Evenementenzaal
Zoek je een evenementenzaal om te huren? In onze database vind je alle locaties die evenementenzaal verhuren. Lees de talrijke reviews van de beste 'evenementenzaal. Laat je inspireren en ontdek de eventlocatie voor jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
ERA Studio's concertzaal
Wij stellen onze prachtige "ERA Studio's" zaal ter beschikking om een vergadering, concert, receptie, feest, cursus, team-building of andere bijeenkomsten te houden!
Metaal Kathedraal
Deze Metaal Kathedraal is van oorsprong een kerk, toen een metaal fabriek, nu biotoop en kenniscentrum voor een regeneratieve samenleving. Dé plek om jouw groene vergadering en/of evenement te vieren.
Heeren van Limmen
Heeren van Limmen is een veelzijdige zaal in het pittoreske Limmen. Met ruim 250 vierkante meter zijn wij de ideale locatie voor jouw feest, vergadering of uitvaart.
Meer resultaten wereldwijd
Qubiz - Business center en events
Het unieke auditorium biedt plaats aan 200 personen en biedt door de oplopende structuur, perfect zicht aan iedere deelnemer. Een indrukwekkende Bose klankinstallatie staat garant voor een perfecte geluidsoverdracht.
DOCK 3
DOCK3, een moderne, polyvalente eventlocatie met 5 modulaire zalen ter beschikking. Centraal gelegen in Antwerpen en omringd door gratis parking. De perfecte locatie voor elk type evenement!
de Peignage
Feestzalen op een unieke historische locatie. De gebouwen in Eeklo van de voormalige wolkammerij de Peignage zijn ideaal voor het organiseren van jouw feest of event
Concept55
Op zoek naar een unieke vergaderzaal in Vlaams-Brabant? Concept55 in Keerbergen is een modulaire ruimte die volledig kan worden aangepast op basis van jouw wensen.
Capitole Gent
Capitole Gent is een unieke locatie voor uw events, meetings of conferenties. Gelegen op het makkelijk bereikbare Gent Zuid, vlakbij het centrum, biedt Capitole Gent u de ideale ruimtes voor een succesvol evenement.
Stadsschouwburg Antwerpen
Wist u dat u de Stadsschouwburg Antwerpen kan afhuren voor seminaries, congressen, bedrijfs- feesten, meetings, workshops of private events?
Hotel Mercure Roeselare
Een gloednieuw business hotel in het centrum van West-Vlaanderen. 4 zalen, auditorium, business lounge, boardroom, restaurant, bar. Alle faciliteiten voor een geslaagd business event onder één dak.
TIO3 - Event & Business Center
Bent u op zoek naar een unieke, modern uitgeruste locatie voor uw event of tentoonstelling?
VBDCK Brewery
VBDCK features an enjoyable event room with a magnificent terrace and garden where you can welcome up to 120 guests.
One Eighty MAS
Onze meeting- en eventroom bevinden zich aan de noordkant van de 9de verdieping van het MAS te Antwerpen.
Cultuurcentrum Maskerade - Kantschool Mater
Cultuur voor iedereen. Verhuur van zaal voor allerlei culturele manifestaties en firma-events. Mogelijkheid tot livestreaming.
Pastorie Leke
De Pastoriesite wordt voor het publiek opengesteld als originele event venue (voor elk samenzijn met familie of vrienden) én professioneel kader (vergaderingen, bijeenkomsten, teamoverleg, coworking space met flexplekken en aparte vergaderruimtes).
KAS - Kunst aan de Stroom
KAS is een multifunctionele evenementenzaal die uitermate geschikt is om bedrijfsevents te organiseren zoals: personeelsfeesten, vergaderingen, seminaries, productvoorstellingen, beurzen, etc.
Silo Brussels the Signature Venue
Silo Brussels beschikt immers over zes verschillende zalen die elk de naam kregen van een bier van weleer, gebrouwen in de brouwerij.
Zaal Torengalm Aaigem
Feestzaal Torengalm, een begrip in de regio, bestaat al meer dan 50 jaar en is dé locatie voor allerlei feestelijke gelegenheden. Van babyborrels tot fuiven.
Schuppezot
Ambiancecafé Schuppezot is de perfecte locatie voor je private of zakelijke feest.
Feestzaal D'Hofstee
Feestzaal D'Hofstee is landelijk gelegen tussen Brugge en de Kust. Prachtige Binnenplaats met Beeldfontein en Waterpartijen.
WHH CV - Feestzaal Kiezelhuys
Het Kiezelhuys, uw vertrouwde locatie voor events, feesten en afhaalcatering.
Boon
In lunchbar Boon kan u ook terecht voor events, kleine concerten, lezingen, tentoonstellingen, presentaties, vergaderingen of productvoorstellingen, die kunnen doorgaan in een polyvalente zaal die uitgeeft op de rustige binnentuin.
Decadance
Een authentieke en legendarische locatie met 2 polyvalente en multifunctionele zalen en een buitenterras, ideaal voor al jouw events, meetings, personeelsfeesten, fuiven,…!
Capellebeemden feestzalen en events
Capellebeemden Feestzalen & Events. De ideale locatie voor bedrijfsevenementen of andere events.
Beat Venues
be•at faciliteert elk jaar meer dan 600 concerten, shows en voorstellingen in haar 5 arena’s en 3 theaters in België.
Nootuitgang
Welkom bij NOOTUITGANG, dé ultieme bestemming voor jouw volgende evenement! Met een ruime capaciteit van 300 personen bieden wij de perfecte setting voor jouw fuif, verjaardagsfeest, optreden en meer.
PartyCompleet
Feestzaal voorzien van designmeubilair, in sfeervol decor met uniek uitzicht op de hippodroom Waregem.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.63/10. Gebaseerd op 31 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenzaal'.
Concept55
Dé plek waar je al je events wil organiseren
Concept 55 is de place to be voor al je events!
Ik organiseerde er al enkele keren een event (ongeveer 20 personen) en keer op keer verbazen Elien en Fabio mij.
Alles is steeds tot in de puntjes in orde; van de voorbereiding naar de opruim van de zaal.
Zij willen absoluut dat je in alle rust kan genieten van je event.
Elien overloopt je wensen; hoe je wil dat de tafels staan, wat je graag als lunch hebt, wanneer alles voorzien mag worden.
Fabio staat ook de hele dag klaar om alles goed mee op te volgen, zodat je zelf zorgeloos je event kan leiden.
Niet te vergeten dat er met lokale partners wordt gewerkt naar ontbijt en lunch toe. Deze zijn keer op keer erg lekker én gezond.
Ik kom zeker terug!
Pastorie Leke
Een Hemelse Ervaring bij Pastorie Leke!
Ons recente evenement bij Pastorie Leke was niets minder dan een epische achtbaanrit van genot! Van begin tot eind werden we in de watten gelegd, en eerlijk gezegd, voelden we ons als de koningen en koninginnen van Leke.
Laten we het eerst hebben over de locatie zelf. Het is alsof je een tijdmachine instapt die je meeneemt naar een authentieke, maar toch stijlvolle wereld. Ze hebben de perfecte balans gevonden tussen oud en nieuw, en het resultaat is gewoonweg adembenemend. Onze gasten waren verbaasd toen ze aankwamen - en eerlijk gezegd, wij ook!
En dan was er het eten, verzorgd door niemand minder dan Newport Foodies. Laten we gewoon zeggen dat we allemaal een paar extra kilo's hebben meegebracht, maar het was het absoluut waard! Elk gerecht was als een kunstwerk voor onze smaakpapillen. We hebben nog nooit zoveel "mmm's" en "wow's" gehoord tijdens een maaltijd. Alle lof voor de chef-koks!
Het evenementsteam, onder leiding van de onvermoeibare Antoine, was als een goed geoliede machine. Ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat we ons geen zorgen hoefden te maken over de details. We konden gewoon ontspannen en genieten, wetende dat alles soepel verliep.
En laten we niet vergeten dat Pastorie Leke en Newport Foodies als een geolied duo samenwerkten. De samenwerking was zo naadloos dat ons evenement zonder enige hapering verliep. Het was als een perfect uitgevoerde symfonie.
Kortom, we kunnen Pastorie Leke en Antoine niet genoeg aanbevelen. Onze gasten waren onder de indruk, en wij waren dat ook. Als je op zoek bent naar de perfecte locatie voor je volgende evenement, zoek dan niet verder. Dit is de plek om te zijn.
Pastorie Leke
Huwelijksfeest
Mijn man en ik waren op zoek naar een atypische locatie voor ons huwelijksfeest. Toen we deze prachtige locatie tegenkwamen op het internet waren we helemaal verkocht!
We konden twee dagen later op bezoek. Een prachtige authentieke locatie die zeer mooi werd opgewaardeerd. Door de doordachte renovatie komen de authentieke elementen zeer mooi naar voor en is het gebouw toch hypermodern.
Tijdens hetzelfde bezoekmoment heeft Antoin ons een zeer mooi concept voorgesteld. We gingen met een zeer goed gevoel naar huis!
De locatie is vrij van brouwer en catering. Antoine doet ook zelf catering (NewPort foodies). We stonden hier zeker voor open en vroegen een offerte aan. De kostprijs van de catering en personeel viel buiten ons vooropgesteld budget dus hebben we beslist met externe catering te werken. De locatie werd gereserveerd en betaald.
Tijdens het tweede en derde bezoek leerden we de broer van Antoin kennen, Laurenz. Er bleek een voorval te zijn geweest met huurders. Er werd binnen gerookt, er was schade en er kwamen verschillende klachten van geluidsoverlast… We werden tijdens het bezoek meermaals gewaarschuwd dat ze dit niet meer willen meemaken en we geluidsoverlast moeten vermijden. We vonden dit verschrikkelijk en beloofden om het maximale te doen om gelijkaardige situaties te voorkomen. Laurenz gaf te kennen dat er iemand aanwezig zal zijn op het feest om dit te controleren. Ook de koffie was plots niet meer inbegrepen voor trouwfeesten, ondanks dit wel in de gebruiksovereenkomst stond die ons werd toegestuurd. Een heleboel negativiteit dus.
De week van de trouw, tijdens de voorbereiding diende verschillende zaken geleverd te worden bv. brouwer en catering… We kregen het gevoel dat dit een enorme last was voor hen. Alles was precies te veel gevraagd… ze moeten speciaal iemand sturen om berging te openen… Maar dit kan je toch verwachten met vrije brouwer en catering? De dag voordien huurden we de locatie af om alles klaar te zetten. Het meubilair die gevraagd/gehuurd was stond nog niet klaar waardoor we pas later zijn kunnen beginnen. De locatie was niet proper voor verhuur. Er hingen spinnenwebben, de vloer en ramen waren vuil. Toch maakten we er het beste van en stond alles klaar voor onze trouwdag. Wat een prachtige dag moest zijn eindigde in mineur. Overdag hadden we een bandje gevraagd om wat achtergrondmuziek te spelen tijdens de receptie. Dit was blijkbaar al een foute boel. Wat is het probleem precies op een zaterdagnamiddag?
Om 21 u 30 was al het volk binnen en alle ramen en deuren waren gesloten. Toen de DJ begon was het hek van de dam. De DJ controleerde het geluid binnen continu met een decibelmeter. Met de deuren en ramen gesloten was buiten bijna niets te horen. Toch liep Laurenz het hele feest ijsberend rond in de tuin. Meermaals kwam hij binnen om te klagen over het geluid. We vroegen steeds aan de DJ om het geluid te minderen, wat hij ook deed. Tot je de mensen beter kon horen babbelen dan de muziek zelf. Onze DJ had er genoeg van, op deze manier kan hij zijn werk niet doen. Hij vloog uit tegen de eigenaars aangezien we volledig in ons recht zijn en wettelijk niets verkeerd doen. Zowel de DJ, het barpersoneel als de catering had dit nog nooit eerder gezien. Iedereen vond de manier van handelen volledig buiten proportie.
Laurenz dreigde meermaals dat er klachten binnenkwamen en dat de politie is langsgeweest. Echter hebben we nooit zelf politie gezien en zijn ze al zeker niet binnengekomen om te melden dat het te luid was. Uiteindelijke kwamen mijn man en ikzelf naar buiten om met de eigenaars te praten. Moedeloos, vol onbegrip stonden we te discussiëren. Er werd geluisterd maar niet gehoord.
We waren diep teleurgesteld. Er werd ons een prachtig concept verkocht die jullie niet konden waarmaken. Indien dit niet de type feesten zijn waarvoor jullie willen verhuren, met alle respect. Maar kom hier dan voor uit.
Wat jullie vooral zijn vergeten is dat jullie verhuurd hebben voor een huwelijk. Trouwen doe je normaal maar 1 keer. Dit moest een prachtige en onbezorgde dag zijn.
Concept55
Prachtige dagruimte, ideaal voor fotoshoots
Wat een geweldige ervaring! Ik had onlangs het genoegen om een fotoshoot te doen in de lichte dagruimte van Elien en Fabio, en ik kan eerlijk zeggen dat het een absoluut genot was.
Ten eerste waren de eigenaars van de ruimte ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Ze staan altijd klaar om te helpen met alles wat we nodig hadden.
De lichte dagruimte zelf was gewoon perfect. De grote ramen zorgden voor een overvloed aan natuurlijk licht, wat ideaal is voor fotografie. Het interieur was stijlvol en goed onderhouden, en er was voldoende ruimte om te werken en te bewegen.
Al bij al was mijn ervaring bij Concept55 absoluut fantastisch. De vriendelijke eigenaars, de prachtige daglichtruimte en de voorzieningen die werden aangeboden, maakten het tot de ideale plek voor een fotoshoot.
Ik kan deze locatie ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige plek om foto’s te maken. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst weer terug te keren!
Evenementenzaal
Ben je op zoek naar een evenementenzaal? eventplanner.nl heeft de oplossing. Op deze pagina vind je meteen een evenementenzaal. Er is enorm veel keuze, zoals je ziet. Vergelijk, hak de knoop door en maak van jouw evenement een groot succes met de perfecte evenementenlocatie of feestzaal in verhuur!
Evenementenzaal huren - maak je keuze
Vroeger moest je zelf op zoek gaan naar een evenementenzaal. Dat is verleden tijd. Kijk simpelweg op deze pagina en je ziet onmiddellijk een lijst van iedereen die een evenementenzaal aanbiedt. Voor 'evenementenzaal' hebben we momenteel 27 mogelijkheden.
Evenementenzaal, eventzaal, event zaal, evenementen zaal, evenementzaal, ... wat je ook zoekt, je kun steeds bij eventplanner.nl terecht. Wij maken het organiseren van een evenement en het zoeken naar de geschikte eventlocatie verrassend makkelijk.
Jouw locatie toevoegen
Goed nieuws! Vanaf nu kun je zelf een zaal in België of Nederland toevoegen aan dit overzicht. Het is volledig gratis en neemt slechts enkele minuten in beslag. Klik op onderstaande knop en zet jouw evenementenzaal in de kijker.
Artikels
TOP 10 evenementenhallen
Het toonaangevende muziekindustrieblad Billboard maakte onlangs de omzetcijfers bekend van de evenementenhallen overal ter wereld voor de periode van 1 november 2012 tot 31 mei 2013.
Drone brengt meeting- en eventcentrum Staf Versluys in beeld
Personeelsfeesten, congressen, sectorbijeenkomsten, vergaderingen, optredens, … ze worden het hele jaar door georganiseerd in het meeting- en eventcentrum Staf Versluys in Bredene.
Gloednieuwe greenkey studio bij business center BluePoint in Brussel
Een greenkey studio voor digitale evenementen, but not as you know it. Niet alleen is de nagelnieuwe studio bij BluePoint in Brussel bij de grootste in ons land, ze is uitgerust met state-of-the-art technische infrastructuur.
Sportpaleis krijgt nieuw balkon
Na de duurzame renovatie van het grote Sportpaleisdak vorig jaar is de eerste fase van een grondige binnenrenovatie van Belgiës populairste evenementenhal gestart.
Online evenement in een verbluffende 3D-wereld
Jouw online of hybride event presenteren in een verbluffende 3D-wereld? Dat is geen onhaalbare kaart meer. BluePoint Brussel opent een volledig nieuwe greenkey studio, inclusief state-of-the-art technische infrastructuur.
Events organiseren in New York, the sequel - part 3: leuke activiteiten
Organieer je een event in New York? Onze redactie geeft tips voor leuke activiteiten die je in de stad kan combineren met je evenement.
Harde klap voor Belgische evenementensector nu versoepelingen uitblijven
Er komt voorlopig geen fase 5 in de versoepelingen, zo zei minister van Volksgezondheid Maggie De Block na afloop van het Overlegcomité. Dat is slecht nieuws voor de evenementensector in België, die al maanden op perspectief voor het najaar rekende.