Alle feestzalen in Boom op een rij
De beste feestzalen in Boom vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 150+ unieke feestzalen in Boom. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre
Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

Eventhal Den Oven
U zoekt een nieuwe exclusieve eventlocatie? Maak een afspraak en bezoek dan meteen vrijblijvend 'Den Oven'!

De Zitkamer (Osooso bv)
DE ZITKAMER is een verlengde van jouw zitkamer, je huurt zowat de kleinste feestzaal in omgeving Boom/Antwerpen per dagdeel, een voormiddag, een namiddag of een avond.
No Photo Available
Parochiecentrum De Koekoek
Discover Parochiecentrum De Koekoek, the perfect venue in Aartselaar for all your events, including parties, receptions, and meetings, featuring a charming hall and an accessible cafe.

Hoeve De Vleug
Hoeve De Vleug is een verborgen parel in de regio van Willebroek. Verscholen tussen het groen, deze elegante gerenoveerde hoeve werd schitterend ingericht met de meest verfijnde high-end decoratie.

San Marco Village bv
Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.

Inkart nv
In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.

LesPlumes
Les Plumes is een full service event planning bureau met eigen event venues op unieke locaties en een eigen aanbod aan teambuildingsactiviteiten.

Willy's Moustache
Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.

Kasteel Cleydael
Kasteel Cleydael is een van de mooiste en meest historische kastelen van België. Gelegen op slechts 10 km van het centrum van Antwerpen, is het kasteel de perfecte locatie voor uiteenlopende evenementen.
No Photo Available
Hof Van Coolhem
De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.
No Photo Available
Volkshuis
Café Volkshuis in Hemiksem biedt een heerlijke sfeer voor bijeenkomsten, evenementen en vergaderingen. Geniet van verschillende activiteiten terwijl u geniet van uw favoriete drankjes.

Arburo's Place
Arburo's Place, een unieke belevingslocatie met automatisch spelende muziekinstrumenten als rode draad.

ClubHouse Services
Kwalitatieve meeting en eventruimtes in Kontich dat welkom kan bieden aan 2 tot 99 personen, met een oog voor detail. We staan garant voor flexibiliteit, uitstekende service en goede bereikbaarheid.
No Photo Available
Meet Much More
Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.

Feestzaal Sportaria
Onze nieuwe zaak ligt op een privé-domein waar tal van sportfaciliteiten aanwezig zijn. Je kan bij ons ook terecht voor al uw feesten, recepties, seminaries, vergaderingen, bijeenkomsten en tal van evenementen.
No Photo Available
Ter Coose
Ter Coose biedt veelzijdige evenementenruimtes in Leest voor alle soorten feesten en bijeenkomsten, zodat uw evenement onvergetelijk wordt.

8SPACE
8SPACE is de ultieme evenementenlocatie in Bornem om jouw concept of merk onder de aandacht te brengen.

Project13
Wij project13 bieden u een feestzaal aan voor Max 600 p die volledig naar wens kan aangekleed worden en voorzien is van licht en geluid. Gelegen
No Photo Available
Project 13
Ons retro vintage interieur gaf het idee om een multi functionele zaal te maken, ideaal voor unieke feesten of activiteiten te organiseren.

Hotel & Congres Ter Elst
Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.

Kasteel d'Ursel
De zalen in het kasteel d'Ursel worden verhuurd voor de organisatie van activiteiten. Recepties, diners, seminaries, concerten of een persvoorstelling: het kan allemaal! Ook fotoreportages voor huwelijken, communies of andere gelegenheden zijn mogelijk.

Oogsttafel
Jouw feest in ’t groen, op een boogscheut van Antwerpen.

Carré
Ideale locatie tussen Brussel & Antwerpen (op de A12 ). Geschikte zaal voor groepen vanaf 100 tem 2000 personen. Er is een professionele licht –en geluidsinstallatie aanwezig.
No Photo Available
De Krone vzw
Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.
No Photo Available
Kasteel Tivoli
Kasteel Tivoli in Mechelen biedt een schitterende locatie voor zakelijke evenementen, familiefeesten, vergaderingen en stijlvolle seminars, te midden van historische charme en moderne voorzieningen.

Le Relais de Bazel
Hofke van Bazel - Restaurant - feestzaal - Suite&B tussen Gent en Antwerpen

AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.

Kasteel Sint-Michiels
Kasteel Sint-Michiels is de ontmoetingsplaats bij uitstek gelegen in het centrum van Elzestraat, pittoreske deelgemeente van Sint-Katelijne-Waver. Het historische kasteel is dé plek voor bistronomie en de organisatie van seminaries, ...
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.69/10. Gebaseerd op 231 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Boom'.

Kinepolis Antwerpen
Meer dan een cinema: een partner in beleving. Bedankt Kinepolis!
Wij organiseerden onlangs ons MyBloss Launch Event bij Kinepolis Antwerpen en kijken met een bijzonder warm gevoel terug op deze samenwerking.
Vanaf het eerste contact tot en met de avond zelf werden we door het hele team uitstekend begeleid. Alles was tot in de puntjes geregeld, er werd actief meegedacht en we voelden ons echt gesteund in elke fase van de organisatie.
Een extra dankjewel gaat uit naar Kaat, voor haar betrokkenheid, flexibiliteit en enthousiasme, en uiteraard collega's voor hun waardevolle hulp achter de schermen.
Dankzij hun professionele aanpak werd ons event niet alleen een succes, maar ook een plezier om te organiseren.
Kinepolis is wat ons betreft een absolute aanrader als eventlocatie – zowel op vlak van service, sfeer als ondersteuning
Dankjewel!

Kinepolis Antwerpen
Product launch Mybloss
Heel goed begeleid en ondersteund door het behulpzame team van Kinepolis. Alles verliep vlekkeloos en de klanten waren bijzonder positief. Een zeer aangename samenwerking!

Kinepolis Antwerpen
Vertoning Premiere 'THE CODE'
Kinepolis (Antwerpen) is -by far- het beste bedrijf in Europa die film en cinema tot hun recht brengt.
Ikzelf als regisseur heb geen seconde getwijfeld om Kinepolis als eerste te contacteren om daar m'n nieuwe kortfilm voor te stellen.
De kwaliteit van projectie en geluid in hun zalen, geeft je een heel andere belevenis dan streamingdiensten als Netflix ed.
Kinepolis Antwerpen denkt ook graag mee met je, en hun service, communicatie en transparantie geef ik een 10/10.

Kinepolis Antwerpen
De ideale locatie voor grotere businessevents
Met het Antwerps Business Event kozen we voor #ABE25 al voor de 5de keer van de voorbije 7 edities voor Het Event Center van Kinepolis Antwerpen.
De mooie vernieuwde zaal biedt ons steeds alle mogelijkheden die we voor ogen hebben. En de mensen van Kinepolis Business denken mee voor oplossingen die niet standaard voorzien zijn. En dan spreken we nog niet over de vele parkeerplaatsen, de vlotte bereikbaarheid of het feit dat de naam "Kinepolis" toch reeds gekend is bij een aantal mensen ;)
Top feestzalen in Boom
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Boom? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Boom dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Boom
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Boom. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Boom was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Boom, Evenementenlocaties in Boom, Trouwlocaties in Boom, Vergaderzalen in Boom
Jouw feestzaal in Boom toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Boom. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: