Mojuice
Golden BEA Award B2E voor New Balls Please met HILTI Kick-Off 2021: bringing the city to live, proudly powered by MoJuice
Mojuice|
16 december 2021

Samen met New Balls Please bvba zocht én vond Hilti het perfecte digitale alternatief voor het jaarlijkse kick-off event; hét event waar de neuzen in dezelfde richting worden gezet en de strategie wordt uitgezet. In de samenwerking met Mojuice werd dat alternatief gevonden, mét respect voor de huisstijl en de boodschap die ze willen brengen, én met de nodige uitdagende creativiteit. Het mag dan ook geen verrassing heten dat New Balls Please en HILTI met de BEA Award aan de haal gingen voor B2E.


De HILTI Kick-Off 2021: bringing the city to live bracht de strategie van HILTI tot leven onder de vorm van een uniek vormgegeven 3D city. De HILTI city bleek niet alleen de perfecte communicatietool maar bracht ook de werknemers van HILTI dichter bij elkaar.


Het bleek een unieke en nog nooit geziene manier om de strategie voor het komende jaar kenbaar te maken. MoJuice zorgde er niet alleen voor dat de HILTI city tot leven kwam maar ook dat de HILTI-crew – virtueel – zijn weg vond naar de stad. Allen te samen doken ze in de stad van de toekomst, netjes geallieerd met de strategie van HILTI voor het volgende jaar.


Een boeiende combinatie tussen een in 3D vormgegeven HILTI stad, animaties en state-of-the-art green key opnames, die de strategie van HILTI duidelijk tastbaar en dynamisch maakten.

Een geweldige fantastische dankjewel aan New Balls Please en HILTI voor de boeiende samenwerking. En, nogmaals proficiat met de golden BEA Awards B2E.


Benieuwd naar het resultaat, bekijk hier een sneak preview van de HILTI city of the future.

https://player.vimeo.com/video/501902014

https://www.mojuice.com/case/HiltiDigitalConference.227

Let the journey continue, let’s bring the city alive!


#BeaAwards2021 #NBPL #MoJuice

Like Reageer
Kevin Van der Straeten
Leader |eventplanner.net | 16 december 2021

Impressive! 😎