Van synergie naar XINERGIE

Van synergie naar XINERGIE

Deurenbedrijf XIDOOR Someren bestaat dit jaar 85 jaar en dat moest gevierd worden. Om die reden werd BYLEI gevraagd om een waanzinnig feest te organiseren voor alle werknemers.

 

Op unieke wijze het personeel bedanken voor de geleverde inzet van de afgelopen jaren, samen vooruitkijken naar de toekomst en tegelijkertijd een startpunt voor een nieuw intern communicatie traject. Een vet feest wat niemand ooit meer vergeet. Een avond welke bol staat van heerlijk vermaak en top entertainment, smaakmakende catering, ongekende verrassingen en uitkomende wensen/dromen. Dé start van Xinergie.

 

 

ONE

Vanuit verschillende vraagstukken en een aanvullende uitgebreide briefing vanuit XIDOOR heeft BYLEI de campagne ONE gecreëerd. Samen een, samen zijn, eenheid. Vanaf de start in september 2017 hebben ze 4 maanden gebruikt om het concept te ontwikkelen tot een campagne. Startend in begin 2018 hebben ze in opbouw naar het feest op verschillende contact momenten uitgelegd waar Xinergie voor staat en waarom Xinergie binnen het bedrijf Xidoor van belang is. Alle communicatie kwam vanuit Xidoor, maar nog specifieker vanuit Ralph van Dooren, de CEO. Zeer persoonlijk en warm. De campagne ONE groeide langzaam naar ONE PARTY in november 2018 en vanuit daar ging de campagne door als ONE FAMILIY.

 

Xidoor is een Nederlands familiebedrijf met zelfstandige dochterondernemingen. Een modern en toonaangevende holding actief op de Europese markt voor binnendeuren en -kozijnen. Voor het ONE (PARTY) concept is BYLEI steeds uitgegaan van de kernwaarden van Xidoor: Vernieuwend, toonaangevend, pluriform en deze zijn vertaald naar/in drie hoofdelementen van het topfeest; Entourage, entertainment en catering.

 

Vernieuwing begint bij een ervaring welke, de 750 medewerkers (en hun partners) uit binnen- en buitenland, nog nooit mee gemaakt hebben. Zo werd er letterlijk tussen de fabriekshallen op het eigen bedrijventerrein een grote hangarhal geplaatst, was er een ledscherm van 16 op 4 meter achter het podium en verraste ze het publiek met een uniek theater van sway poles op 6 meter hoogte binnen de tent. Gedurende de avond ging het dak eraf met meerdere spectaculaire optredens van o.a. Guus Meeuwis, Glennis Grace, Berget Lewis, Sonny’s Inc, DJ Kit-T, Roza Lozica, CB Milton en Stephan Geusebroek.

Verdere kernwaarden komen terug in de gave interieurs, rekeninghouden met alle achtergronden, geloven en internationale voorkeuren zowel in entertainment als catering. Een zo genoemde ‘’Gourmet Food Market’’ waarbij alle gasten uitgebreid konden genieten van vele lekkere (inter)nationale gerechten en crispy bites. Alles tot in detail net iets beter dan men verwacht, terugkomend in alle elementen.

 

De hoogtepunten waren aaneenrijgend vanaf de aankomst nabij de imposante hal, het verbluffende interieur, de openingsact met de familie, diverse optredens van artiesten en theatrale acts en vooral de unieke saamhorigheid welke voelbaar en zichtbaar was. De climax van een heel bewust opgebouwde campagne.

 

Om na het enorme succes van het feest, wat menig gast betitelt als ‘beste feest ever’, werd de campagne ONE FAMILY doorgezet middels een gezamelijke kerstkaart en visuele terugblik op het feest, de lancering van de aftermovie en foto’s.

 

Daarnaast staan er voor 2019 nieuwe events klaar met de lancering van het 85 jaar jubileumboek ONE FAMILY. Alle medewerkers zijn hiervoor in hun eigen werkomgeving gefotografeerd. Vanaf dit jaar gaan er ook familiedagen georganiseerd worden, waarbij de medewerkers van de dochterondernemingen elkaars fabriek gaan bezoeken. Tevens gaat de familie van Dooren gezamenlijk alle bedrijven eens in de zoveel maanden een bezoek brengen om de persoonlijke betrokkenheid te verstevigen. XINERGIE LIVE!

www.bylei.com

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures