Alle vergaderzalen in Berlaar op een rij
De beste vergaderzalen in Berlaar vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 56+ unieke vergaderzalen in Berlaar. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
No Photo Available
Slootjenshoeve
Feest voor 5 zintuigen. De bekoorlijke landelijke rust van Slootjenshoeve.

Octo baby spa bv
Wij verhuren een polyvalente ruimte op de eerste verdieping boven onze baby spa. De ruimte is geschikt voor een maximum van 35 personen en dit alle dagen van de week van 9.00 tot 22.00 uur.

House of Meetings
Vergader- en eventlocatie, verscholen in de bezadigde groene rand van de gemeente Duffel. Onbegrensde charme en een tijdloos design omringd door uitzonderlijk heerlijke natuur. Welkom Hôme.

Aldhem Hotel ****
Congres hotel met gratis parking in een groene omgeving op een unieke ligging (pal naast afrit 20 E313).

De Stal
De STAL biedt ruimte voor verschillende gelegenheden. Het authentieke karakter zorgt voor een inspirerende, rustige en warme uitstraling.
No Photo Available
De Krone vzw
Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

Frame21 Herentals
De Frame21-vestiging in Herentals beschikt over 10.000 m2 inspirerende werkomgeving. Elk van onze locaties beschikt over modern uitgeruste vergaderzalen, stuk voor stuk smaakvol ingericht.

Het Melkhuisje
Business as usual? Niet bij ons! Plan je binnenkort een vergadering, presentatie, product launch of ander event dan is het Melkhuisje de perfecte locatie voor elk bedrijf.

Kasteel Sint-Michiels
Kasteel Sint-Michiels is de ontmoetingsplaats bij uitstek gelegen in het centrum van Elzestraat, pittoreske deelgemeente van Sint-Katelijne-Waver. Het historische kasteel is dé plek voor bistronomie en de organisatie van seminaries, ...

AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

KookeenY - Jig Technologies bv
Where Business meets Fun. Kom eens Alternatief vergaderen, trainen, brainstormen, elkaar ontmoeten onder de vleugels van een attente gastvrouw! Wij ontvangen slechts één groep per dagdeel. Privacy verzekerd.

Nekkerhal - Brussels North
Nekkerhal Brussels North is een multifunctionele beurshal met een oppervlakte van meer dan 18.000 m².

De Oude Weverij feestzalen Mechelen
Op zoek naar een Feestzaal met en zonder podium / Fuifzaal / Evenementenzaal / Vergaderzaal / Eetfestijnen / Verjaardagfeest / Babyborrel / Rommelmarkt / Communiefeest / Repeteren van dans - Modeshow's.

Kasteel Fruithof
Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

APB Kamp C Congrescentrum De Basis
Het energielaag conferentiecentrum De Basis is gelegen midden in het groene Westerlo op slechts twee kilometer van de E313. Het is de ideale locatie voor studiedagen, vergaderingen, teambuildings en opleidingen.

De Gouden Kooi
"De Gouden Kooi dompelt je één uur lang onder in een uniek, mysterieus en verrassend spel." Dat is de baseline van ons bedrijf en is het ultieme doel waar we naar streven. Bij De Gouden Kooi kom je terecht in een wereld waar ontspanning, plezier, teambuil

Linkdistrict Haacht
LinkDistrict is gelegen in hartje Haacht en is een multifunctioneel gebouw dat kan gebruikt worden voor boardmeetings, workshops, teambuildings, fotoshoots, opnames, webinars, tentoonstellingen en events.
No Photo Available
Kazerne Dossin vzw
Kazerne Dossin is een memoriaal, museum en documentatiecentrum over holocaust en mensenrechten op een unieke 'lieu de mémoire' in Mechelen.
No Photo Available
Hotel Elisabeth
Hotel Elisabeth is een voormalig ziekenhuis dat dateert uit het interbellum.

Wagenoord
Wagenoord is het resultaat van de herbestemming van een autogarage tot eetbar, co-werkplek & event ruimte in Mechelen.

Art Center Hugo Voeten
Het Art Center is een multi-inzetbare en flexibele locatie die zich perfect leent tot het onderbrengen van een breed scala aan bedrijfsevents. Door grote karaktervolle ruimtes is het Art Center uitermate geschikt voor uw events.
No Photo Available
Meet Much More
Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.

Hotel Mercure Vé
Op zoek naar een originele en functionele locatie voor uw seminarie? Wij bieden u in Vé de ideale start voor een succesvolle meeting. We beschikken over 2 unieke vergaderzalen; De Vis en De Sigaar, beiden gesitueerd in oude fabriekspanden.
No Photo Available
Domein Martinus
Domein Martinus staat garant voor kwaliteit. De zalen hebben een capaciteit van 7 tot 700 personen. Feestzalen en seminarieruimten met daglicht en directe toegang tot de tuin. Hotel met 38 kamers verdeeld over het hoofdgebouw en de luxueuze villa.
No Photo Available
Lamot Congres- en Erfgoedcentrum
LAMOT, vroegere brouwerij, vandaag het gloednieuwe congrescentrum in hartje Mechelen.
No Photo Available
Novotel Mechelen Centrum
Geniet van het comfort van het Novotel Mechelen Centrum hotel, op 5 minuten lopen van het middeleeuwse centrum en makkelijk bereikbaar vanaf de industriegebieden in de buurt.
No Photo Available
Den Breckpot
Vergaderzalen en feestzalen met een culinair verhaal op een unieke locatie.

Martin's Patershof

Weilandshof-W&S feestservice
Het Weilandshof. Onze feestzaal die luxe en comfort uitstraalt is ideaal gelegen tussen Antwerpen en Turnhout.

Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.
Add you event company to this list?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.65/10. Gebaseerd op 116 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Berlaar'.

Linkdistrict Haacht
Meeting in een rustgevende omgeving
Een mooie vergaderlocatie met een zeer attente gastvrouw. De vergaderruimtes zijn mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Goede lunch, versnaperingen en een uitgebreide keuze aan drankjes. Leuke relaxzone in de tuin. Zeker voor herhaling vatbaar.
Kristof Gouvaerts MD BD Logistics

BluePoint Antwerpen
Fijne samenwerking
Voor de organisatie van een Summer BBQ kwamen we uit bij Blue Point Antwerpen. Dankzij de vlotte, open en transparante communicatie werd er met onze aanvraag meegedacht en uiteindelijk gekozen voor het dakterras. De weergoden waren ons goedgezind, waardoor het een heel leuk evenement werd. De Green Egg grillmaster ervaring is een absolute aanrader wanneer je je gasten een onvergetelijke BBQ ervaring wilt aanbieden.
Wij kijken alvast uit naar een volgend event op deze locatie.

BluePoint Antwerpen
Ons trouwfeest in Bluepoint was een groot succes!
Op zaterdag 21 mei 2022 gaven we ons trouwfeest in Bluepoint. Onze zoektocht naar een trouwzaal duurde enkele weken maar wij kozen uiteindelijk voor de moderne locatie Bluepoint. Dit was grotendeels te danken aan onze contactpersoon Jona. Zij gaf ons vanaf het eerste moment een goed gevoel. Haar enthousiasme en bereidwilligheid is dan ook de hele voorbereiding van anderhalf jaar lang gebleven.
Ons aperitief en avondmaal namen we op het prachtige dakterras, de receptie in de Brug & Bar met vervolgens het dansfeest in zaal James Cook met aanpalend terras. Alle zalen zijn uitgerust met de nieuwste technische snufjes (een gigantisch ledscherm waar onze namen op kwamen bv.) en beschikken over goede belichting en moderne materialen.
De catering was ook top! (We mochten dit dan ook vooraf allemaal komen proeven.) Het diner bestond uit vier overhe operlijke gangen dat door een vriendelijk en professioneel team geserveerd werd.
De communicatie met Jona verliep altijd zeer vlot. Onze vragen of opmerkingen werden snel beantwoord en er werd steeds naar een goede oplossing gezocht. Wij kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk dit voor ons geweest is. Ook op de dag zelf liep Jona er met een grote glimlach rond om alles in goed banen te leiden. Onze trouw verliep vlekkeloos, wij zijn ontzettend tevreden!
Voor een modern en hedendaags trouwfeest is Bluepoint de ideale locatie: ruime keuze uit verschillende soorten zalen, professioneel team, goede catering, vlotte bereikbaarheid en parkeergelegenheid

BluePoint Antwerpen
Zeer klantvriendelijk
We, BNI Chapter Diamant, vergaderen wekelijks bij Bluepoint Antwerpen. Ondanks ht vroege uur dat we bij lekaar komen zijn ze suer behulpzaam en staat alles in orde. We straten om 6u"à en Xavier staat steeds paraat. bedankt
Top vergaderzalen in Berlaar
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Berlaar? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Berlaar dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Berlaar
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Berlaar. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Berlaar was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Berlaar, Evenementenlocaties in Berlaar, Feestzalen in Berlaar, Trouwlocaties in Berlaar
Jouw vergaderzaal in Berlaar toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Berlaar. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: