Sampling

Op zoek naar 'sampling'? In onze database vind je alle leveranciers die sampling aanbieden in Nederland. Lees de talrijke reviews van de beste 'sampling'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!

Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!

Promotiebureau Juice Promotions

Promotiebureau Juice Promotions

Schrijf review Amsterdam

Het promotiebureau voor opvallende promotieacties!

yrBRAND

yrBRAND

Schrijf review Woerden

100% aandacht gegarandeerd. Dit unieke promotievoertuig, waar er maar 4 van zijn in Nederland en slechts alleen dit exemplaar als promotievoertuig, valt op door zijn verschijning en (on)bekendheid.

No Photo Available

Citytuk & Fun Event

Schrijf review Amersfoort

Tuk Tuk Pendel Onze unieke tuk tuk's brengen uw bezoekers van bijvoorbeeld het parkeerterreinen naar de ingangen van de beurs/evenement.

Meer resultaten wereldwijd

Lust4Live - Eventbureau

Lust4Live - Eventbureau

34 reviews Mechelen

Elke keer opnieuw de creatieve uitdaging aangaan om de ideale match te vinden, tussen uw merk/bedrijf en uw bezoekers/gasten met als resultaat een unieke belevenis en engagement.

Fashion hostess bvba

Fashion hostess bvba

Schrijf review Jabbeke

Fashion Hostess: uw event, onze hostess! Ons hostessenservice met stijlvolle hostessen en promogirls verzorgt al uw evenementen, bedrijfsfeesten, opendeurdagen en promowerk!

Kabuki Events

Kabuki Events

Schrijf review Wommelgem

Kabuki Events, hungry to make your event & brand shine!

No Photo Available

Sportizon

Schrijf review Vilvoorde

Sportizon is een toonaangevend marketing- en evenementenbureau dat gespecialiseerd is in sport, jeugd en actieve levensstijl.

Co-Motion

Co-Motion

Schrijf review Kortenberg

Samen met u zorgt Co-motion ervoor dat uw bedrijf, evenement of merk de aandacht krijgt die het verdient. Om te zorgen dat de opdracht succesvol verloopt, denken wij met u mee over de uitvoering, de inkleding en de vele andere praktische details.

No Photo Available

Agrafa Affichage bvba

Schrijf review Antwerpen

Virus-Promotions is een promotie bedrijf dat ervoor zorgt dat uw affiches zichtbaar zijn in het straatbeeld of op andere events. Wij werken samen met drukkers om zo goedkoop mogelijk uw drukwerk en spandoeken te bezorgen. Guerilla promo doet u opvallen.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.7/10. Gebaseerd op 34 reviews over bedrijven in de categorie 'sampling'.

Lust4Live - Eventbureau

Lust4Live - Eventbureau

Volle vertrouwen in jouw team

|Stephane Hovemans (Hovemans)|18/01/2024

Bedankt voor de organisatie van het mooie avondevenement dat zowel qua sfeer als culinair perfect in elkaar zat.
Voor herhaling vatbaar!

Lust4Live - Eventbureau

Lust4Live - Eventbureau

layla@social-media-agency.be

|Layla Mircandra (The Social Media Agency)|28/09/2023

Bedankt voor de prachtige organisatie van onze teambuilding! Iedereen was heel tevreden, zelfs na twee maanden wordt er nog steeds gesproken over het evenement. We komen zeker terug langs voor ons personeelsfeest! Om in het thema te blijven... Adios amigo's ;-)

Lust4Live - Eventbureau

Lust4Live - Eventbureau

Hoe goed kan een samenwerking lopen!

|Elke Watts-Debaere (Watts in a Name)|27/09/2023

Voor ons concept zochten we een partner waarmee we konden 'sparren' over de concrete uitwerking van ons teambuilding / personeelsfeest / ... concept. Onze eerste partner had het spijtig genoeg laten afweten. Het team van Lust4Live nam alles over, stelde de juiste vragen en hup... de trein was vertrokken. Alle logistieke hindernissen werden vlot genomen en vooral met een hele brede glimlach. Ook wanneer de deadlines dicht bij kwamen. Een dikke virtuele knuffel aan heel jullie team. En op de vraag hoe goed kan een samenwerking lopen is het antwoord heel simpel: mega-super-out of space-goed 🚀

Lust4Live - Eventbureau

Lust4Live - Eventbureau

Soms spring je er nu eenmaal bovenuit!

|Anja De Vos (Marfin & Hill)|26/09/2023

Voor onze klanten organiseren wij regelmatig events in samenwerking met eventbureau's maar Lust4live springt er echt wel bovenuit. Onze klanten zijn wel wat gewoon en toch weet het team van Lust4Live hen steeds te verrassen. Geen enkele vraag is hen teveel en ze zoeken altijd mee naar een oplossing: Een last-minute wijziging, geen probleem. Wanneer we een event met Lust4Live doen kunnen wij er altijd gerust in zijn dat alles perfect verloopt. Zo kunnen wij ons volledig focussen op onze klanten. Doe zo verder!

Sampling

Zoek je naar 'sampling' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan ben je aan het juiste adres. Op onze website vind je niet minder dan 9 bedrijven om je hiermee te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je met plezier bij de perfecte organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in Nederland.

Sampling: alles op één website

Wij hebben alle bedrijven voor sampling in een handig overzicht geplaatst zodat je eenvoudig kunt selecteren. Bekijk onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op locatie. Handig, tock?

Voor diensten als sampling, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde diensten kun je op eventplanner.nl terecht. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!

Eventleverancier aanmelden

Voeg zelf kosteloos een bedrijf toe aan dit platform. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar sampling. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.

Tags: ...

Artikels

Gloednieuw: de LED Cube XL

Gloednieuw: de LED Cube XL

Een opvallende eyecatcher in een grote ontvangsthal of showroom, een creatieve display voor promoties of product samplings, … met de LED Cube XL heb je die in één, twee, drie.

Column: Logistieke 'reuzen' zijn klein

Column: Logistieke 'reuzen' zijn klein

Of het nu een sampling, promotieactie of congres betreft, logistiek is de ruggengraat van elke productie. Dagdagelijks worden organisatoren geconfronteerd met complexiteiten wanneer het logistieke apparaat hapert.

DFMA toont ROI van fieldmarketing aan

DFMA toont ROI van fieldmarketing aan

Chips proeven doet kopen. Dat is de conclusie van een fieldmarketing ROI onderzoek in opdracht van DFMA.

Column: Als het plakt is het goed?

Column: Als het plakt is het goed?

"De ultieme queeste van elke marketeer is het vinden van een 'tool' die 'de boodschap' doet plakken aan het permanente geheugen van zijn doelgroep."

Pepsi komt met eerste like-automaat op event

Pepsi komt met eerste like-automaat op event

Het is een herkenbaar scenario, je staat voor een volle blikjesautomaat met een lege portefeuille. Het reclamebureau TBWA bedacht een drankautomaat die je in ruil voor een like een lekker fris blikje voorschotelt.

"85% bereid tot aankoop na event" - Event als echte Sales Driver

"85% bereid tot aankoop na event" - Event als echte Sales Driver

Enkele boeiende resultaten in het EventTrack onderzoek van eventmarketer.com. We zetten de key insights voor je op een rijtje.

Column: Creativiteit in de verkoopstrijd

Column: Creativiteit in de verkoopstrijd

In mijn vorige column besprak ik menselijke interactie als succes-ingrediënt bij live promoties. Alhoewel vaak vergeten, is creativiteit ook een werktuig dat zijn plaats mag claimen in het gamma verkoopstimulerende middelen.

Marketeers vinden festivalsponsoring krachtig [infographic]

Marketeers vinden festivalsponsoring krachtig [infographic]

Naar aanleiding van het festivalseizoen, stuurde marketingconsultingbureau The House of Marketing een survey uit naar Belgische marketeers. Het onderzoek peilde naar het belang van festivalsponsoring voor marketeers, ...

Column: 'Ik probeer je iets te slijten... aandacht a.u.b.!'

Column: 'Ik probeer je iets te slijten... aandacht a.u.b.!'

Via drukreclame, reclameborden, streetmarketing acties, brand events, tv-reclame, sampelings, ... vechten we gretig om de aandacht van ons doelpubliek. Het ultieme doel: het koopgedrag beïnvloeden en meer verkopen.