Alle vergaderzalen in Sint-Katherina-Lombeek op een rij
De beste vergaderzalen in Sint-Katherina-Lombeek vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 76+ unieke vergaderzalen in Sint-Katherina-Lombeek. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Eenhoorn
Restaurant - Feesten - Seminaries. Op de rand van de Brabantse Kouters en het heuvelachtige Pajottenland vindt u "Eenhoorn", reeds meer dan 44 jaar een familiezaak en vaste waarde in de streek.

Plan-S
Plan-S is een eigentijds gerestaureerde villa uit de jaren 80. Sfeervol strak met aandacht voor licht en ruimte creëren we een gezellige omgeving.

Safety Expertise bv
We beschikken over een locatie waar er opleidingen en vergaderingen kunnen worden georganiseerd.

Feestzaal 't Fonteintje
Feestzaal Fonteintje is centraal gelegen op de N9 tussen Zellik en Asse. 5 km van de kleine Brusselse Ring en goed bereikbaar voor richting Ternat, Aalst, Gent, Opwijk en Dendermonde.

De Architect
De Architect is een authentieke eventlocatie met ommuurde tuin en grasgroene wei in hartje Pajottenland, ondergebracht in een oude oogstschuur uit 1863, volledig gerenoveerd in een fusiestijl van oud en nieuw.
No Photo Available
Zonnestraal vzw
Wij bieden vergaderzalen aan en een aula van max 100 personen. Mogelijkheid tot gebruik van professionele projectie op doek in de aula.

Waerboom
Uw bedrijfsevenement in een prachtig, klassiek stijlvol kader op 5 minuten van Brussel omringd door een buitengewoon domein met ruime parking.
No Photo Available
Kasteel van Gaasbeek
Het Kateel van Gaasbeek verhuurt het koetshuis, de rotonde en de Roelantszaal voor vergaderingen, presentaties, recepties, lunches en diners.

Gosset Hotel
Het Gosset Hotel Brussels, een 3-sterren superior hotel aan de rand van Brussel, is dé locatie bij uitstek voor uw seminarie, event of hotelovernachting.

Hotel Royal Astrid Aalst
Hotel Royal Astrid beschikt over een polyvalente ruimte die u kan gebruiken voor seminaries, recepties, huwelijksfeesten, ...

TimeOut
Muziekcafé met elk weekend Dj Johnathan of gast dj's. Vrijdagavond en zaterdagavond danscafé. Gratis vergaderzaal / feestzaal.

Brussels Kart
Brussels Kart Expo is de ideale Event&Expo locatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking (2500pl). De combinatie van enerzijds meeting en expohallen voor uw company events en personeelsfeesten (klein en

Thermae Sports Merchtem
Thermae Sports Merchtem is een superdeluxe health club met 12 tennisvelden, drie padelterreinen, een fitnesszaal, 80 groepslessen per week, een brasserie, een seminarie- en een wellnessruimte.
No Photo Available
E-Health Valley
E-Health Valley: een unieke en innovatieve locatie voor onvergetelijke evenementen.

L'Etage by Cul'eau
L’Etage is een vergaderruimte met private dining service die plaats heeft voor 12 tot 33 personen. Deze uniek ruimte met volledig uitgeruste open keuken biedt vele mogelijkheden voor zakelijke ontmoetingen en privé bijeenkomsten.

TRIPL
TRIPL is een blitse event locatie in Merchtem met een drieledige focus. Connection, Celebration & Creation.

Ter Neervelde
Multifunctionele zaal, net buiten het centrum van Opwijk centraal gelegen tussen Brussel, Aalst, Antwerpen en Gent waar vergaderingen, voordrachten, workshops en zelfs yoga/meditatie/danslessen kunnen georganiseerd worden.

Leeflank bv
Domein Leeflank is een wijndomein, brouwerij en eventlocatie in het landelijke Lede, Oost-Vlaanderen.

Werkplaats Walter
Zoek je een inspirerende plek om ongestoord met je team aan de slag te gaan? In Werkplaats Walter vind je een ruimte waar alles rond focus en creativiteit draait.

B&B Sterckxhof
Luxe B&B Sterckxhof heet u persoonlijk welkom met respect voor uw privacy. Ons domein is smaakvol gerenoveerd en ingericht om u in stijl te ontvangen voor uw zakelijke evenementen of privéfeesten.

The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.
No Photo Available
Factory Forty
Onze vijf zalen hebben verschillende afmetingen en lenen zich uitstekend voor elke soort meeting of evenement: informele vergaderingen, conferenties, vergaderingen van de raad van bestuur, tentoonstellingen, coachingsessies, taal- of yogalessen.
No Photo Available
Kasteel van Groot-Bijgaarden
Gelegen aan de rand van Brussel, in een oase van groen, opent het kasteel van Groot-Bijgaarden zijn deuren voor uw familiale- of zakelijke evenementen.

Boskapelhoeve bvba
Welkom in een wereld van groen en zalige verpozing omringd door Buggenhoutbos. In 2003 gestart als Bed & Breakfast, nu een viersterrenhotel maar dan in een uniek kader en met een persoonlijke aanpak.

Kinepolis Brussel
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Brussel, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Zoek dan niet verder en ontdek hier wat Kinepolis Brussel te bieden heeft.

Mini-Europe nv
Mini-Europe, het mooiste miniatuurpark in Europa dat een Europese dimensie geeft aan uw evenement is vlak onder het Atomium gelegen.

Pullman Brussels Centre Midi hotel
Pullman Brussels Centre Midi - ontworpen door de architect Jean-Philippe Nuel - is het gloednieuwe 4 sterren luxe hotel gelegen in het internationale station van Brussel (Thalys, Eurostar, ICE, TGV).

Brussels Expo
Brussels Expo is uniek! Achter de historische architectuur van Brussels Expo, schuilt er een succesvolle mix innovatieve technologieën uit de 21e eeuw.

Atomium vzw
Uw event organiseren in het symbool van België? Dat kan! Op een boogscheut van Brussels Expo, biedt het internationale symbool van de hoofdstad van België u een uitzonderlijk en uniek kader van glas en staal voor elk type evenement.

Buro & Design Center
Het Buro & Design Center bevindt zich op een toplocatie, vlakbij het Atomium, en biedt u 1 grote en 1 kleine zaal, met daglicht, met mogelijkheid tot verduistering en met klimaatregeling.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.4/10. Gebaseerd op 67 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Sint-Katherina-Lombeek'.

BluePoint Brussels
Zeer leuke ervaring
Het is een plezier om evenementen te organiseren in de BluePoint-ruimte.
Ze zijn altijd zeer proactief en effectief.
Bedankt aan alle samenwerking die we hadden van het zeer professionele personeel en mijn speciale dank aan Martin Libert die zijn geweldige expertise en ideeën implementeert om altijd het beste te bieden!

BluePoint Brussels
Perfecte organisatie
Perfecte organisatie
We hebben een evenement gehouden voor ons bedrijf in de BluePoint Brussels-ruimte en alles is perfect verlopen.
Het werk, de samenwerking en beschikbaarheid van Martin Libert en het hele BluePoint-team was uitstekend.
Zeer professioneel, bereidwillig en effectief team.
Zonder twijfel een plek waar we terug zullen komen!

BluePoint Brussels
Erg goed
Ik organiseerde een Algemene Vergadering bij BluePoint Brussel.
Alles was in orde en ging zoals gepland.
Veel dank aan Rany Ayoub van BluePoint voor zijn geweldige hulp en beschikbaarheid.

BluePoint Brussels
Ideale locatie om een conferentie te houden met uitzonderlijke technische mogelijkheden en projectondersteuning.
BluePoint Venue overtrof onze verwachtingen als conferentielocatie. Hun team toonde uitzonderlijke professionaliteit en technische expertise die het evenement tot een doorslaand succes maakten. De technische opzet was indrukwekkend en droeg in belangrijke mate bij aan de vlekkeloze uitvoering van de conferentie. We waarderen vooral de projectondersteuning van het personeel, die uitstekend was tijdens de plannings- en uitvoeringsfasen. BluePoint Venue is zonder twijfel de go-to-locatie voor iedereen die op zoek is naar een congreslocatie met een hoog technisch niveau en uitstekende projectondersteuning. We zouden deze locatie ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een eersteklas ervaring. Bedankt, BluePoint Venue!
Top vergaderzalen in Sint-Katherina-Lombeek
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Sint-Katherina-Lombeek? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Sint-Katherina-Lombeek dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Sint-Katherina-Lombeek
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Sint-Katherina-Lombeek. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Sint-Katherina-Lombeek was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Sint-Katherina-Lombeek, Evenementenlocaties in Sint-Katherina-Lombeek, Feestzalen in Sint-Katherina-Lombeek, Trouwlocaties in Sint-Katherina-Lombeek
Jouw vergaderzaal in Sint-Katherina-Lombeek toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Sint-Katherina-Lombeek. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: