Alle evenementenlocaties in Aubel op een rij
De beste evenementenlocaties in Aubel vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 11+ unieke evenementenlocaties in Aubel. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Restaurant Café Modern
Een historisch pand met een verhaal. Dat we moderniseren waar nodig, maar vooral de luxe sfeer en oude ziel behouden.
La Boisselée
Onze twee aangrenzende feestzalen zijn bijzonder geschikt voor: uw banketten, bruiloft, familiefeesten of bedrijfsfeesten, recepties, vergaderingen en seminars, cocktails en aperitieven.
Landgoed Altenbroek
Landgoed Altenbroek is een historische 14e eeuwse kasteelhoeve gelegen in de Belgische Voerstreek, weg van de drukte maar toch centraal. Het landgoed is omgeven door prachtige natuur en heeft een sfeervolle uitstraling. Het is een perfecte locatie om te v
Landal Hoog Vaals
Landal Hoog Vaals is 1 van de locaties van Landal Business Line. Landal Business Line is de zakelijke afdeling van Landal GreenParks. U kunt bij ons terecht voor een vergadering, kick-off, jubileum of bedrijfsuitje gecombineerd met teambuilding, catering,
Kloster Heidberg
'Kloster Heidberg': nieuwe vergadertopper in de Duitstalige Gemeenschap van België.
La Fabrik
La Fabrik is een groepering van oude industriële gebouwen die in 'event spaces' geconverteerd zijn. 6 ruimtes op 2 niveaus met een totaal oppervlakte van 6000 m²!
Maison Visavis
We hebben er onze missie van gemaakt om het oude landhuis met nieuwe charme nieuw leven in te blazen.
Landal Kasteeldomein De Cauberg
U vindt Landal Kasteeldomein De Cauberg helemaal op de top van de Cauberg. Een vorstelijke plek in heuvelachtig Limburg met sfeervolle bungalows en appartementen.
MECC Maastricht bv
MECC Maastricht is een multifunctioneel evenementen locatie in het Bourgondische Maastricht. Wij bieden 30.000m2 vol mogelijkheden. Of het nu gaat om een vakbeurs, een conferentie, een productpresentatie of een bedrijfsfeest gaat.
Espace Georges Truffaut
Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
De ideale locatie voor al uw zakelijke en feestelijke bijeenkomsten door de verscheidenheid aan zalen en de royale capaciteit. Onze 'locatie bestaat uit diverse multifunctionele vergaderruimtes tot een capaciteit van maar liefst 1000 gasten.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 18 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenlocaties in Aubel'.
Kloster Heidberg
EMRLingua op 8 november 2023
Een zeer indrukwekkende locatie: de omvang, de sfeer, de locatie, de architectuur boeien je vanaf het begin. De grote zaal was simpelweg perfect voor ons evenement met bijna 150 (zittende) bezoekers.
Voorbereiding van de aangrenzende ruimtes: techniek, koffie & thee, lunch: alles optimaal en tijdig bereid. Maar het leukste vond ik het personeel zelf: meertalig, altijd met oplossingen bij de hand, ervaren in de omgang met alle gasten en die rust uitstraalden.
Gezien de kwaliteit van de dienstverlening is de prijs redelijk.
Kloster Heidberg
Perfect
Al met al was het een zorgeloze organisatie. De locatie, de voorbereidingen en arrangementen zijn allemaal perfect uitgevoerd. Wij zijn uiterst tevreden en komen graag terug.
Kloster Heidberg
Geweldige evenementen met een gezellige sfeer
Ik ben al uitgenodigd voor veel evenementen die hebben plaatsgevonden in het Heidbergklooster en heb het ook zelf voor evenementen geboekt. De locatie is uniek. Het personeel is erg vriendelijk. Zij helpen u graag bij het plannen van een evenement en reageren op eventuele speciale verzoeken. De combinatie van evenementenlocatie, vergaderruimtes en hotelkamers is niet alleen praktisch, maar ook goed doordacht.
Kloster Heidberg
Bruiloft
We hebben een onvergetelijke dag gehad met een bijzondere service. De sfeer kan niet worden overtroffen. De kamers zijn klein maar fijn. Zeer comfortabele bedden en netheid zijn erg belangrijk.
Top evenementenlocaties in Aubel
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de evenementenlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste evenementenlocaties in het centrum van Aubel? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle evenementenlocaties in Aubel dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte evenementenlocatie in het centrum van Aubel
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Aubel. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een evenementenlocatie boeken in het centrum van Aubel was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze evenementenlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Aubel, Feestzalen in Aubel, Trouwlocaties in Aubel, Vergaderzalen in Aubel
Jouw evenementenlocatie in Aubel toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw evenementenlocatie toe aan dit overzicht met evenementenlocaties in Aubel. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: