Alle vergaderzalen in Dalhem op een rij

De beste vergaderzalen in Dalhem vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 24+ unieke vergaderzalen in Dalhem. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Landgoed Altenbroek

Landgoed Altenbroek

Schrijf review 's Gravenvoeren (4.9 km)

Landgoed Altenbroek is een historische 14e eeuwse kasteelhoeve gelegen in de Belgische Voerstreek, weg van de drukte maar toch centraal. Het landgoed is omgeven door prachtige natuur en heeft een sfeervolle uitstraling.

Restaurant Café Modern

Restaurant Café Modern

Schrijf review Voeren (10.3 km)

Een historisch pand met een verhaal. Dat we moderniseren waar nodig, maar vooral de luxe sfeer en oude ziel behouden.

Maastricht Convention Bureau

Maastricht Convention Bureau

Schrijf review Maastricht (10.7 km)

Maastricht Congres Bureau; advies en info over Maastricht en regio voor meetingplanners en professionele congres organisatoren over conferenties, events, meetings, incentives

MECC Maastricht bv

MECC Maastricht bv

Schrijf review Maastricht (10.7 km)

MECC Maastricht is een multifunctioneel evenementen locatie in het Bourgondische Maastricht. Wij bieden 30.000m2 vol mogelijkheden. Of het nu gaat om een vakbeurs, een conferentie, een productpresentatie of een bedrijfsfeest gaat.

No Photo Available

Novotel Maastricht

Schrijf review Maastricht (11.4 km)

Novotel Maastricht ligt aan de rand van de stad, bij het MECC congrescentrum. Het hotel is goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. Er is een shuttle-service naar het centrum of het MECC.

Tapijn

Tapijn

Schrijf review Maastricht (11.6 km)

Met meer dan 300m2 binnenruimte, een industriële uitstraling, een hoog plafond en ruim 100m2 buitenruimte, biedt Tapijn ruimte aan maximaal 400 personen.

Crowne Plaza Maastricht

Crowne Plaza Maastricht

Schrijf review Maastricht (11.8 km)

Hotel in het centrum aan de Maas van Maastricht met comfort op 5-sterren niveau. Hier vindt u 144 luxe kamers en Executive kamers en vergadermogelijkheden. Kortom: de locatie in Maastricht!

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Schrijf review Maastricht (12.1 km)

De ideale locatie voor al uw zakelijke en feestelijke bijeenkomsten door de verscheidenheid aan zalen en de royale capaciteit. Onze 'locatie bestaat uit diverse multifunctionele vergaderruimtes tot een capaciteit van maar liefst 425 gasten.

EMG Venue De Groote Sociëteit

EMG Venue De Groote Sociëteit

Schrijf review Maastricht (12.3 km)

De Groote Sociëteit is door haar mooie en centrale ligging een unieke evenementenlocatie voor het houden van presentaties, lezingen, vergaderingen en recepties.

No Photo Available

La Boisselée

Schrijf review Battice (13 km)

Onze twee aangrenzende feestzalen zijn bijzonder geschikt voor: uw banketten, bruiloft, familiefeesten of bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen en seminars, cocktails en aperitieven.

No Photo Available

Château St. Gerlach

Schrijf review Valkenburg (14.9 km)

In het schilderachtige Valkenburg ligt een indrukwekkend landgoed waar verleden en heden naadloos samenkomen.

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

31 reviews Luik (15 km)

Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in 'la ville ardente' Luik, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Ontdek dan hier alle troeven van Kinepolis Luik.

Buitenplaats Vaeshartelt

Buitenplaats Vaeshartelt

Schrijf review Maastricht (15.2 km)

Kasteel Vaeshartelt heeft een alles-onder-één-dak formule. Er staan 22 vergaderzalen en 4 klassieke feestzalen tot uw beschikking. Voor een plenaire sessie kunt u met maximaal 200 personen terecht, met de mogelijkheid om uit te breiden.

The VEX Liège

The VEX Liège

Schrijf review Liège (15.6 km)

Organiseer uw vergaderingen anders! Geniet bij The VEX van een moderne en volledig uitgeruste vergaderruimte in het hart van een innovatieve omgeving!

Pentahotel Liège

Pentahotel Liège

Schrijf review Liège (16.1 km)

Pentahotels zijn geen reguliere hotels: hun innovatieve, aantrekkelijke formule draagt ook een visie uit. Luik is dé plaats voor het betere business event.

No Photo Available

Palais des Congrès

Schrijf review Liège (16.5 km)

Met zijn uitzonderlijke infrastructuur aan de oevers van de Maas in het hart van het Parc de la Boverie, zijn eigen management en technisch personeel, evenals een nabijgelegen viersterrenhotel, is het congrescentrum Palais des Congrès de Liège de ideale p

BluePoint Liège

BluePoint Liège

51 reviews Luik (16.8 km)

BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.

No Photo Available

Espace Plan B

Schrijf review Ans (16.9 km)

Zeer lichte zaal van 100 m² met parketvloeren, ideaal voor vergaderingen, conferenties, training, ... Volledig ingericht en uitgerust met apparatuur (internet, projectoren, flip-overs, audiosysteem, ...).

Kasteel Pietersheim

Kasteel Pietersheim

Schrijf review Lanaken (17.8 km)

Wilt u op een unieke plek uw bruiloft, communie of zakelijk evenement organiseren. Wilt u uw medewerkers en/of relaties verwennen met een mooie avond? Dan is Kasteel Pietersheim bij uitstek de plek die aan al uw wensen voldoet.

Martin's Rentmeesterij

Martin's Rentmeesterij

Schrijf review Bilzen (18.6 km)

Martin’s Rentmeesterij is situated 150m of a heritage site: the Grand Commandery of Alden Biesen, which boasts a stunning location in Bilzen, in Flemish Limburg.

No Photo Available

Van der Valk Hotel Verviers

Schrijf review Verviers (18.6 km)

Voor de organisatie van seminaries vergaderingen, tentoonstellingen, bruiloften, doopfeesten, communiefeesten, personeelsfeesten ...

Bilderberg Kasteel Vaalsbroek

Bilderberg Kasteel Vaalsbroek

Schrijf review Vaals (18.9 km)

130 hotelkamers en 22 vergaderruimtes op een landgoed met 18 hectares park en bos. Een kasteel daterend uit 15e eeuw. Ideale vergader en tembuilding locatie nabij hef drielandenpunt en de stad Aken.

No Photo Available

Hoeve de Linde

Schrijf review Vaals (19.2 km)

La Butte aux Bois

La Butte aux Bois

Schrijf review Lanaken (19.6 km)

Met 62 luxueuze kamers en suites, een fine dining restaurant La Source, de tijdloze bistrôt Le Ciel, en het spa & wellness Shiseido institute, biedt La Butte aux Bois alles voor een uniek en onvergetelijk verblijf.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.85/10. Gebaseerd op 82 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Dalhem'.

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

BEDANKT !

|Raphaël Volon (/)|20/10/2025

Goedemorgen,
Ik wil u graag mijn oprechte dank betuigen voor de hartelijke ontvangst en de professionaliteit waarmee u ons hebt ontvangen tijdens de vertoning van mijn film Let the Song Begin, op 12 oktober in Kinepolis Luik.
Alles was perfect geregeld: de zaal was klaar, het beeld en geluid waren perfect – zoals je van een thuis gewend bent! De gasten waren enthousiast over de ervaring en waardeerden de kwaliteit van de projectie enorm.
Nogmaals bedankt voor uw steun en efficiëntie. Het was een waar genoegen om met uw team samen te werken.

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

Een geslaagde jaarvergadering!

|Lisa Marx (DELTATEC)|18/03/2025

Ook dit jaar hebben wij Kinépolis Luik als locatie gekozen voor onze jaarlijkse bijeenkomst! Soepel en snel contact, eenvoudige installatie, een comfortabele kamer en een beetje popcorn. Alles was aanwezig voor een succesvolle jaarvergadering.

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

Geweldige zakelijke ervaring

|Anne-Christine Dengis (Patria-BEC)|03/02/2025

We hebben onlangs met succes de Kinepolis-ervaring voor de families van onze medewerkers vernieuwd. Een leuke tijd en altijd goed georganiseerd.

Kinepolis Luik

Kinepolis Luik

Uitstekende ontvangst

|Isabelle Mespouille (asbl Natagora)|03/02/2025

De vzw Natagora werd zeer positief onthaald op haar personeelsdag in Kinépolis in Luik. Zeer aangenaam en persoonlijk onthaal. Luchtige en aangename omgeving. Prachtig georganiseerde ruimte. Perfecte timing. Zeer professioneel telefonisch en per e-mail contact.

Top vergaderzalen in Dalhem

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Dalhem? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Dalhem dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Dalhem

In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Dalhem. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Dalhem was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Dalhem, Evenementenlocaties in Dalhem, Feestzalen in Dalhem, Trouwlocaties in Dalhem

Jouw vergaderzaal in Dalhem toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Dalhem. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: