Alle vergaderzalen in Sint-Katelijne-Waver op een rij

De beste vergaderzalen in Sint-Katelijne-Waver vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 108+ unieke vergaderzalen in Sint-Katelijne-Waver. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Kasteel Sint-Michiels

Kasteel Sint-Michiels

Schrijf review Sint-Katelijne-Waver (1.3 km)

Kasteel Sint-Michiels is de ontmoetingsplaats bij uitstek gelegen in het centrum van Elzestraat, pittoreske deelgemeente van Sint-Katelijne-Waver. Het historische kasteel is dé plek voor bistronomie en de organisatie van seminaries, ...

No Photo Available

De Krone vzw

Schrijf review Duffel (2 km)

Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

De Oude Weverij feestzalen Mechelen

De Oude Weverij feestzalen Mechelen

Schrijf review Mechelen (3.1 km)

Op zoek naar een Feestzaal met en zonder podium / Fuifzaal / Evenementenzaal / Vergaderzaal / Eetfestijnen / Verjaardagfeest / Babyborrel / Rommelmarkt / Communiefeest / Repeteren van dans - Modeshow's.

No Photo Available

Meet Much More

Schrijf review Mechelen (3.4 km)

Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.

Nekkerhal - Brussels North

Nekkerhal - Brussels North

Schrijf review Mechelen (3.5 km)

Nekkerhal Brussels North is een multifunctionele beurshal met een oppervlakte van meer dan 18.000 m².

No Photo Available

Kazerne Dossin vzw

Schrijf review Mechelen (3.6 km)

Kazerne Dossin is een memoriaal, museum en documentatiecentrum over holocaust en mensenrechten op een unieke 'lieu de mémoire' in Mechelen.

No Photo Available

Hotel Elisabeth

Schrijf review Mechelen (3.8 km)

Hotel Elisabeth is een voormalig ziekenhuis dat dateert uit het interbellum.

De Gouden Kooi

De Gouden Kooi

Schrijf review Mechelen (3.9 km)

"De Gouden Kooi dompelt je één uur lang onder in een uniek, mysterieus en verrassend spel." Dat is de baseline van ons bedrijf en is het ultieme doel waar we naar streven. Bij De Gouden Kooi kom je terecht in een wereld waar ontspanning, plezier, teambuil

Hotel Mercure Vé

Hotel Mercure Vé

3 reviews Mechelen (4.4 km)

Op zoek naar een originele en functionele locatie voor uw seminarie? Wij bieden u in Vé de ideale start voor een succesvolle meeting. We beschikken over 2 unieke vergaderzalen; De Vis en De Sigaar, beiden gesitueerd in oude fabriekspanden.

No Photo Available

Lamot Congres- en Erfgoedcentrum

Schrijf review Mechelen (4.4 km)

LAMOT, vroegere brouwerij, vandaag het gloednieuwe congrescentrum in hartje Mechelen.

No Photo Available

Novotel Mechelen Centrum

Schrijf review Mechelen (4.5 km)

Geniet van het comfort van het Novotel Mechelen Centrum hotel, op 5 minuten lopen van het middeleeuwse centrum en makkelijk bereikbaar vanaf de industriegebieden in de buurt.

Martin's Patershof

Martin's Patershof

Schrijf review Mechelen (4.5 km)

No Photo Available

Den Breckpot

Schrijf review Mechelen (4.6 km)

Vergaderzalen en feestzalen met een culinair verhaal op een unieke locatie.

The Colab

The Colab

Schrijf review Mechelen (4.9 km)

The Colab is in eerste instantie een coworkingspace voor creatievelingen. Daarnaast hebben we een meeting room ter beschikking voor max. 12 personen.

Het Melkhuisje

Het Melkhuisje

Schrijf review Bonheiden (5.1 km)

Business as usual? Niet bij ons! Plan je binnenkort een vergadering, presentatie, product launch of ander event dan is het Melkhuisje de perfecte locatie voor elk bedrijf.

House of Meetings

House of Meetings

Schrijf review Duffel (5.3 km)

Vergader- en eventlocatie, verscholen in de bezadigde groene rand van de gemeente Duffel. Onbegrensde charme en een tijdloos design omringd door uitzonderlijk heerlijke natuur. Welkom Hôme.

LesPlumes

LesPlumes

Schrijf review Rumst (5.9 km)

Les Plumes is een full service event planning bureau met eigen event venues op unieke locaties en een eigen aanbod aan teambuildingsactiviteiten.

Technopolis

Technopolis

Schrijf review Mechelen (7.1 km)

Technopolis is een uniek doe-centrum: fun en educatie zijn er op een originele manier verweven en iedereen voelt er zich thuis. Ook bedrijven kunnen zich vinden in dit unieke concept. Uitgegroeid tot een ideale locatie voor evenementen.

AED Studios

AED Studios

10 reviews Lint (8.4 km)

Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

No Photo Available

GC de Melkerij

Schrijf review Zemst (8.7 km)

Gemeenschapscentrum 'de Melkerij' is de ideale plek om met collega’s, zakenpartners en klanten werk te maken van meer succes. De Melkerij is van oudsher een plaats waar bedrijvigheid goed aardt.

Willy's Moustache

Willy's Moustache

Schrijf review Willebroek (9.4 km)

Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre

8 reviews Boom (9.4 km)

Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

Zeilschip Vrouwe Nele

Zeilschip Vrouwe Nele

Schrijf review Willebroek (9.4 km)

Vrouwe Nele is een authentiek zeilschip (tweemaster zeil klipper) uit 1896. Dobberend op het water vormt dit schip de ideale locatie voor jouw event.

Den Oven

Den Oven

Schrijf review Boom (9.4 km)

U zoekt een nieuwe exclusieve eventlocatie? Maak een afspraak en bezoek dan meteen vrijblijvend 'Den Oven'!

Rederij Greenstarline

Rederij Greenstarline

Schrijf review Puurs (11 km)

Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.

Hotel & Congres Ter Elst

Hotel & Congres Ter Elst

Schrijf review Edegem (11.1 km)

Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.

San Marco Village bv

San Marco Village bv

12 reviews Schelle (11.2 km)

Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.

Kasteel Fruithof

Kasteel Fruithof

Schrijf review Boechout (11.2 km)

Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

No Photo Available

Slootjenshoeve

Schrijf review Berlaar (11.2 km)

Feest voor 5 zintuigen. De bekoorlijke landelijke rust van Slootjenshoeve.

Inkart nv

Inkart nv

3 reviews Puurs (11.3 km)

In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.68/10. Gebaseerd op 146 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Sint-Katelijne-Waver'.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Zeer geschikte locatie voor duurzame evenementen!

|Jorine Vermeer (GoodPlanet Belgium)|31/01/2023

BluePoint Antwerpen is een mooie en aantrekkelijke locatie wat een professionele uitstraling geeft aan je evenement. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. Hier wordt op verschillende plekken in het gebouw over gecommuniceerd, dus dat is zeker een meerwaarde van deze locatie.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Geslaagde jubilarissenviering

|Astrid Schoenmaeckers (GZA Ziekenhuizen)|23/01/2023

Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!
Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

BluePoint synoniem voor een geslaagd feest!

|Eva DB (Agoria)|02/12/2022

Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.
Een evenement organiseren in BluePoint Antwerpen staat garant voor een maximum aan goede opvolging en een minimum aan stress door de zeer goede begeleiding.
Het team en de locatie van BluePoint Antwerpen staat synoniem voor een geslaagd feest!

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Colloquium 2022

|Gaétan Bascourt (Universha)|30/11/2022

Net een halve dag 180 genodigden mogen ontvangen bij BluePoint Antwerpen. Goede begeleiding van BluePoint om het event te organiseren, tijdens het event prima ondersteuning en de nodige flexibiliteit om de koffiepauze en netwerkreceptie op het moment zelf te kunnen schuiven vanwege sprekers die te snel of te laat klaar waren. En zeer lekkere hapjes. Een zeer geslaagd event dankzij een goede werking van BluePoint.

Top vergaderzalen in Sint-Katelijne-Waver

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Sint-Katelijne-Waver? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Sint-Katelijne-Waver dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Sint-Katelijne-Waver

In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Sint-Katelijne-Waver. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Sint-Katelijne-Waver was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Sint-Katelijne-Waver, Evenementenlocaties in Sint-Katelijne-Waver, Feestzalen in Sint-Katelijne-Waver, Trouwlocaties in Sint-Katelijne-Waver

Jouw vergaderzaal in Sint-Katelijne-Waver toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Sint-Katelijne-Waver. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: