Alle vergaderzalen in Aywaille op een rij
De beste vergaderzalen in Aywaille vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 11+ unieke vergaderzalen in Aywaille. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
No Photo Available
Château de Florzé
Het kasteel van Florzé is de ideale plek voor al uw evenementen: bruiloften, privérecepties, bedrijfsrecepties, teambuilding, openbare evenementen, seminars, incentives, ...
No Photo Available
La Ferme Du Banneway
Prestigieuze setting voor de organisatie van uw recepties, cocktails, seminars, bruiloften, persconferenties, verjaardagen, enz.
No Photo Available
Manoir De Lebioles
Het Manoir de Lébioles is de perfecte plek voor uw magische en romantische bruiloft.

Ferme de la Dîme
Laat u verleiden door het betoverende decor van La Ferme de la Dîme om uw mooie evenement te vieren. Deze ontvangstruimte, gelegen in Luik in België, verwelkomt u het hele jaar door.
No Photo Available
Radisson Blu Palace Hotel Spa
Het Radisson Blu Palace Hotel is gelegen in het hartje van Spa, in de Ardennen. Het hotel biedt 120 moderne kamers, waarvan 8 Suites en 1 Suite Palace. Het hotel is rechstreeks verbonden met de Thermen van Spa door een privé kabelbaan.

Radisson Blu Balmoral Spa
Dit uniek luxe hotel is gelegen op de heuvels van Spa, naast de Thermes en de bekende Royal Golf Club des Fagnes. Het hotel heeft 106 kamers waarvan 21 suites, 6 state of the art meeting zalen, een privé Beauty & Wellness center met zwembad.
No Photo Available
Silva Hotel Spa-Balmoral
Uw 4-sterrenhotel Spa-Balmoral, genesteld te midden van dichtbeboste heuvels, heeft een voortreffelijke locatie met uitzicht over het meer van Warfaaz in het hart van de Belgische Ardennen. Er zijn 126 comfortabele kamers & suites en 16 vergaderruimten beschikbaar voor uw evenement.
No Photo Available
Adrenaline events
Adrenaline heeft zich gespecialiseerd in de organisatie van sportieve 'outdoor' evenementen en seminaries voor bedrijven. De kwaliteit van onze service en het ter beschikking gestelde materiaal zijn onze eerste zorg. Ons doel is U toe te laten een succes
No Photo Available
Van der Valk Hotel Verviers
Voor de organisatie van seminaries vergaderingen, tentoonstellingen, bruiloften, doopfeesten, communiefeesten, personeelsfeesten ...

Circuit Spa- Francorchamps
Organiseer uw evenement op het mooiste circuit ter wereld! Spa-Francorchamps is een mythisch circuit en een uniek kader dat wereldwijde bekendheid geniet.

BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 41 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Aywaille'.

BluePoint Liège
@BluePoint-training
Ik kan BluePoint van harte aanbevelen voor al je trainingen en teambuildings. De ontvangst is zeer vriendelijk en vergezeld van een heerlijk ontbijt. De trainingsruimte is ruim en zeer goed uitgerust.

BluePoint Liège
Een juweeltje in het landschap van Luik
Wij maken al jaren gebruik van de diensten van Bluepoint Liège. Constante tevredenheid en deze permanente zoektocht naar uitmuntendheid, zowel in het onthaal als in de kwaliteit van de diensten, maken van BluePoint Liège een partner bij uitstek voor ons bedrijf.

BluePoint Liège
Blue Point Luik: allemaal samen
Blue Point Luik is DE "Place to be". Na 7 jaar in de kantoren op de 3e verdieping te hebben gewerkt, kan ik de perfecte organisatie van het administratief team en zijn niet aflatende professionaliteit prijzen. Als ik het geweldige pluspunt van de "Cabochon" (high-end brasserie tegen eerlijke prijzen) meesterlijk gerund door Jean-Luc Daniel en evenementen zoals de altijd erg populaire "afterworks" eraan toevoeg, kan ik je alleen maar aanraden om te komen en ontdek deze plaats van bevoorrechte professionele ontmoetingen

BluePoint Liège
Geweldige plek en gastvrij personeel
We hebben daar een geweldige ochtend gehad!
Top vergaderzalen in Aywaille
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Aywaille? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Aywaille dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Aywaille
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Aywaille. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Aywaille was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Aywaille, Evenementenlocaties in Aywaille, Feestzalen in Aywaille, Trouwlocaties in Aywaille
Jouw vergaderzaal in Aywaille toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Aywaille. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: