Alle vergaderzalen in Ouffet op een rij

De beste vergaderzalen in Ouffet vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 11+ unieke vergaderzalen in Ouffet. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

No Photo Available

Kasteeldomein Modave

Schrijf review Modave (11 km)

Dit prachtige kasteeldomein gelegen in een prachtig park te midden van 450 ha natuurgebied biedt verschillende zalen aan van wisselende grootte voor het organiseren van feesten als huwelijksfeesten en communies maar ook recepties, bedrijfsevenementen, ...

Château du Val Saint-Lambert

Château du Val Saint-Lambert

Schrijf review Seraing (14.3 km)

Het Château du Val Saint-Lambert is een schat aan elegantie en karakter met uitzonderlijke ruimtes die historische charme combineren met moderne faciliteiten om aan al uw verwachtingen te voldoen.

No Photo Available

Domaine Du Chateau De La Neuville

Schrijf review Tihange (14.6 km)

Voor al uw evenementen: doop, communie, feesten, bruiloften, begrafenissen, zakelijke diners, verjaardag, ... bieden we feestzalen voor 10 tot 150 personen

No Photo Available

La Ferme de Gabelle

Schrijf review Huy (14.7 km)

We zijn gespecialiseerd in het organiseren van bruiloften en bedrijfsseminars, maar we organiseren ook al uw andere recepties vanaf vijftien personen.

No Photo Available

Château de Florzé

Schrijf review Florzé (Sprimont) (15.7 km)

Het kasteel van Florzé is de ideale plek voor al uw evenementen: bruiloften, privérecepties, bedrijfsrecepties, teambuilding, openbare evenementen, seminars, incentives, ...

Centre d'Interprétation de la Pierre de Sprimont

Centre d'Interprétation de la Pierre de Sprimont

Schrijf review Sprimont (16.2 km)

Huur een unieke locatie voor uw bedrijfsevenementen: The Stone Interpretation Center.

No Photo Available

Salle Abbaye de la Paix Dieu

Schrijf review Amay (Jehay) (16.2 km)

Een buitengewone omgeving met tuinen, binnenplaatsen en zalen ingericht voor het succes van al uw evenementen, trouwfeesten, seminaries, ...

No Photo Available

Deulin

Schrijf review Deulin (Hotton) (18.8 km)

Het kasteel staat op de lijst van uitzonderlijk Waals erfgoed en is een typisch voorbeeld van de Luikse architectuur.Gebouwd in witgekalkte bakstenen en blauwe stenen, vormt het een harmonieus architectonisch geheel.

Italii

Italii

Schrijf review Chaudfontaine (19.3 km)

Een besloten en lichte ruimte voor uw professionele en privé-evenementen, in het groene stadje Chaudfontaine.

Park Inn by Radisson Liege Airport

Park Inn by Radisson Liege Airport

Schrijf review Grâce-Hollogne (19.7 km)

De ideale plek voor het organiseren van uw evenementen in de regio Luik. 9 modulaire vergaderzalen, uitgerust met moderne audiovisuele technologie en geschikt voor maximaal 300 personen. Het hotel heeft ook een restaurant en een ba

BluePoint Liège

BluePoint Liège

51 reviews Luik (19.9 km)

BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 51 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Ouffet'.

BluePoint Liège

BluePoint Liège

Uitstekende ontvangst op basis van een indrukwekkende infrastructuur.

|Thomas Potier (Devoteam)|08/10/2024

Hartelijk dank voor uw welkom tijdens onze teambuildingsdag!
Uw modulaire en zeer goed uitgeruste kamers hebben gemakkelijk gespeeld met ons ritmische schema -> Kom hier langs voor de lunch terwijl we de organisatie van uw vorige kamer veranderen, noch gezien noch bekend. Wat een goocheltruc!
Het organiseren van het evenement was een plezier dankzij jullie steun tijdens de voorbereiding en uitvoering ervan.
Dit alles onderstreept door een kwalitatieve cateringservice...
Nogmaals bedankt!

BluePoint Liège

BluePoint Liège

Onberispelijke service

|Jérémy Mahiat (EVS)|17/04/2024

Perfect uitgeruste kamers, zeer gemakkelijke en flexibele organisatie, uitstekende maaltijd.

BluePoint Liège

BluePoint Liège

Erg bedankt

|Guy Legros (Saint-Bacchus Liège-Verviers)|11/03/2024

Hallo meneer De Smedt,
Met dit kleine e-mailtje wil ik namens het Comité van de Grande Commanderie de Saint-Bacchus de Liège-Verviers u, evenals uw hele team, uit de grond van mijn hart bedanken voor uw bijdrage aan de organisatie van ons 50e Hoofdstuk Meesterlijk.
Je bent een geweldige architect geweest van ons totale succes. Uw reactievermogen, uw professionaliteit en vooral uw vriendelijkheid hebben ons overweldigd.
Alles wat we tijdens onze voorbereidende gesprekken vroegen, werd bereikt en nog meer als ik bijvoorbeeld aan de menukaart denk.
Dankzij u hebben wij de felicitaties ontvangen van onze Grootmeester van de Orde en van onze Grootcontable van België.
Veel mensen hebben mij verteld dat we de lat zo hoog hebben gelegd wat betreft het organiseren van dit Magistrale Kapittel dat het heel moeilijk zou zijn om met ons te concurreren!!!
Alles was perfect: de examenzaal van Ecuyers, de kapittelzaal, het aperitief met de projectie van het tafelplan, de eetkamer met projectie van de Powerpoint, de absoluut heerlijke maaltijd (een dikke proficiat aan zowel de chef als zijn brigade) zonder we vergeten een absoluut onberispelijke service (dankzij Caroline en het team).
Geachte heer De Smedt, Beste Benoît: hartelijk dank voor alles!!! Ik hoop dat we in de nabije toekomst nog steeds de kans krijgen om samen te werken???
Fijne dag en vooral veel succes, verander niets.
Met vriendelijke groeten.
Voor de commissie,
Guy Legros
Commandant

BluePoint Liège

BluePoint Liège

Geweldig evenement met Bluepoint!

|E. PB|22/02/2024

Geweldig werk! Als u op zoek bent naar een locatie voor een succesvol evenement, dan is dit de plek om naartoe te gaan. 10/10 tevredenheid. Alles werd met zorg en professionaliteit gedaan. Het betrokken team heeft ons gedurende de hele organisatie van het evenement bijgestaan en het is een grote opluchting om iemand te hebben die uw project vanaf het begin begrijpt.

Top vergaderzalen in Ouffet

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Ouffet? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Ouffet dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Ouffet

In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Ouffet. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Ouffet was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Ouffet, Evenementenlocaties in Ouffet, Feestzalen in Ouffet, Trouwlocaties in Ouffet

Jouw vergaderzaal in Ouffet toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Ouffet. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: