent om iets te vieren. Een trouwfeest, receptie, verjaardagsfeest, bedrijfsevent, familiefeest, doopfeest, fuif, babyborrel, ... voor iedere gelegenheid hebben wij een gepaste formule.
ClubHouse Services
Kwalitatieve meeting en eventruimtes in Kontich dat welkom kan bieden aan 2 tot 99 personen, met een oog voor detail. We staan garant voor flexibiliteit, uitstekende service en goede bereikbaarheid.
Oogsttafel
Een prachtig veld in Emblem ontpopt zich als eventlocatie! Sofie en Gerald ontvangen jullie bij Oogsttafel, op het veld van 2 bioboeren.
Van der Valk Hotel Antwerpen
Van der valk Hotel Antwerpen specialiseert zich in zakelijke ontmoetingen. Een ruime gratis parking en een zeer centrale ligging staan garant voor een uitstekende bereikbaarheid.
Baron Osy
Vergader in alle rust in een stijlvol kader die geschiedenis ademt. Bij Baron Osy heeft u net dat tikkeltje extra, voor al uw vergaderingen, meetings, demonstraties, proeverijen, productvoorstellingen, workshops, events, ...
De Zoete Linde bvba
De Zoete Linde beschikt over 3 feestzalen in het hartje van Berchem. Zowel voor 25, 50 als 80 personen.
The Floor
Ben je op zoek naar een kleine zaal in Antwerpen-Berchem voor maximaal 49 personen? Welkom bij The Floor, gelegen in de leukste wijk van de stad: Berchem.
Afspanning De Hoeve bv
Feestzaal in Ranst. Gelegen in het groen. Groot terras met speeltuin. Eigen catering is toegestaan.
Hof van Aragon
Het 'Hof van Aragon' is een koninklijke lokatie om de huwelijksdag met een hoogtepunt af te sluiten. In een sfeer- en stijlvol kader kunnen bruidspaar en ouders er hun familie, vrienden, kennissen en collega's ontvangen.
Feest en Vergaderzalen Hof Van Beatrijs
Hof Van Beatrijs, feestzalen gelegen te midden van 70 hectaren groen,... Eén van de mooiste plekjes van Lier. De ideale locatie voor het organiseren van feesten.
The Tree
Feestzaal The Tree in Lier biedt een warm modern interieur met veel hout en gezelligheid. Deze multifunctionele zaal beschikt over alle troeven voor een geslaagd feest.
YUST Hotel Antwerp nv
YUST combineert korte en lange verblijven, evenementen, eten en cultuur, gelegen in een creatieve en opkomende buurt.
Boëna Antwerp
Wij zijn een restaurant gelegen in Wilrijk. Binnen ons restaurant hebben wij de mogelijkheid om al uw privé-evenementen te organiseren. We hebben een zitcapaciteit van 80 of 120 personen; als het weer het toelaat kunnen we de capaciteit verdubbelen met het terras.
De Koninck - Antwerp City Brewery
Stadsbrouwerij De Koninck opent graag haar deuren voor jouw business-events. Onze verrassend ruimtes lenen zich uitstekend tot alle soorten gelegenheden: presentaties, cocktails, walking dinners, ...
Vestar
Vestar is een state-of-the-art event- en congrescentrum met vergaderfaciliteiten in het centrum van Antwerpen.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.69/10. Gebaseerd op 166 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Boechout'.
BluePoint Antwerpen
Koffietafel
BluePoint heeft tijdens de eindejaarsfeesten voor ons een koffietafel (receptie na plechtigheid) georganiseerd. Op zeer korte termijn hebben zij bijgedragen aan een zeer mooi afscheid. Er werd zeer snel en oplossingsgericht meegedacht toen bleek dat het aantal aanwezigen hoger was dan voorzien. Deze receptie was perfect tot in het kleinste detail geregeld.
BluePoint Antwerpen
Topfeest bij Bluepoint!
Dikke duim aan het team van Bluepoint dat ons een onvergetelijk nieuwjaarsfeest heeft bezorgd. Fijn om samen te werken met een professionele partner, die je zowel tijdens de voorbereiding als tijdens het event volledig ontzorgt. Ook een dikke pluim aan de zaalmanager Danny, aan wiens aandacht niets ontsnapt.
Verder is het ook erg handig dat de locatie over een eigen ruime en gratis parking beschikt, wat uitzonderlijk is voor een locatie vlakbij Antwerpen.
Kinepolis Antwerpen
Prima locatie voor jouw B2B event!
We zijn al jaren client bij Amber en haar team. Zowel de commmunicatie voor, tijdens àls na het event lopen perfect. Geen vraag is te veel. Heerlijk samenwerken zo! Kijken al uit naar next time :-)
BluePoint Antwerpen
Geweldige locatie en vriendelijk personeel
We hebben onlangs de BluePoint-locatie in Antwerpen gebruikt voor een community-based, regionaal evenement, dat kaartenmakers van over de hele wereld samenbrengt. Het was voor ons een hele leuke ervaring om met BluePoint en hun hoofdcontactpersoon Julie samen te werken. We waren van mening dat de locatie de nodige faciliteiten, innovatieve ruimtes voor branding tijdens het evenement en voldoende ruimte bood om ons programma te hosten, dat uit meer dan 100 sessies gedurende 2,5 dag bestond. Het personeel van BluePoint was professioneel, reageerde snel en proactief in hun aanpak. Het was echt een genoegen om met hen aan dit evenement samen te werken en we vonden dat de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend was. Wij waarderen de extra inspanningen die zij hebben geleverd om ons evenement tot een succes te maken. Bedankt aan BluePoint en al het personeel dat dit evenement ondersteunde!
Top feestzalen in Boechout
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Boechout? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Boechout dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Boechout
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Boechout. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Boechout was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Boechout, Evenementenlocaties in Boechout, Trouwlocaties in Boechout, Vergaderzalen in Boechout
Jouw feestzaal in Boechout toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Boechout. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: