
Beste vergaderzalen in Dison
No Photo Available
Van der Valk Hotel Verviers
Voor de organisatie van seminaries vergaderingen, tentoonstellingen, bruiloften, doopfeesten, communiefeesten, personeelsfeesten ...
No Photo Available
La Boisselée
Onze twee aangrenzende feestzalen zijn bijzonder geschikt voor: uw banketten, bruiloft, familiefeesten of bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen en seminars, cocktails en aperitieven.
No Photo Available
La Ferme Du Banneway
Prestigieuze setting voor de organisatie van uw recepties, cocktails, seminars, bruiloften, persconferenties, verjaardagen, enz.
No Photo Available
Silva Hotel Spa-Balmoral
Uw 4-sterrenhotel Spa-Balmoral, genesteld te midden van dichtbeboste heuvels, heeft een voortreffelijke locatie met uitzicht over het meer van Warfaaz in het hart van de Belgische Ardennen. Er zijn 126 comfortabele kamers & suites en 16 vergaderruimten beschikbaar voor uw evenement.

Radisson Blu Balmoral Spa
Dit uniek luxe hotel is gelegen op de heuvels van Spa, naast de Thermes en de bekende Royal Golf Club des Fagnes. Het hotel heeft 106 kamers waarvan 21 suites, 6 state of the art meeting zalen, een privé Beauty & Wellness center met zwembad.
No Photo Available
Radisson Blu Palace Hotel Spa
Het Radisson Blu Palace Hotel is gelegen in het hartje van Spa, in de Ardennen. Het hotel biedt 120 moderne kamers, waarvan 8 Suites en 1 Suite Palace. Het hotel is rechstreeks verbonden met de Thermen van Spa door een privé kabelbaan.

Kloster Heidberg
'Kloster Heidberg': nieuwe vergadertopper in de Duitstalige Gemeenschap van België.
No Photo Available
Manoir De Lebioles
Het Manoir de Lébioles is de perfecte plek voor uw magische en romantische bruiloft.

BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.

Orsmolen
De oude molen van Moelingen, gelegen in de Voerstreek, is omgebouwd tot een uniek hostellerie-seminariecentrum. Vergaderen & feesten kan op één van de vele terrassen. Verblijf in 16 unieke kamers met eigen karakter.
No Photo Available
Château de Florzé
Het kasteel van Florzé is de ideale plek voor al uw evenementen: bruiloften, privérecepties, bedrijfsrecepties, teambuilding, openbare evenementen, seminars, incentives, ...
No Photo Available
Palais des Congrès
Met zijn uitzonderlijke infrastructuur aan de oevers van de Maas in het hart van het Parc de la Boverie, zijn eigen management en technisch personeel, evenals een nabijgelegen viersterrenhotel, is het congrescentrum Palais des Congrès de Liège de ideale p

Circuit Spa- Francorchamps
Organiseer uw evenement op het mooiste circuit ter wereld! Spa-Francorchamps is een mythisch circuit en een uniek kader dat wereldwijde bekendheid geniet.
No Photo Available
Labyrint Drielandenpunt
Labyrint Drielandenpunt & Taverne De Grenssteen bieden grenzeloos vermaak op en rondom het hoogste punt van Nederland. Onze mogelijkheden zijn letterlijk onbegrensd.
Meest recente reviews
BluePoint Liège
Deze plaats is zeer modern en biedt uitstekend uitgeruste kamers met uitstekende technologie. Het management is perfect en het personeel zeer flexibel, responsief en zeer aangenaam! Het is een zeer aan te bevelen plek voor het organiseren van uw bijeenkomsten en evenementen.
Julie Bourgoignie - Infrabel - 01/04/2021
BluePoint Liège
Volledige tevredenheid over het ontvangen onthaal, de beschikbaarheid en vriendelijkheid van het personeel, de onberispelijke lokalen, de gemakkelijke toegang, de catering. Voorgestelde verbetering (een detail): houd magneten bij de hand om de flip-overvellen op de metalen wanden te tonen
Nathalie Balhan - Brunswick Marine in EMEA - 07/10/2020
BluePoint Liège
Ideale plek voor het houden van algemene vergaderingen van mede-eigendom. Persoonlijk en professioneel onthaal, schone en ruime kamers, uitrusting (pennen, blocnotes, bidons) beschikbaar, respect voor de hygiëneregels van "covid".
Thomas BRUNDSEAUX - SOGESCO - 30/09/2020
BluePoint Liège
- Modern en recent gebouw
- Uitstekende en voldoende streetfoodmaaltijd
- Onberispelijke multimedia
- Ruime kamer en ok om afstand te nemen.Tanja Cré - Elia Asset - 30/09/2020
Top vergaderzalen in Dison
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Dison? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Dison dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Dison
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Dison. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Dison was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Vergaderzalenin de provincieLuik, Congreslocatie in Dison, Evenementenlocaties in Dison, Feestzalen in Dison, Trouwlocaties in Dison
Jouw vergaderzaal in Dison toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Dison. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: