BEEFTEA lanceert het digitale uiterlijk van de Duitse Stichtingsdag 2022
Dit omvat de evenementenwebsite, een geïntegreerde CRM-agenda-inhoudsmodule, een ledengedeelte en de e-commerce-module met aangesloten e-ticketing. Nadat beeftea-group.de de stichtingsdag in 2021 al als een puur digitaal formaat had geïmplementeerd, met 1.600 deelnemers, 5 dagen live-uitzending met in totaal 150 individuele bijdragen, de samenwerking met de Federale Vereniging van Duitse Stichtingen en Europa's grootste stichtingscongres wordt vervolgd.
Het team rond de directeur van het bureau, Andreas Grunszky, zal later in het najaar van 2022 ook verantwoordelijk zijn voor de registratie ter plaatse. Hier komt de digitale TN-beheertool van het bureau om de hoek kijken.
de
Dies umfasst die Event-Webseite, ein integriertes CRM Agenda Content Modul, ein Members Bereich und das e-commerce Modul mit angeschlossenem e-Ticketing. Nach dem beeftea-group.de bereits in 2021 den Stiftungstag als rein digitales Format, mit 1.600 Teilnehmern, 5 Tagen Live Sendung mit insgesamt 150 Einzelbeiträgen umgesetzt hat, findet die Zusammenarbeit mit dem Bundesverband Deutscher Stiftungen und Europas größten Stiftungskongress ihre Fortsetzung.
Das Team um den Geschäftsführer der Agentur, Andreas Grunszky, verantwortet auch später im Herbst 2022 die Registrierung vor Ort. Hier kommt das digitale TN-Mangement Tool der Agentur zum Einsatz.