Alle evenementenlocaties in Herent op een rij

De beste evenementenlocaties in Herent vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 43+ unieke evenementenlocaties in Herent. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Studio Manhattan

Studio Manhattan

Schrijf review Leuven (3.8 km)

De Hoorn in Leuven breidt zijn gamma van inspirerende feestlocaties uit en ontfermt zich nu ook over de iconische club en televisiestudio Studio Manhattan aan de hippe stadswijk, de Vaartkom in Leuven.

De Hoorn

De Hoorn

Schrijf review Leuven (3.9 km)

Wie De Hoorn zegt, zegt Stella Artois. Oké, je aandacht hebben we. Brouwerij De Hoorn bestaat sinds 1923, waar de eerste Stella Artois werd gebrouwen, getapt en gedronken.

Engelenburcht

Engelenburcht

Schrijf review Tildonk-Haacht (4 km)

Engelenburcht is een prachtig Ursulinenklooster in Tildonk, centraal gelegen tussen Leuven en Mechelen. Je kan bij ons terecht voor het huren van een mooie feest- of vergaderzaal.

Martin's Klooster

Martin's Klooster

Schrijf review Leuven (4.3 km)

Martin's Klooster is a four-star hotel that's beautifully located in the historical center of Leuven, less than 30 minutes from Brussels. You can enjoy an exceptional stay in a listed building, elegantly equipped with the most modern comforts.

No Photo Available

Leuven leisure

Schrijf review Leuven (4.6 km)

Leuven Leisure biedt hoogkwalitatieve activiteiten en team evenementen aan en wil uitblinken in creativiteit en vernieuwing.

M Leuven

M Leuven

Schrijf review Leuven (4.8 km)

Een exclusieve receptie in de antichambre of een businessworkshop met privérondleiding door het museum? M heeft meerdere ruimtes voor vergaderingen, productpresentaties, workshops, conferenties, recepties en diners. Vraag vrijblijvend je offerte aan.

Pentahotel Leuven

Pentahotel Leuven

Schrijf review Leuven (4.8 km)

Pentahotels zijn geen reguliere hotels: hun innovatieve, aantrekkelijke formule draagt ook een visie uit.

Kinepolis Leuven

Kinepolis Leuven

6 reviews Leuven (4.9 km)

Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in universiteitsstad Leuven, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer? Dan zal Kinepolis Leuven je verrassen met al zijn troeven.

KRUUL

KRUUL

Schrijf review Leuven (5.4 km)

‘KRUUL' is een architecturaal pareltje op de ring van Leuven dat makkelijk bereikbaar is. We bieden zowel de locatie, als bijhorende catering aan en staan steeds klaar om alles op maat van uw event te maken.

Hävn

Hävn

Schrijf review Leuven (5.9 km)

Wilt u een feestzaal huren in leuven? Opzoek naar een vergaderruimte met net dat extraatje meer? Zoek niet verder, want Hävn is dé bestemming waar jouw dromen werkelijkheid worden.

Hof ter Loonst

Hof ter Loonst

Schrijf review Kampenhout (6 km)

Het kasteel 'Hof Ter Loonst' is een unieke locatie van 5 ha in Kampenhout. De historiek van deze site gaat namelijk terug tot in 1162. De huidige eigenaars hebben het authentieke pand volledig gerestaureerd en gerenoveerd.

The JAVA Coffee Company

The JAVA Coffee Company

Schrijf review Rotselaar (7.3 km)

Bij The JAVA Coffee Company kan je terecht voor een koffie-teambuilding, maar evengoed kan je gewoon gebruik maken van onze grote meeting room voor je eigen interne meetings.

Brightspace Leuven

Brightspace Leuven

Schrijf review Leuven (8.3 km)

Brightspace is een meeting-, event- en business center, dat jouw hoogste verwachtingen kan waarmaken. In combinatie met de 3hoog aanpak heeft jouw event of meeting 100% kans op slagen.

Feestzaal Den Ast

Feestzaal Den Ast

Schrijf review Kampenhout (8.5 km)

Feestzaal Den Ast is een unieke locatie voor grote en kleine feesten, seminaries en bedrijfsevenementen. Je kiest tussen drie zalen die elk sfeer en gezelligheid uitstralen.

Loft 130 / Four Willows

Loft 130 / Four Willows

Schrijf review Korbeek-Lo (8.7 km)

Marie Anne Carbonez vindt het een privilege om van de belangrijke momenten van uw familie of bedrijf een onvergetelijke en unieke ervaring te maken, tot in elk detail verzorgt door haarzelf en haar team. 

Listwaar

Listwaar

Schrijf review Oud-Heverlee (9.1 km)

Aan de rand van Meerdaalwoud, vlakbij de Zoete Waters en de Doode Bemde, het grootste natuurgebied van Vlaams-Brabant, verscholen achter de gevel van een oude autowerkplaats, biedt Listwaar een exclusieve locatie voor privéfeesten en bedrijfsevenementen.

No Photo Available

Home Theater De Jonghe

Schrijf review Boortmeerbeek (9.1 km)

Home Theater De Jonghe is een klein maar gezellig theater ondergebracht in een privé huis. Het is een uniek concept waar gezelligheid met een gevoel van 'thuis' troef staat.

Meetingcentrum Eenheid

Meetingcentrum Eenheid

Schrijf review Wezemaal (10 km)

Meetingcentrum Eenheid is een veelzijdige eventlocatie in de groene long rond Leuven.

Parochiezaal Moorsel (Tervuren)

Parochiezaal Moorsel (Tervuren)

Schrijf review Tervuren (10.3 km)

Voor al uw vergaderingen, (privé)feesten, eetfestijnen & meer, in en rond Tervuren, de rand van Brussel of de Druivenstreek, is dit uw ideale eventlocatie.

B&B Baronshouse

B&B Baronshouse

Schrijf review Neerijse (Leuven) (10.3 km)

Presentaties, meetings, brainstorming sessies of workshops u organiseert ze niet zomaar. U wilt graag uitpakken met een uitzonderlijke & inspirerende locatie die uw collega's of klanten nooit zullen vergeten.

The Hill

The Hill

Schrijf review Keerbergen (11.6 km)

David Reheul toverde het toprestaurant Hof Van Craynbergh in Keerbergen om tot The Hill restaurant & conceptstore en wil vooral verjongen en de zaak toegankelijker maken voor iedereen.

No Photo Available

Kasteel van Nieuwland - De Postiljon bvba

Schrijf review Aarschot (12.1 km)

The National Golf Brussels

The National Golf Brussels

Schrijf review Sterrebeek (12.5 km)

Onze golfclub leent zich, dankzij zijn centrale ligging op een boogscheut van Brussel centrum en de luchthaven van Zaventem, perfect uit voor een meeting of seminarie in een groene en inspirerende omgeving.

Craywinckelhof

Craywinckelhof

Schrijf review Lubbeek (13.4 km)

Craywinckelhof is een bijzondere evenementenlocatie met net dat tikkeltje meer. Ben je op zoek naar een feestzaal voor een speciale gelegenheid? Gevonden!

Quartier Papier

Quartier Papier

Schrijf review Zaventem (13.9 km)

Quartier Papier is een voormalige papierfabriek in het hartje van Zaventem die volledig gerenoveerd is en omgebouwd tot een unieke, industriële evenementenlocatie!

Crowne Plaza Brussels Airport

Crowne Plaza Brussels Airport

Schrijf review Diegem (14 km)

Crowne Plaza Brussels Airport biedt een groot aantal vergaderzalen met een uniek uitzicht! Met 315 kamers en 17 vergaderzalen is dit de ideale uitvalsbasis voor uw volgende meeting, congres of event.

Frame21 Brussels Airport

Frame21 Brussels Airport

Schrijf review Zaventem (14.1 km)

Gelegen in het bruisende Corporate Village in Zaventem, opende Frame21 begin 2021 haar nieuwste vestiging. Onze event space biedt plaats aan 100 personen en de verschillende meeting rooms kunnen 2 tot 30 personen ontvangen.

No Photo Available

Feestzaal De Steenblockhoeve

Schrijf review vilvoorde (14.1 km)

De Steenblockhoeve aan de Haesendonckstraat in Houtem (Vilvoorde) werd vermoedelijk in het begin van de 17de eeuw opgericht door de abdij van Ter Kameren.

's Hertogenmolens

's Hertogenmolens

Schrijf review Aarschot (14.7 km)

Vandaag huisvesten de Hertogenmolens naast een authentiek hotel ook een hedendaagse feest- en vergaderzaal voor zowel zakelijke als privé aangelegenheden.

Hartivert

Hartivert

Schrijf review Tielt-Winge (15.1 km)

Welkom bij Hartivert, het restaurant met het mooiste terras van Vlaams-Brabant, gelegen op het betoverende terrein van Winge Golf en Country Club.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9/10. Gebaseerd op 76 reviews over bedrijven in de categorie 'evenementenlocaties in Herent'.

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

Fantastisch evenement

|Coline Van Hecke (Tipik)|05/12/2023

Ons evenement vond plaats in het BluePoint gedurende 2 dagen. Ik heb alleen maar goede feedback over de locatie. Iedereen was zeer attent en te allen tijde beschikbaar. Onze verzoeken werden zeer efficiënt behandeld. Het personeel was glimlachend, gastvrij en altijd bereid om te helpen. Ik raad de locatie 100% aan

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

DE PLAATS OM TE ZIJN!

|Genevieve Decot (Le Club)|01/12/2023

Het Bluepoint is één van de weinige plekken waar je alle benodigde ingrediënten voor een succesvol evenement kunt vinden: grote overdekte parkeerplaats (zeldzaam in Brussel), prachtige zaal met prachtige lichteffecten, extra audiovisuele apparatuur, supervriendelijk personeel, flexibiliteit op alle verzoeken, reactievermogen... We organiseren elk jaar ons grote evenement voor 200 tot 350 personen en we zijn nooit teleurgesteld! Wij raden 1000% aan!!

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

Zeer goede samenwerking

|Natacha Eggerickx (Contassur CAC)|01/12/2023

Half november organiseerden we een hybride bijeenkomst met simultaanvertaling voor zo’n vijftig deelnemers. Het hele BluePoint-team, onze belangrijkste contactpersoon Martin Libert, zijn collega's, de technicus, het cateringteam, toonden allemaal een grote professionaliteit en veel beschikbaarheid. Bedankt iedereen.
Een plek om aan te bevelen voor het organiseren van vergaderingen.

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

Geweldige organisatie

|Michael Peschl (Harms & Wende GmbH & Co. KG)|02/11/2023

Eind september hadden we een bijeenkomst met ongeveer 20 deelnemers verspreid over 2 dagen. Bijzonder was de livestreaming, die begeleid zou worden door een camerateam. De organisatie van het evenement en de opzet waren uitstekend. Alles verliep vlot, van de ontvangst tot de levering van onze apparatuur, alles was goed georganiseerd. De livestream werkte prima, we werden perfect geënsceneerd door 2 zeer professionele cameramannen ;-) Over 2 weken staat het volgende evenement op de planning, dat houden we weer bij Bluepoint.

Top evenementenlocaties in Herent

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de evenementenlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste evenementenlocaties in het centrum van Herent? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle evenementenlocaties in Herent dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte evenementenlocatie in het centrum van Herent

In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Herent. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een evenementenlocatie boeken in het centrum van Herent was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze evenementenlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Herent, Feestzalen in Herent, Trouwlocaties in Herent, Vergaderzalen in Herent

Jouw evenementenlocatie in Herent toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw evenementenlocatie toe aan dit overzicht met evenementenlocaties in Herent. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: