Alle vergaderzalen in Bornem op een rij

De beste vergaderzalen in Bornem vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 109+ unieke vergaderzalen in Bornem. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Syneton Building

Syneton Building

Schrijf review Bornem (2.3 km)

Zoekt u een exclusieve multifunctionele locatie voor: een vergadering, receptie, seminarie, klantenevent, opleiding, training of personeelsfeest? Vraag onze verhuurbrochure op of bel voor meer info!

No Photo Available

Project 13

Schrijf review Bornem (2.7 km)

Ons retro vintage interieur gaf het idee om een multi functionele zaal te maken, ideaal voor unieke feesten of activiteiten te organiseren.

Event Connect bv - Hofsite

Event Connect bv - Hofsite

Schrijf review Temse (3.7 km)

HOFsite is een unieke plek om te vergaderen, een teamdag te organiseren of een opleiding te geven. Deze locatie in Temse is volledig privaat en zeer huiselijk ingericht met een prachtige zuidgerichte tuin.

Wijndomein Valke Vleug

Wijndomein Valke Vleug

Schrijf review Liezele (4.1 km)

Een unieke belevenis op Wijndomein Valke Vleug, te midden van de wijngaarden en aardse architectuur van Vincent Van Duysen. Verschillende ruimtes voor een invulling op maat en van de hoogste kwaliteit.

Eventroom

Eventroom

16 reviews Sint-Amands (4.4 km)

De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is een modulaire zaal tot 800 m2 met een ruime patio, een open en een gesloten keuken, 2 togen, klankinstallatie en een ruime parking.

VBDCK Brewery

VBDCK Brewery

15 reviews Tielrode (4.6 km)

VBDCK features an enjoyable event room with a magnificent terrace and garden where you can welcome up to 120 guests.

No Photo Available

Hof Van Coolhem

Schrijf review Puurs-Sint-Amands (Kalfort) (5.6 km)

De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.

HUM Tielrode

HUM Tielrode

Schrijf review Tielrode (Temse) (6.4 km)

We verhuren onze polyvalente ruimte (40 m²) tot max. 30 personen (zittend) of max. 50 personen (staand). Bij gebruik van de zaal kan u gebruik maken van onze grote, rustgevende tuin, midden in een groene omgeving.

Zilte Zoen

Zilte Zoen

Schrijf review Elversele (6.8 km)

De Zilte Zoen biedt u de perfecte combinatie van een top locatie. En misschien wel een van de mooiste feestlocaties dat ons land bezit.

Inkart nv

Inkart nv

3 reviews Puurs (8.1 km)

In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.

Casa Cava

Casa Cava

Schrijf review Dendermonde (8.5 km)

Bij Casa Cava vergader je in alle rust.

Studio We-Time

Studio We-Time

Schrijf review Malderen (8.6 km)

Studio We-Time is een moderne zaal die kan gehuurd worden door zowel particulieren als zakelijke klanten. Een ruimte van 90 vierkante meter die optioneel opdeelbaar is met een mobiele wand.

Niel am See

Niel am See

Schrijf review Niel (8.7 km)

CNR Records Belgium, B&ML en Tousensemble Publishing doopten de nieuwe kantoren in Niel eind 2018 om tot 'Niel am See'. De bovenverdieping van deze unieke locatie is ondertussen omgevormd tot een grote keynote, inspiratie , brainstorm- en meeting locatie.

QC Events

QC Events

Schrijf review Sint-Niklaas (8.8 km)

Kies voor QC Events als u eens weg wil. Weg van de standaard hotel- of feestzalen, correct en verzorgd, maar vaak dertien-in-een-dozijn. QC Stables is een eventlocatie die warmte en gezelligheid uitstraalt en de gasten zal charmeren.

Hof Ter Velden

Hof Ter Velden

Schrijf review Dendermonde (8.9 km)

Als feestzaal, cateraar, vergader- en eventlocatie in het midden van Vlaanderen staan we garant voor geslaagde feesten & events. Ontdek je geschikte partner voor uw bedrijfsevent of catering op locatie.

De Zitkamer (Osooso bv)

De Zitkamer (Osooso bv)

Schrijf review Boom (9.2 km)

DE ZITKAMER is een verlengde van jouw zitkamer, je huurt zowat de kleinste feestzaal in omgeving Boom/Antwerpen per dagdeel, een voormiddag, een namiddag of een avond.

Arburo's Place

Arburo's Place

Schrijf review Tisselt (9.7 km)

Arburo's Place, een unieke belevingslocatie met automatisch spelende muziekinstrumenten als rode draad.

Den Oven

Den Oven

Schrijf review Boom (10 km)

U zoekt een nieuwe exclusieve eventlocatie? Maak een afspraak en bezoek dan meteen vrijblijvend 'Den Oven'!

Hoeve De Vleug

Hoeve De Vleug

Schrijf review Willebroek (10.1 km)

Hoeve De Vleug is een verborgen parel in de regio van Willebroek. Verscholen tussen het groen, deze elegante gerenoveerde hoeve werd schitterend ingericht met de meest verfijnde high-end decoratie.

Zeilschip Vrouwe Nele

Zeilschip Vrouwe Nele

Schrijf review Willebroek (10.1 km)

Vrouwe Nele is een authentiek zeilschip (tweemaster zeil klipper) uit 1896. Dobberend op het water vormt dit schip de ideale locatie voor jouw event.

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre

8 reviews Boom (10.2 km)

Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

San Marco Village bv

San Marco Village bv

12 reviews Schelle (10.3 km)

Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.

Rederij Greenstarline

Rederij Greenstarline

Schrijf review Willebroek (10.3 km)

Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.

Willy's Moustache

Willy's Moustache

Schrijf review Willebroek (10.9 km)

Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.

Boskapelhoeve bvba

Boskapelhoeve bvba

Schrijf review Buggenhout (11 km)

Welkom in een wereld van groen en zalige verpozing omringd door Buggenhoutbos. In 2003 gestart als Bed & Breakfast, nu een viersterrenhotel maar dan in een uniek kader en met een persoonlijke aanpak.

Outfort

Outfort

Schrijf review Hoboken (11.7 km)

Outfort bevindt zich letterlijk in een oud fort: Fort 8 in Hoboken. Feesten, seminarie, incentive, training? Het kan allemaal op deze unieke locatie in het midden van de natuur, vlak bij maar toch ver weg van het drukke stadsleven.

Van der Valk Hotel Beveren

Van der Valk Hotel Beveren

Schrijf review Beveren-Waas (11.7 km)

Hotel Beveren staat voor kwaliteit! Bij Hotel Beveren, gelegen centraal in het Waasland kan u terecht voor ieder evenement klein of groot. Hotel Beveren beschikt over 13 moderne zalen die 20 tot 1000 gasten kunnen verwelkomen.

No Photo Available

Urban Monkey bv

Schrijf review Dendermonde (11.8 km)

Welkom in Boutique hotel Marie Marie. Onze mooie zalen op de gelijkvloers zijn beschikbaar voor allerhande bijeenkomsten, van koffietafels tot brainstormsessies.

Benelux Businesscenter

Benelux Businesscenter

Schrijf review Wilrijk (12.8 km)

Het businesscenter biedt volledig ingerichte kantoren van 9 tot 180 m2 aan, evenals vergaderzalen en leslokalen voor 2 tot 60 personen aan zeer competitieve prijzen. Mogelijk op maand- of dagbasis.

Ter Neervelde

Ter Neervelde

Schrijf review Opwijk (13.3 km)

Multifunctionele zaal, net buiten het centrum van Opwijk centraal gelegen tussen Brussel, Aalst, Antwerpen en Gent waar vergaderingen, voordrachten, workshops en zelfs yoga/meditatie/danslessen kunnen georganiseerd worden.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.68/10. Gebaseerd op 169 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Bornem'.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Succesvolle eerste editie dankzij Bluepoint

|Liudmila Mikhaylinova (DB2 Value Creation bv)|24/05/2023

Voor de organisatie van de allereerste Contract Management Day in België hebben wij gekozen voor Bluepoint als locatie. Heel mooie en moderne indeling, lekkere hapjes en voldoende ondersteuning doorheen de dag. Onze bezoekers hebben genoten van de dag én de locatie. Jona kon ons doorheen heel het proces begeleiden, niets was te veel gevraagd. We blikken terug op een prachtige dag en kijken alvast uit naar onze volgende editie die opnieuw zal doorgaan in Bluepoint Antwerpen.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Toplocatie, top samenwerking!

|Jessy Jessy Raaymakers (SAM, steunpunt Mens en Samenleving vzw)|02/05/2023

Alles wordt altijd tot in de puntjes geregeld. Dank aan Eline, steeds een fijne samenwerking!

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Zeer geschikte locatie voor duurzame evenementen!

|Jorine Vermeer (GoodPlanet Belgium)|31/01/2023

BluePoint Antwerpen is een mooie en aantrekkelijke locatie wat een professionele uitstraling geeft aan je evenement. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. Hier wordt op verschillende plekken in het gebouw over gecommuniceerd, dus dat is zeker een meerwaarde van deze locatie.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Geslaagde jubilarissenviering

|Astrid Schoenmaeckers (GZA Ziekenhuizen)|23/01/2023

Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!
Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

Top vergaderzalen in Bornem

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Bornem? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Bornem dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Bornem

In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Bornem. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Bornem was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Bornem, Evenementenlocaties in Bornem, Feestzalen in Bornem, Trouwlocaties in Bornem

Jouw vergaderzaal in Bornem toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Bornem. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: