Alle vergaderzalen in Halen op een rij
De beste vergaderzalen in Halen vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 23+ unieke vergaderzalen in Halen. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Sint-Jansbergklooster
Het Sint-Jansbergklooster biedt een tot de verbeelding sprekend kader voor allerlei evenementen, bedrijfs-en privéfeesten, seminaries en workshops.
No Photo Available
Be-Housing - TRES bvba
Bent u voor uw gasten, medewerkers, bezoekers, enz… op zoek naar betaalbare logeermogelijkheden voor uw toekomstige concerten of evenementen ? BE-HOUSING biedt u tal van mogelijkheden om te overnachten in Antwerpen, Brussel en Leuven!
No Photo Available
United MotorSports Company
United MotorSports Company is ontstaan uit de passie van enkele verwoede racers die heel graag hun passie delen. We laten je meerijden met onze race-BMW M3 of onze Rally BMW 325i E30 maar even goed laten we je zelf het stuur nemen.

Thiewinkel23
Graag stel ik Thiewinkel23 even kort voor. Thiewinkel23 is een 30 jaren huis dat mooi gerenoveerd is. Je hebt ruimtes om de flexwerken, vergaderen, feesten.

Hoeve op den Mierhoop
Welkom op onze natuur- en belevingsboerderij, de ideale locatie voor evenementen groot en klein! Onze boerderij biedt een prachtige omgeving voor allerlei soorten feesten en evenementen, van intieme familiefeesten tot grote bedrijfsevents.

Plateau
PLATEAU is een gezellig huiselijk ingerichte multifunctionele ruimte waarin mensen en teams zich snel goed voelen en kunnen functioneren, samen werken of leren, genieten, ...

Domein De Vesten
De Vesten is een monument in Laakdal. Ontdek ons domein waar we de meest memorabele feesten en bedrijfsevents organiseren.

M-eating Place Kolmen
Wij verhuren vergaderruimtes voor meetings, personeelstrainingen, productpresentaties of interviews. Onze ruimtes kunnen per uur of per dag(deel) gehuurd worden.

Holiday Inn Hasselt
Organiseer uw event, meeting,... in het gerenoveerde Holiday Inn Hasselt, gelegen op slechts 200 meter van de Hasseltse trendy winkelstraten en gezellige bars en restaurants.

Villa Zwart Goud
Hartelijk welkom in Villa Zwart Goud. In dit private restaurant krijgt u de volledige aandacht van de bediening, er wordt exclusief voor u gekookt, u kan in alle vrijheid en rust genieten.

't Borrelhuis
Naast het restaurant, de taverne en het terras, heeft het Borrelhuis verschillende zalen ter beschikking van 20 tot 150 personen, de zaalopstelling kan worden aangespast naargelang de gelegenheid: Huwelijk, verjaardag, communie, ...

The Max Venues
'The Max' is wel dé nieuwe hotspot van Limburg, zeg gerust België en bevindt zich op de voormalige mijnsite van Heusden-Zolder.
No Photo Available
Corda Conference
Corda Conference is de ontmoetingsplaats bij uitstek op Corda Campus. Ook jij kan hier gebruik van maken! Laat onze inspirerende omgeving en state-of-the-art uitgeruste zalen een meerwaarde zijn voor je vergadering, meeting, evenement, ....

Radisson Blu Hotel Hasselt
Het Radisson Blu Hotel, Hasselt is het hoogste hotel van de stad. Dankzij onze Sky Lounge kan u genieten van een geweldig uitzicht over de stad. Naast de uitstekende locatie zijn onze 126 kamers en suites verfijnd ingericht in de geest van de Belgische sc

PXL-NeXT
PHL-Congress heeft alles wat u nodig heeft voor het organiseren van een succesvol congres, evenement of beurs. Wij bieden multifunctionele ruimtes aan met modern comfort en een uitstekende catering, toegesneden op de specifieke eisen die uw bezoekers vand

Stayen nv
Stayen is het multifunctionele stadion van voetbalclub Sint-Truiden. Met meer dan 4000m² aan polyvalente zalen, 77 hotelkamers en 1000 parkeerplaatsen is het dé locatie voor kleine of grote bedrijfsevents.
No Photo Available
Huis ViventO bvba
Bij Huis ViventO vind je geen saaie zaaltjes zoals er dertien in een dozijn gaan, maar wel ruimtes die baden in een huiselijke sfeer. Met houten vloeren, veel lichtinval en klein tuintje.
No Photo Available
Grenslandhallen vzw
Grenslandhallen van Hasselt: een uniek multifunctioneel evenementencomplex. Haast elk evenement kan op deze locatie plaatsvinden.

Trixxo Arena Hasselt
De Ethias Arena is de grootste evenementenhal van de Grenslandhallen en dus ideaal voor het organiseren van massa-evenementen.

Trixxo Theater Hasselt
Het Congrestheater, de vroegere Hal 4 van de Grenslandhallen, werd in de zomer van 2013 grondig verbouwd tot een state-of-the-art muziektheater dat bij de start van het nieuwe seizoen tot Ethias Theater werd omgedoopt.

Craywinckelhof
Craywinckelhof is een bijzondere evenementenlocatie met net dat tikkeltje meer. Ben je op zoek naar een feestzaal voor een speciale gelegenheid? Gevonden!

Kinepolis Hasselt
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Hasselt, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Dan moet je beslist de troeven van Kinepolis Hasselt ontdekken.

De Barrier
Deze stijlvolle en polyvalentie locatie is gelegen in hartje limburg, in de nabijheid van de snelweg E314. De 5 polyvalente zalen en 10 charmante hotelkamers stralen luxe, comfort en harmonie uit.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.7/10. Gebaseerd op 15 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Halen'.

Kinepolis Hasselt
Sinterklaasfeest DHL Service Logistics
Ons Sinterklaasfeest bij Kinepolis Hasselt was zeer geslaagd om diverse redenen:
- makkelijk bereikbaar met ruime parkeermogelijkheid
- aparte onthaalbalie met bedrijfslogo
- verwelkoming op het scherm in de zaal
- gloednieuwe animatiefilm
- mooie ruimte om de Sint te ontvangen en cadeautjes uit te delen
- prima catering: voldoende en lekker eten/drank, aangepaste staantafeltjes op kindermaat waren een pluspunt
- aangename samenwerking zowel voor als tijdens het event

Kinepolis Hasselt
Teambuilding bij Kinepolis Hasselt
Kinepolis en Victus Sales werken al een tijdje samen, dus toen we een locatie nodig hadden voor onze volgende teambuilding dachten we ook meteen aan Kinepolis Hasselt.
De ligging is uitstekend, midden Limburg en met ruime parkeergelegenheid rondom de Kinepolis.
We hadden voor onze teambuilding een zaal nodig voor onze gastspreker die een 70-tal medewerkers zou gaan toespreken. Er is een grote variatie aan zalen beschikbaar in de Kinepolis Hasselt. Voor deze show hebben we een kleine zaal geboekt wat perfect was hiervoor.
Na de show hebben we een soort van speeddaten georganiseerd waarbij we een grote open ruimte nodig hadden, hiervoor hebben we gebruik gemaakt van de foyer.
Kinepolis Hasselt heeft op deze dag aan de ingang een mooi onthaal met ons logo voorzien. Hier konden onze medewerkers zich aanmelden, kregen ze een armbandje om en werden ze begeleid naar de juiste zaal.
Bij aankomst aan de zaal stonden de waterflesjes ook lekker klaar.
Als je een event wilt organiseren is Kinepolis Hasselt zeker en vast een zeer interessante locatie, ze denken ook met je mee en proberen voor je mee te zoeken naar oplossingen, wat zeer fijn is. Ze zijn makkelijk en snel bereikbaar, zowel telefonisch als per mail.
Onze teambuilding is een alvast een zeer geslaagde dag geweest mede door hun.
Kinepolis Hasselt is zeker een aanrader, voor zowel grote als kleine evenementen.

Kinepolis Hasselt
Proclamatie UHasselt @ Kinepolis Hasselt
Voor de eerste maal in haar geschiedenis moest UHasselt voor de organisatie van één van de proclamaties uitwijken naar een externe locatie. Kinepolis Hasselt bleek het ideale alternatief. Bij een volgende gelegenheid gaan we zeker terug aankloppen en dit om diverse redenen: makkelijk bereikbaar, uitstekende technische voorzieningen, prima catering en een uiterst aangename samenwerking en dito dienstverlening! Een tevreden klant keert altijd terug ... :-)

Kinepolis Hasselt
Proclamatie Hogeschool PXL @Kinepolis Hasselt
We kiezen jaar na jaar voor Kinepolis Hasselt als locatie voor onze proclamatie. Tijdens het weekend ontvangen we ongeveer 5000 gasten. Zo'n event kan je enkel organiseren door te kiezen voor een geschikte locatie, met alle nodige voorzieningen en ondersteuning ter plekke.
Top vergaderzalen in Halen
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Halen? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Halen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Halen
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Halen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Halen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Halen, Evenementenlocaties in Halen, Feestzalen in Halen, Trouwlocaties in Halen
Jouw vergaderzaal in Halen toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Halen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: