Alle vergaderzalen in La Hulpe op een rij
De beste vergaderzalen in La Hulpe vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 89+ unieke vergaderzalen in La Hulpe. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
No Photo Available
Dolce La Hulpe Brussels
Met een 4.500 m². aan ruimte presenteert Dolce La Hulpe Brussels IACC (International Association of Certified Coaches) gecertificeerde vergaderingen die comfort, professionaliteit en rust bieden.

Martin's Château Du Lac
Le Martin's Château du Lac est un hôtel de luxe belge 5 étoiles niché au bord du lac de Genval, à seulement 20 minutes de Bruxelles. Située dans la province du Brabant wallon, l’une des plus belles régions de Belgique.

Martin's Manoir
Welcome to Martin’s Manoir - a country house hotel ideally situated just 20 minutes from Brussels, in the middle of one of Belgium’s most beautiful regions: Walloon-Brabant.
No Photo Available
Le Rideau Rouge
Espace aux multiples visages, Le Rideau Rouge, se mue de salle de spectacles en salle de banquets ou encore en lieu performant pour vos événements d’entreprise.

Martin's Grand Hotel Waterloo
Le Grand Hôtel Martin à Waterloo suit la riche tradition des grands hôtels contemporains qui transforment les sites industriels en oasis de confort. L'hôtel est idéalement situé: près de Waterloo et du centre d'affaires "l'Ancienne Sucrerie", à seulement

Martin's Waterloo
Martin’s Waterloo is an oasis of 3-star comfort. It’s a smart strategic choice for a stay just outside Waterloo and the Ancienne Sucrerie business centre, only 20 minutes by car from Brussels.

Cultuurcentrum Den Blank
Het Cultuurcentrum 'Den Blank' is een multifunctioneel gebouw met een theaterzaal, diverse vergaderzalen, een tentoonstellingszaal en -galerij, een foyer en een cafetaria.

Kinepolis Braine
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Waals-Brabant, ideaal gelegen (20 km ten zuiden van Brussel) en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Dan moet je beslist de troeven van Kinepolis Imagibraine in Braine l'Alleud ontdekken.
No Photo Available
Château Sainte-Anne
In het kasteel kunnen de verschillende salons gebruikt worden voor allerlei recepties, conferenties, seminaries, zakenlunches... Zij worden aangepast aan de behoeften van de huurders.

Herisem Papiermolen
Vlakbij de Brusselse Ring, op een steenworp van Brussel, verscholen in een groene vallei, kan je onze evenementenlocatie vinden in de rust van een voormalig kartonfabriek.
No Photo Available
Destelheide Hanenbos
Op zoek naar een inspirerende locatie voor creatieve activiteiten? Welkom in Destelheide, een uniek centrum voor jeugd, kunst en creatie in Vlaanderen. Teambuilding, vergaderingen, congressen, ...
No Photo Available
Crèche Le Lapin Blanc
La salle "Le Lapin Blanc" est idéalement située à UCCLE (entre l'Observatoire et l'avenue de Fré) et offre un cadre idéal pour vos conférences, séminaires et évènements (jusqu'à 200 personnes).
No Photo Available
Maison N-D du Chant d'Oiseau
Gebouwd in het midden van een prachtig park, verwelkomt het «Maison Notre – Dame du Chant-d'Oiseau» elk jaar, net als sinds meer dan vijftig jaar, vele groepen uit de associatieve wereld voor hun conferenties, seminars, trainingen, vergaderingen ...

Seven Heads Conference
Een unieke en inspirerende locatie dichtbij Brussel en Leuven voor boardmeetings, seminars, workshops, productvoorstellingen, strategische vergaderingen, brainstormsessies, opleidingen en recepties…
No Photo Available
Gardens of Aromates
The Classic Domain is het geschikte kader voor uw zakelijke of privé-feesten, voor het lanceren van uw producten, voor een spektakelstuk, een barbecue, een garden-party, ...

Le Grand Salon
Service is een onderdeel van ons werk en we hechten een grote waarde eraan. Wij zijn doeltreffend, discreet, snel maar ook aandachtig en zorgvuldig voor uw welzijn en dat van uw gasten.
No Photo Available
Flagey
Naast zijn culturele activiteiten stelt Flagey zijn unieke ruimtes en diensten ter beschikking voor de organisatie van verschillende privé-evenementen.
No Photo Available
MCE Conference Centre
Gezien zijn ideale ligging, in het hartje van Brussel, beschikt het congrescentrum MCE over verschillende troeven. In een comfortabele ruimte van 7800m2, presenteert MCE u maar liefst 38 zalen waar 7 tot 700 personen kunnen plaatsnemen, een restaurant en

PAMexpo
Grote polyvalente zaal van 3200m², de PAMexpo biedt onderdak aan verschillende openbare en privé-evenementen: beurzen, beurzen, bedrijfsfeesten, culturele en sportieve evenementen, tentoonstellingen, recepties, congressen, enz.
No Photo Available
Basil & Co Brussels Louise
Prestigieus hotel de maitre op de louizalaan staat ter beschikking om al uw evenementen nog meer uitstraling te geven en dat met een eigentijdse keuken waar kwaliteit voorop staat.
No Photo Available
Autoworld vzw
Autoworld is de ideale locatie om een evenement te organiseren, groot of klein, intiem of prestigieus, overdag of 's avonds, met een diner aan tafel of een walking buffet, of een gewone cocktail…

63 Rue du Bois des Rêves
Gelegen in het hart van Waals-Brabant, Rue du Bois des Rêves 63 is een centrum voor vergaderingen, opleidingen en consultaties met een verzorgde inrichting, ver van wat we gewend zijn in traditionele opleidings- en consultatiecentra.

The National Golf Brussels
Onze golfclub leent zich, dankzij zijn centrale ligging op een boogscheut van Brussel centrum en de luchthaven van Zaventem, perfect uit voor een meeting of seminarie in een groene en inspirerende omgeving.
No Photo Available
Manos Conference Centre
Het Manos Conference Centre biedt een ruime keuze aan vergaderzalen, ondersteund door de zeer efficiënte Manos Premier en Manos Stéphanie hotels, die de ideale plek vormen voor het organiseren van seminars en bijeenkomsten in Brussel.
No Photo Available
Abbaye de Nizelles
Abbaye de Nizelles is een voormalige cisterciënzerabdij gelegen in een landelijke en authentieke omgeving aan de rand van Brussel en in de onmiddellijke nabijheid van belangrijke verkeersassen.

Martin's All Suite
Situated on the shore of the Louvain-la-Neuve lake, Martin's All Suites and its neighbouring Martin's Louvain-la-Neuve occupy a strategic position in the heart of Belgium. Together, they comprise the first urban hotel centre in Wallonia.
No Photo Available
De Solvay Bibliotheek - La Bibliothèque Solvay
Een unieke ontmoetingsplaats in Brussel! De Solvay Bibliotheek kan gehuurd worden door particulieren of organisaties voor wetenschappelijke, academische of culturele evenementen, persconferenties, recepties of diners.

Martin's Louvain-la-Neuve
Situated on the shore of the Louvain-la-Neuve lake, Martin's Louvain-la-Neuve and its neighbouring Martin's All Suites occupy a strategic position in the heart of Belgium. Together, they comprise the first urban hotel centre in Wallonia.

Pentahotel Brussels City Centre
Pentahotels zijn geen reguliere hotels: hun innovatieve, aantrekkelijke formule draagt ook een visie uit. Brussel is dé plaats voor het betere business event.
No Photo Available
Radisson Red Brussel
Vergaderingen mogen niet saai zijn. We haten saai. Er zijn 3 evenementenstudio's (18 m2, 22 m2, 68 m2) exclusief voor degenen die ook een hekel hebben aan saai. Houd vergaderingen op uw manier. Spellen spelen. Drink barista-koffie.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.5/10. Gebaseerd op 74 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in La Hulpe'.

Kinepolis Brussel
Een ervaring op maat voor onze conferenties in het Nederlands en het Frans
Dankzij de infrastructuur, dienstverlening en organisatie van Kinepolis konden we onze gasten een beleving op maat bieden. We hielden onze conferentie rechtstreeks in de taal van onze gasten in twee aparte theaterzalen en kwamen samen voor de receptie. We hadden het beste van twee werelden, saamhorigheid en optimaal comfort en begrip tijdens de conferentie(s). De samenwerking met het team van Kinepolis verliep naadloos en onvoorziene problemen werden snel aangepakt met een gepaste oplossing. Ik raad je van harte aan om je volgende congres bij Kinepolis te organiseren!

BluePoint Brussels
Makkelijk, flexibel en effectief!
Jarenlang kozen we ervoor om onze evenementen in ons eigen pand te organiseren, alles zelf te organiseren: catering, technische apparatuur en ondersteuning, fotografen, streaming, locaties. Voor een keer hebben we besloten om de evenementenorganisatie uit te besteden om een groter congres te ondersteunen en wat moeite te besparen. Het resultaat was beter dan verwacht: efficiënte communicatie, zonder tijdverspilling / holistische organisatie, we hadden alleen te maken met de inhoud van ons evenement / geweldig eten, iedereen gaf commentaar op de quiches / mooi pand, veel licht / vriendelijke mensen. Over het algemeen hadden we geen enkel probleem en al onze gasten genoten van hun tijd, hoge kwaliteit en professionele diensten.

BluePoint Brussels
Zeker waarde!
Ik had het genoegen een evenement te organiseren in de Blue Point voor visit.brussels. Ik leg de nadruk op professionele, attente en beschikbare service, kwaliteitsopvolging voor, tijdens en na het evenement. De kamers zijn uitgerust met de modernste technologieën. En wat ik vooral wil benadrukken, is de kwaliteitsvolle catering die de smaakpapillen van de gasten verrukte met originele voorstellen en vol smaken, die veranderen van wat we tegenwoordig overal zien. Bedankt aan het hele team voor hun grote bijdrage aan het succes van het evenement!

BluePoint Brussels
Ideale locatie voor uw evenementen
We organiseerden ons jaarlijkse evenement over digitale technologieën in de toeristische sector. De plek leende zich uitstekend voor het evenement dat bestond uit een gedeelte met conferenties en een gedeelte met stands/demohoek en netwerken.
De kamers zijn zeer goed uitgerust en de plaats is gastvrij.
De catering/walking dinner was van hoge kwaliteit met seizoensproducten.
Ik dank in het bijzonder Rany Ayoub en Laurent Coessens voor de organisatie maar ook het gebruik van de Green Key studio voor onze ondernemers.
Top vergaderzalen in La Hulpe
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van La Hulpe? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in La Hulpe dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van La Hulpe
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van La Hulpe. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van La Hulpe was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in La Hulpe, Evenementenlocaties in La Hulpe, Feestzalen in La Hulpe, Trouwlocaties in La Hulpe
Jouw vergaderzaal in La Hulpe toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in La Hulpe. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: